Draco ve Y/N aynı yatağı paylaşmak zorunda kalıyor. [@/dracowars]
Bir kereliğine eğlenceli bir gün olması gerekiyordu, heyecan verici bir macera, kendini içinde bulduğun kişiyle değil elbette.
Çeşitli nedenlerle bu yıl Noel tatili için Hogwarts'ta kaldın.Ancak geçmiş yılların deneyimlerinden, bu haftaların bir noktada çabucak sıkıcı olacağını biliyordun, bu yüzden Hagrid liderliğinde dünyanın en ünlü gölü olan Loch Ness'e özel bir geziye katılmak için kaydoldun.Daha bu sabah, bu çok sıra dışı geziye kimin katılacağını görünce şaşırdın.Dürüst olmak gerekirse seni hiç şaşırtmayan Neville Longbottom'a ek olarak, aniden Draco Malfoy da ortaya çıkmıştı.Hayatında asla, temelde bir bataklığa yolculuk kadar düşük bir şeye katılmasını beklemezdin.
Katılmaya gerçekten karar vermemiş olmasını diledin.Çünkü senin onu istediğin gibi Hogwarts'ta kalsaydı, şu anda bu durumda olmazdın.
Bütün gün grupla dolaşıp, ünlü göle her yönden bakarak, farklı yaratıklar keşfederken, etrafın muggle'larla çevriliydi, bazı katılımcılar için tam bir korkuydu.Akşam, gecelemen gereken yakınlardaki bir köyde şirin bir hana gittin.
Ancak küçük bir sorun vardı:Hagrid neredeyse tüm katılımcıları kendi odalarına dağıttıktan sonra, artık sadece son bir yatak kalmıştı.İki kişi için, biri sendin, diğeriyse Draco Malfoy'un ta kendisi. Aksi nasıl olabilirdi ki?
"Yerde uyumayı tercih ederim." dedi Draco, Hagrid'in muhtemelen yatağı paylaşmaktan başka seçeneğin olmayacağı haberiyle seni şaşırtmasının ardından küçümseyici bir tavırla.Zaten 'sadece bir gece' idi.
Kesinlikle, şeytanın kendisi ile bir gece.
"Harika, o zaman yatağı tamamen kendime alacağım." ona sahte bir gülümseme bahşettin ve sırt çantanı gıcırdayan şiltenin üzerine koydun.Bir gece kalacağınız oda çok büyük değildi ve yerde yatacak fazla yer yoktu.Ama bu yatağa sahip olduğun sürece gerçekten umursamadın.
Draco tiksintiyle "Boş versene, kesinlikle kirli zemine yerleşmeyeceğim." dedi ve sırt çantasını eski, çürümüş yatağın yanına koymak için yanından hızla geçti.
"Seninle bir odada beş dakika bile yalnız kalmaya dayanamıyorum, bütün gece sana nasıl katlanacağım?"
"Hala konuşan kişi sensin." diye homurdandı Draco, sen hemen üstünü değiştirmek için küçük banyoya girdin.İşin bittiğinde, onun çoktan yatağa yayıldığını ve senin için yaklaşık bir inçlik alan bıraktığını gördün.İçinde öfke yükseldi ama son anda kontrol ettin.
Bu oyunu oynayabilen tek kişi o değildi.
Tüm gücünle ve kaybetme korkusu olmadan kendini gelişi güzel bir şekilde yatağa, doğrudan Draco'nun şiltenin üzerine uzatılmış olan koluna attın.Acı içinde, kolunu hemen altından çekti.Bakışları öldürebilseydi, muhtemelen şimdiye kadar yaşayanlar arasında olmazdın.
"İyi geceler, Draco." kendinden emin bir zaferle sırıttın.Son anda sıkıca kavradığın yorgana uzandı, böylece onu vücuduna örtemedin.Doğrulup kızarak ona baktın, kollarını göğsünün üzerinde çapraz bir şekilde birleştirdin. "Ciddi misin?"
"Ne? Ne yaptım ki?” diye masumca sordu, neden bahsettiğini kesinlikle bilmiyormuş gibi davrandı, sanki şu anda o güzel sıcak battaniyeyi kendisi için talep etmiyormuş gibi.Yüzündeki küstah sırıtış seni daha da kızdırdı ve kazanmak için battaniyeyi tekrar üzerine çektin, ama yine de işe yaramadı.Bunun yerine, biraz fazla ivme kazandın ve yataktan yuvarlanarak soğuk, sert zemine indin.Artık onunla veya tüm bu durumla başa çıkacak gücün olmadığından, olduğun yerde kaldın.Yumuşak bir şilte üzerinde uzanıyormuş gibi yaptın, zemin o kadar da kötü değildi.
"Ne oldu?" diye sordu Draco, ağzının kenarlarında bir gülümseme oynayarak kafası karışmış halde.Oradan düşerken çok komik göründüğünü düşündün.
"Uyumaya ve şeytandan kaçmaya çalışıyorum, hepsi bu." diye cevap verdin, bakışlarını tavana dikerek.
"Vay canına, bu incitti."
Bu sözlerden sonra gelen yastığı görmedi.Bir anda ona uzandın ve yastıkla yüzüne vurdun.Artık kahkahalarını daha fazla tutamayan sendin.Bir şeyleri fırlatırken bu kadar isabetli olabileceğine inanmazdın.
"Annen sana ateşle oynamamanı hiç söylemedi mi, Malfoy?" ciddi bir şekilde konuştun, Draco şoku sindirdikten sonra, yastığı sıkıca ellerinde tutarak. "Benden nefret ettiğini biliyordum ama donarak ölmeme izin verecek kadar değil." diye ekledin sessizce.
"İstersen gerçek bir zehirli engerek olabilirsin." diye kıkırdadı, senden çok kendi kendine. “Peki, ateşkes konusunda anlaşalım, buna ne dersin? Sadece bu gece için, ikimiz de Hogwarts'a canlı dönebilelim diye."
Gözlerin şüpheyle, muhtemelen yatağa çıkmana yardım etmeye çalıştığı uzanmış eli ile onun arasında gidip geldi.Gözlerini biraz daha kısıp sonunda başını salladın ama elini tutmadan ve onun yardımı olmadan ayağa kalktın.Göz ucuyla elini nasıl geri çektiğini, gözlerini devirdiğini ama yine de şiltede sana yer açtığını gördün.Çok büyük bir alan değildi, ama en azından bir gece hayatta kalmak için yeterliydi.
Battaniyenin bir kısmını nihayet sana bıraktıktan sonra “Gece bir şey denemeye cesaret etme.” diyerek onu uyardın.Bacaklarınız kısa bir saniyeliğine birbirine değdi ve bir an için irkilmene neden oldu.
“Aww, merak etme.Senin kabul etmeyeceğin hiçbir şeyi yapmayacağım tatlım.” muzip bir şekilde göz kırptı ve yanaklarına hücum eden kızarıklığı görmesin diye hızla ondan uzaklaşıp yan tarafında döndün.
"Ellerini kendine sakla, böylece bir sorun olmaz." bu sırada onun bakışlarının enseni delip geçtiğini hissedebiliyordun.
"Elbette prenses.Endişelenme.Ama aynı şey senin için de geçerli.” dedi ve karşında dudaklarındaki o gülümsemeyi gördün. "Sabah kollarımda uyanmanı istemeyiz değil mi?"
"Kapa çeneni Malfoy."
"Sana da iyi geceler Y/N."
Ne yazık ki, dediğinde o kadar da haksız değildi, çünkü ertesi sabah gerçekten onun sıcacık vücuduna sarılmış olarak uyandın.Ancak gece senin yataktan düşmemen için kasten mi ellerini beline doladı yoksa bu bir tesadüf müydü bilemedin.Yine de kesin olan bir şey vardı: Draco Malfoy ile bir gece atlattın ve bunun en azından bir anlamı olmalıydı.