Five Hargreeves ile sevgili olmak
[@/stiingrayyyy]—Delores'e nasıl davrandığını hiç gördün mü? O, ONA KARŞI ÇOK TATLI.
—Yani eğer onun sevgilisiysen, sana eşi benzeri olmayan bir prenses muamelesi yapacaktır.
—Uyandığında yemen için bir kahvaltı hazırlayacaktır.
—Yatakta kahvaltının felakete davetiye çıkaracağını düşündüğü için bunu asla yapmaz.
—Uyanman biraz zaman alırsa seni uyandıracaktır.
—"Aşkım kahvaltı hazır." Kulağına bir öpücük kondurmadan önce kulağına fısıldayacak, sonra alnına, sonra burnuna... ve en sonunda dudaklarına iffetli bir öpücük konduracaktır.
—Geceleri seni yatağına yatıracak ve ayrılmadan önce rahat olduğundan emin olacak.Uyuyamazsan sana kitap okuyacaktır.
—O etraftayken gerçekten asla kapıyı açmak zorunda kalmıyorsun.Her yemeğin parasını ödemenin yanı sıra her zaman kaldırımın dışında yürüyor.Ayrıca oturduğunda sandalyeyi senin için çekiyor ve seni övüyor.
—Bazen övgüler kulağına basit fısıltılardan ibarettir çünkü kendisi PDA'yla pek ilgilenmez.
—Hiçbir zaman resmi bir düğün olmadı, birbiriyle eşleşen iki yüzüğü çaldı ve birini sana verdi.
—Ama resmi bir düğün yapmak istiyor.
—Kıyamet konusunda endişelenmesi gerekiyorsa, muhtemelen dünyanın kaderinin kendi elinde olduğunu düşündüğü için seni ihmal edecektir.
—İster Griddy's Doughnuts'ta olsun, ister parkta basit bir yürüyüş olsun, basit randevulara çıkmayı seviyor.
—Çok şık ama pahalı restoranların mantığını anlamıyor, o küçük şeyleri seviyor.
—Seninle birlikte çömlek yapmayı ve boyamayı çok seviyor, bu onun en sevdiği şey.
—Uyuyamayınca senin evine gelecek ve seninle çatıda oturacak.
—Uyuyakalırsan bir göz kırpışla odana girecek ve seni içeri sokacak ve hatta uyandığında okuman için bir not bırakacaktır.
—Genellikle şöyle olur...
"Uyuyakalmışsın, endişelenme, odana geri döndüğünden emin oldum ve bütün eşyalarını yerden alıp yatağın üzerine koydum."
—Insomnia ile (uykusuzlukla) mücadele ediyor.
—Mesaj göndermek daha uygun olsa da sana aşk mektupları yazacak.Seni seviyor ve aşk notlarına çaba harcamaya istekli.
—Onun birincil sevgi dili kaliteli zaman ve hizmet eylemleridir.
—Toplum içinde pek sevgi göstermiyor.
—Yine de elini tutmaktan çekinmiyor.
—Five, kardeşleriyle birlikteyken elini tutmaktan, kolunu omuzlarına veya beline dolamaktan korkmayacaktır.
—Öpücükler ve sarılmalar özeldir.
—Gizli olmasına rağmen seninle çıktığı gerçeğini saklamıyor.
—Birisi sana bir şey yapmaya kalkışırsa Five, hançerle ona dik dik bakar.Bu yeterli değilse onları tehdit edecek ve eğer zorlamaya devam ederlerse kanlarını akıtacak (ama çok şiddetli değil 🥰)
—O çok korumacı.
—Birlikte gece yarısı atıştırmalıkları hazırlıyorsunuz.
—Sabahın 2'sinde seninle mutfakta dans etmeyi reddedecek ama gönülsüzce evet dediğinde sonunda bundan gerçekten keyif alacaktır.
—Aynı şey yağmurda dans etmek için de geçerli.Nefret ediyormuş gibi yapıyor ama seviyor ve sen de sevdiğini biliyorsun.
—Gece yarısı atıştırmalıkları için her zaman makarna veya erişte yaparsın.
—Bir keresinde kurabiye yapmıştın ve fırına koymadan önce kurabiye hamurunu yiyen Klaus'u yanlışlıkla uyandırmıştın.
—İlk kez seks yaptığınızda Klaus seni ve Five'ı 🚫 ortasında 'bakire' yazan bir pastayla tebrik etti ve ertesi gün sizi konfeti ile uyandırdı.