Benliğini bilmeden önce

2.7K 42 20
                                    

Arkadaşlar gelen tepkiye göre diğer bölümleri yayımlamaya çalışacağım biraz sıkıcı olmuş olabilir yalnız ilk defa böyle bir işe kalkıştım.Hem bu daha keşif öncesi yaşama ait birtakım serüvenleri içermekte.Daha ileride gay olduğunu keşfedecek ve gay olduğunu kabullenme dönemi ve sonrası hayatında inişler çıkışlar olacak siz okudukça onun hayatını bizzat yaşayacaksınız.İleriki bölümlerde bol aksiyon ve macera sizleri bekliyor olacak.Unutmayın ki sonraki bölümler sizin tepkinize bağlı iyi okumalar :)




O dünyaya gözlerini yeni açmıştı annesi ve babası ondan önceki 2 çocuktan sonra dünyaya gelen bu çocuklarının farklı olacağını adeta sezmiş gibiydiler.Babası baba olmanın mutluluğunu 3. defa tadıyordu.Annesi her ne kadar ilk çocuğundaki zorlukları çekmese de onu dünyaya getirirken adeta canından can alınmıştı.Bu zorlu serüven sonrası onun adının koyulması ve geleceğinin kaygısı başlamıştı bile...Baba bir yandan istediği isimleri söylüyor anne bir yandan istediği isimleri sıralıyordu...Etrafta tebrik için gelen ailelerin isim öneri yarışlarını saymıyorum bile.Her neyse geçen zaman diliminde anne bir isim baba bir isim söyleyip onu küçük not kağıtlarına yazmışlardı.İsminin kaderini ailenin ilk çocuğu olan erkek kardeşi yani abisi belirleyecekti.Yazılı kağıtlar abisinin önüne konulduğu zaman abisi nihayet azından farklı bir isim söyleyince çocuğun önündeki kağıtları alan baba abisinin söylediği ismi yeni doğan çocuğuna verdi.Artık onun bir adı vardı; Masiva... Masiva; tanrı dışındaki herşey anlamına geliyordu. Buğday tenli simsiyah saçları kocaman badem ve ela renkli gözleri dolgun dudakları ile adeta etrafındakileri büyülüyordu.Dünyaya geldiğinde ailesini maddi durumları o kadar da iyi değildi.Orta tabakada denilecek maddi duruma sahiplerdi.Babası masivanın ileride çok büyük bir devlet adamı olacağını veya etrafındakilerden çok farklı olup adından söz ettireceğini her zaman olmasa da sık sık dile getiriyordu.Annesi daha ilk başlardan sezmişti onun özel bir çocuk olduğunu...Masiva etrafındaki diğer çocuklara göre çok farklıydı.Yaşıtlarına göre farklı oyunları tercih ediyordu..Mahallenin çocukaları ile top oynamak yerine ip atlama sek sek oynama gibi oyunlara yöneliyordu... Yada misket yerine daha farklı oyunları tercih ediyordu.Günler haftaları haftalar ayları aylar yılları kovaladı...Masiva ilkokul 1. sınıfa başlamıştı.Onun okuma hevesi daha o yıllarda kendini göstermişti.Okula başlamadan evvel abisinden ve ablasından okuma yazma öğrenmişti bile...Yaşıtları harflerden kelimelerden haberdar bile değiller iken o uzun uzun makaleleri okuyor çevresinde gözüne çarpan yazıları okuyor her sabah eve gelen gazeteleri okuyup okumasını daha da akıcı hale getiriyordu.Öğretmeni ondaki bu ışığı görmüş olacak ki ona sürekli cin ali tarzı hikaye kitapları hediye ediyor ve okumasını daha da geliştirip kelime hazinesini zenginleştirmek için elinden geleni yapıyordu.Masiva ilkokul, ortaokul derken liseye gelmişti.Ondan önceki öğretim hayatı boyunca sürekli okulu birincilikle bitirmişti.Ortaokul son sınıfta ne olduysa girdiği sınavda başarılı olamamıştı.Sınav puanı aslında o kadar düşük değildi şans bu ya o yıl ilçelerinde bulunan sağlık lisesi öğrenci almamış anadolu ve öğretmen liseleri liseye giriş puanlarını yükseltmişti.Haa söylemeyi unutmuşum masivanın ailesi dindar bir yapıya sahipti.Ne olur ne olmaz meslek liselerini de tercih listesine koymuşlardı.Tercih sonucu meslek lisesine başlayan masivanın ergenlik dönemi fazla sıkıntılı olmasa da ortaokul son sınıfta başlamıştı değişimler yaşamaya.Hatta bir gün abisinin bilgisayarını kurcalarken pornografik bir filmi görünce şoke olmuş adeta nutku tutulmuştu.Hayır olamaz bunlarda ne böyle diye iç geçirdi.Ne yani aynı şeyleri o da mı yapacaktı?Etrafındaki tüm karı kocalar aynısını mı yapıyordu?Peki ya hani onları leyleklerin