♡¦04¦♡

88 6 0
                                    

Pov

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pov. Takemichi

W momencie, gdy wszedłem do pokoju Izany odrazu położyłem się na łóżku.

Przez pewien czas leżałem bez ruchu i wparywałem się w sufit aż w pewnej chwili moje oczy się zamknęły i zasnąłem.

" Znajdowałem się w jakimś nieznanym mi miejscu. Zacząłem dokładnie się przyglądać korytarzowi i po chwili zacząłem iść przed siebie niepewnie.

Nigdzie nie widziałem żadnych drzwi oraz okien.

Po pewnym czasie spacerowania po korytarzu pojawiły się drzwi, które zdecydowałem się otworzyć.

W chwili, gdy wszedłem do pomieszczenia zauważyłem Izane, który trzymał broń w prawej dłoni.

Miał wycelowaną w mojego ojca.

Czekaj w mojego ojca.

Mój ojciec klęczał na kolanach. Ręce miał związane do tyłu a w ustach miał szmatkę.

Wokół niego znajdowała się plama krwi.

Chciałem powiedzieć do Izany, aby tego nie robił ale zauważyłem, że mam  problem z mówieniem oraz nie mogłem się poruszyć.

W pewnej chwili chłopak wycelował bronią w głowę mojego ojca.

- Mówiłem, że zabiję was wszystkich jeśli on umrze - powiedział Izana z uśmiechem na twarzy

Po tych słowach chłopak wystrzelił z broni.

Strzał trafił w głowę a mężczyzna upadł na podłogę przy czym  brudzić ją bardziej krwią...

Krzyk wydobył się z mojego gardła a niekontrolowane łzy zaczęły spływać mi z oczu.

Usiadłem na łóżku i doskonale przeglądałem się pokojowi.

Moje ciało całe się trzęsło ze strachu, bo nic z tego nie rozumiałem.

Dlaczego ten sen wyglądał realistycznie?

W pewnym momencie do pokoju wszedł Izana wraz z Panią Misaki i Kakuchou.

- Co się dzieje Takemichi? - zapytała się Misaki podchodząc do mnie i przytulając mnie do siebie

♡¦¦♡Druga szansa♡¦¦♡ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz