"Uyanoo! uyanoo kanae uyanoo!"
"Uyanoo! uyanoo! Kanae uyanoo!"Alarmım çalıyordu. İyilik melekleri önemsiz biri yüzünden neden sabahın 05.40'ında kalkmak zorunda kalır ki? Neyse her iyilik meleği değil ben en üst rütbeyim zaten...
Kendime ne tatlı yapsam diye düşünüyordum, kızlara sorsam kanao, ramune. Shinobu tatlı olmasada ginger tsukudani diyeceği için onlara sormuyordum.
Evet! Ohagi harika olur! Umarım hayatında çok aksiyon yaşayan birine denk gelmemde ohagilerimi rahat rahat yerim. Bir an farkettim ki hala yatağımdaydım. Bir anda fırladım.
Komidinde duran kelebekli tokayla saçımı topuz yaptım ve tekrar saate baktım. Topuz, benim her seçim günü sabahı yapmaya bayıldığım bir modeldi.
Yatağımı toparladım ve giyeceklerimi yatağımın üstüne koydum. Mutfaktan ohagi için malzemeleri aldım. Ohagiyi fırına koyduğumda saat 6'yı gösteriyordu.
Shinobu ve kanao'nun uyanma saatiydi. Fırını kapattım ve kendimi oturma odasındaki koltuğa attım. "Günaydın nee san!" Dedi ve yanıma geldi.
"Günaydın.! Hadi kanao'yu kaldır ve birlikte kahvaltı hazırlayalım."
"Tamam!"
...
"Abla yaptığın ohagiler çok güzel olmuş eline sağlık neyse zaten 1 tane yedim sadece." Dedi kanao. Daha fazla ohagi yemek için yaptığını biliyordum.
"Afiyet olsun tabii ama daha fazla ohagi yok! Ramune içersin artık." Dedim. Shinobu ağzındaki lokmasını yutup cevap verdi.
"Kanao.. ablam hep öyle. Her sene seçim günü yaptığı tatlıdan bize sadece 1 tane verir ve hep böyle yaparsın. Hayatındaki 2. Seçimi görüyorsun ve hep yapıyorsun!" Dedi shinobu ve arkasına yaslanıp kollarını göğsünde birleştirdi.
"Aman abla şansımı deniyorum sadece!" Dedi kanao kızarak. "Hadi boş yapmayın yiyeceklerinizi yanınıza alın ve giyinin." Dedim ve odama çıktım.
Yaşlar diyelim
Kanae: 19
Shinobu: 17
Kanao: 15
Aoi: 16
Sanemi: 20
Genya: 17
Giyuu: 19
Tanjiro: 15
Zenitsu: 16
İnosuke: 15
Nezuko: 13Mitsuri: 19
Obanai: 20
Gyomei: 21
Muichiro: 18
Tengen: 19
Rengoku: 19Daha fazla karakter gelirse yazarım
Herkes hazırdı. Konaktan çıkıp seçim şatosuna doğru gittim. "En hızlı uçan kazanır!" Diye uçmaya başladı kanao. "O zaman kabul!"
Shinobu ve kanao yarış yapmaya başladılar. Ben ise bu dünyada çok uçmazdım. "Uçmayın enerjiniz tükenecek!" Dedim bulutlarda yürüyüp onları izlerken.
Seçim şatosuna varmıştık. "İlk biz varız!" Dedi kanao. "Evet her zaman ki gibi ilk ben." Dedim.
Kavanozu karıştırıp bir kağıt seçtim. Bakalım yılın şanşsızı kimdi? Kağıdı elime alıp elimi kapattım ve bir iç çektim. Ardından Kağıdı açtım.
Shinobu ve kanao merakla beni izliyorlardı.
Sanemi shinazugawa
Hmm demek erkek ve yine ünlü olmayan biri değil. "Söylesene abla." Dedi shinobu. "Herkes çeksin öyle."
Çıktı mı?"
"Evet. Yine bir erkek. Keşke kız olsada arkadaş olabilsem."
"Aman shin sanki görünebileceksin ya!"
"Sen birde kanao'ya sor."
Shinobuya "tomioka giyuu" adlı biri çıkmıştı.
Kanaoya "kamado tanjiro." Adlı biri çıkmıştı.
"Hepsi erkek of ya!" Dedi shinobu. "Bana hiç kız çıkmadı.." dedi kanao üzgün gibi yapıp. "Neyse hadi gidelim! Ben gidiyorum."
Birbirimizle vedalaştık ve gittik.
Kendimi masasında otururken buldum. Uyuyordu. Hazır uyuyorken onunla ilgili bilgileri araştırmak en iyisiydi.
Boş bir duvar buldum ve açtım. Duvarda aynen şunlae yazıyordu.
Shinazugawa sanemi | Yaş 19
Ailesi ölmüş. Ailesinden sadece erkek kardeşi genya yaşıyor.
------------
En yakın arkadaşları: tomioka giyuu, obanai iguro, gyomei himejima,rengoku kyojuro
Sevgili durumu: Yok
En sevdiği tatlı: ohagi
Kızlarla hiç konuşmaz.
İyilik melekleriyle dalga geçiyor ve onlara inanmıyor.
İyilik meleklerine inanan kardeşiyle dalga geçiyor.
Bu bilgiler bana yeterdi. Şimdi tek işim uyanmasını beklemek ve en sevdiği tatlı olan ohagiyi yemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•İyilik Meleğim• SaneKana
Fanfiction"Sen gerçek misin?" "Bunu bana soracağına doktora görünmeye ne dersin?" //Yazın yb gelecek//