Jack Sparrow x Su Perisi Okuyucu
[@/storiesforallfandoms]Kaptan Jack Sparrow, yardım çığlıklarını görmezden gelecek bir tip değildi.Özellikle de çığlıklar sıkıntı içindeki bir kadından geliyorsa.
Normalde sessiz olan denizin içinden korku çığlıkları yükseldiğinde, deniz kadar sakin bir gündü.Jack elinde teleskopuyla hızla pruvaya koştu.Uzakta, bir kadına benzeyen bir figür suda debelenirken onlardan uzaklaşan başka bir gemiyi görebiliyordu, etrafına bir ağa dolanmış gibi görünen bir şey onun su üzerinde kalmasını zorlaştırıyordu.
"Bir kurtarma hazırlayın, beyler!" Jack duyurdu. "İleride potansiyel olarak sıkıntılı bir tutsağımız var!"
Adamları, hala çırpınan figüre yaklaşırken hızla geminin yan tarafına koştu.Yaklaşırken içlerinden biri suya bir ip attı ve ip, sıkıntılı kadının hemen yanına indi.Kollarınla birine uzanmakta tereddüt etmedin, elinden gelenin en iyisini yaptın ve seni gemiye kaldırmaya başlarlarken sıkıca tutundun.
Tüm vücudun bağlandı ve üzerine bir ağ atıldı, seni içeri çekip güverteye yatırdılar.Titriyordun ve çevrende duran korsan mürettebatına bakarken gözlerinde korku dolu bir bakış vardı.
Jack, sana bakmak için kalabalığın önüne geçti.Bağlamalarından çıplak olduğunu anladı.Gibbs'e döndü ve "Biz onu serbest bırakırken onu örtecek bir şey bul." emrini verdi.
"Jack.." dedi Gibbs "O...o insan değil."
Jack sana dönüp baktığında, Gibbs'in haklı olduğunu gördü.Vücudunun üst kısmı insan olmasına rağmen, alt kısmı yavaş yavaş kuyruktan insan bacaklarına dönüyor gibiydi.Sen bir deniz yaratığıydın -potansiyel olarak bir denizkızıydın- ve bu, bir denizcinin tüm dünyada karşılaşabileceği en tehlikeli şeylerden biriydi.
Ama aynı zamanda sen de korkmuştun.Bağlanmış ve denize atılmıştın.Ne için? Jack'in hiçbir fikri yoktu.Suyun altında nefes alabildiğin için boğmaya çalışmak pek akıllıca görünmüyordu, ama belki de seni yüzemeyecek şekilde bağlamak ve diğer deniz canlılarının saldırısına uğratma riski de olabilirdi.
Deniz kızı olup olmadığın şu anda önemsizdi.Şu anda önemli olan sana nasıl yardım edeceğiydi.
Jack "Onu örtecek bir şey bul." diye tekrarladı. "Ona diğerlerinden uzak, kalacak bir yer bul."
Gibbs isteksiz görünüyordu ama Jack'in dediğini yaptı.Diğer ekip arkadaşlarından hiçbiri sana yaklaşmaya cesaret edemedi, bu yüzden adım atması ve seni serbest bırakması gereken Jack oldu.İleriye doğru bir adım attığında sızlandın ve ondan uzaklaşmaya çalıştın.
Jack "Sana zarar vermeyeceğim." diyerek seni temin etti. "Bu bağları senden alacağım.Sana kıyafet ve kalacak bir yer bulacaklar.Ama önce, bu zımbırtıyı kesmem gerekiyor ki serbest kalasın, tamam mı?"