getirmesi hikayesi, bunlar yalan mıydı?Bunları düşünürken gözü erkekliğine dikilmişti neler oluyordu ki şimdi? Erkeklik organı şişmiş yumurtaları adeta dedesinin ıslak çorapları gibi sünmüştü.Bunaları görünce daha da şoke olan masiva içeri kimse girmesin diye odasının kapısını kilitlemişti.Aman tanrım bide ne görsün filmdeki adam ile başrolü paylaşan kadın tamamen çırılçıplak vaziyette değişik fanteziler ile girdili çıktılı işler peşindeydi.Adam kadını zevkten deliğe döndürmüştü.Masiva bunları izlerken erkeklik organında ıslaklık hissetmişti altına kaçırdığı hissederek elini şortundan içeri attı ve mantar başı denilen bölgeyi sıvazladı.Daha sonra elini çıkarıp kontrol etmeye başladı ama o neydi ilk defa böyle bir şey ile karşılaşmıştı.Bilgisayarı hemen kapatmış ve mutfakta yemek yapan annesine koşarak uhu olarak işediğini ağlamaklı gözlerle dile getirmişti.Annesi hafif tebessüm edip onun durumunu anlamıştı ve ona onun uhu olmadığı akşam babasına anlatması gerektiğini tavsiye etmişti.Babası geldiğinde durumu babasına anlatmış babası da her erkeğin başına bu durum geldiğini ve ona erkeklik yolunda sünnetten sonra attığı ikinci adımdan söz etmeye başlamıştı.Babasının nasihatlerini dinleyen masiva bir yandan uhu işemediğine sevinmiş diğer yandan erkeklik duygusunun vermiş olduğu hat safhadaki duygu ile böbürlenmişti.Masiva liseye geldiğinde ergenlik dönemini atlatan yeni yaşayan veya daha yaşamamış olan bir arkadaşlık çevresiyle bu konuda konuşurken bu anısı anlatmıştı.Ortamda bulunan tüm arkadaşlarının gözlerinden adeta yaş gelircesine kahkaha atıyorlardı.Masiva da buna eşlik etmişti gülüşme seslerinden uhu hahahaha uhu öyle mi ahahahahah diye sesler adeta hep bir ağızdan çıkıyor gibiydi.Masiva bu okulda da başarısını sürdürmeye devam etmişti .Sınıfındaki 3 kız ile samimi arkadaşlıklar kurmuştu.Okuldaki arkadaşları aileleri ve okul idaresi bu durumdan sürekli şikayet ediyorlardı.Daha sonra aradaki o kardeşlik bağını anlayanların onlara karşı oluşturdukları ön yargılar birer birer yıkılmıştı.Masiva şimdiye kadar 2 3 kız ile sevgili olmuştu aslına bakılırsa olduğunu sanmıştı.Çocuk olmasından kaynaklı diğer arkadaşlarından daha fazla değer verdiği bu kişilere çevreden kaynaklı olacaktı ki farklı gözle bakıyordu.Aslında o kızlardan hoşlandığını sanıyordu.Hatta sanmak ne kelime onlar hakkında cinsel içerikli konuşmalar olduğu zaman veya pornografik filmlerde ereksiyon bile oluyordu.Gel zaman git zaman masiva lise 3. sınıf olmuştu.Samimi olduğu kız arkadaşları ile yine birgün vakit geçirirken yanına gelen en sevdiği erkek arkadaşı potifarın gel bizimle takıl konuşacaklarımız var demesi üzerine masiva bu teklifi reddetmiş ve kızlarla sohbetin daha keyifli olduğunu söylemişti.Bu sırada ona sinirlenen potifar pis gay sen onlarla dedikodu yapmaya devam et dedi.Masiva gay kelimesini ilk defa o zaman duymuştu sen bana küfür mü ettin? ne demek o diye çıkıştı.Potifar git de öğren senin gibi kızlarla takılan dedikodu yapanlara deniliyor demişti.O an sadece yerin dibine girmek istiyordu potifar sevdiği bir arkadaşıydı ondan böyle kırıcı sözler duymak zoruna gitmişti.O gün onun için adeta karanlık günlerin başlangıcıydı sanki.Çünkü daha evvelde gerek ailesi olsun gerek arkadaşları olsun kızlarla aşırı samimi olmasına anlam veremiyordu.Bazıları onun abaza olduğunu kızlarla arkadaşlık kurup bu yolla cinsel tatmin sağladığını bile düşünmüştü.Masiva o gün okuldan dönerken yol boyunca sen GAYsin kelimesinin zihninde yapmış olduğu yankılar eşliğinde evinin yolunu tutmuştu.Nihayet eve varmıştı ve yine annesi komşulara çay kahve içmeye babası işe gitmiş abisi ve diğer kardeşi de dışarıda sürtüyordu.Masiva diğer kardeşlerine nazaran evde oturup tv izlemeyi veya yalnız takılmayı seven biriydi.Fırsat bu ya okuldan beri aklına takılan sen Gaysin kelimesini araştırmaya koyuldu.

ERKEĞİN ERKEKLE OLAN İMTİHANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin