Kabusum bitti

38 10 8
                                    

   Bir hafta hızla geçmişti. Minho hergün gelip benimle zaman geçiriyordu. Hwa- Young'u ziyarete gidiyordum sürekli, yatağından çıkmıyordu. Mavi bir hasta bilekliği takmaya başlamıştı. Daha önce taktığı yeşildi, benimki gibi. Yüzü değişmişti, beyazlaşmıştı ve çiçek gibi kokuyordu. Sesinde huzur vardı. 1 haftadır hiçbir doktoru onun odasına girerken görmemiştim.

...

  Minho yanımdaydı yine. Oturmuş dizi izliyorduk. Dizi bittiğinde Minho'yu kolundan tutup kaldırdım.

- Seni biriyle tanıştırıcam, gel benimle.

  Minho'nun cevap vermesine izin vermeden elinden tutup Hwa-Young'un olduğu odaya doğru götürmeye başladım. Odaya girdiğimizde...

... Resimler yoktu, turna kuşları yoktu, Hwa-Young yoktu. Sadece yatağın çarşaflarını değiştiren hemşire vardı.

- Hwa-Young nerede acaba?

- 1 hafta önce hayatını kaybetti...

- Ama dün, buradaydı. Konuşmuştum onunla.

- Hadi Jisung gidelim....

Minho olayları anlamış olucakki bana sarıldı ve odadan çıktık. Odama döndüm, Minho koltukta uyuya kalmıştı. Benimse gözüme uyku girmiyordu. Yatakta oturmuş Hwa-Young'un verdiği çiçeklere bakıyordum. Kurumuş ve yaprakları dökülmeye başlamıştı. Kapı açıldı teni bembeyaz, saçları ipek kadar yumuşak küçük kız içeri girdi.

- Hwa-Young...?

- Hikayenin sonunu öğrendim sunbae, kız ölmüş... Kuşlar işe yaramamış.

  Gözümden şürülen yaşlar yanağımı okşuyor ve sonra kucağıma düşüyordu.

- Ben kabusumdan uyandım sunbae, artık canım yanmıyor.

   Boş boş karşımdaki bedene(?) bakıyordum, orda biri olmadığını biliyordum, bu beynimin bir oyunuydu.

- Ve biliyor musun şu an olduğum yerde çiçekler solmuyor...

-...

- Jisung?

  Minho'nun sesiyle arkamı dönüp Minho'ya baktım.

- Kiminle konuşuyorsun meleğim?

- Kimseyle...

Tekrar Hwa- Young'un olduğu yöne baktığımda koskoca bişr boşluk beni karşıladı. Yoktu, gitmişti ya dfa hiç olmamıştı...

   Minho yanıma geldi ve beni kucağıma yatırıp saçlarımı okşamaya başladı. Saçlarım iyice dökülmüştü.

- Minho

- Efendim güzelim.

- Saçlarımı keser misin?

- Emin misin?

- Evet.

...

   Saçlarımdan kurtulmuştum. Çok garip görünüyordum ama kemaoterapi saçlarımı dökmeye başladıştı zaten. Kemoterapi etkisini pek fazla göstermiş değildi. Vücudumun çoğu yerinde morluklar çıkmaya başlamıştı. Bu morlukların olduğunu kimseye söylememiştim. Ayrıca mavi hasta bilekliğinin ne anlama geldiğini öğrendim, ölü...

Lavinia Çiçeği / MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin