5.0

103 17 52
                                    

"Onii san? Onii san? İyi misin?" Dedi genya. Saneminin ise migreni tutmuştu. "Girebilirsin genya." Dedi sanemi. Bunu duyan genya odaya girdi.

Genya "Yatıyor musun? Migrenin mi tuttu?!" Diyerek saneminin yatağının yanına oturdu. Genya endişeliydi çünkü saneminin migreni sadece tanıdığı,sevdiği birinin başına bişey geldiğinde tutardı.

"Evet.. ama kime ne olduğunu bilmiyorum. Obanai'ye falan sor o mitsuriyledir mitsuride biliyordur." Dedi sanemi. Genya çok endişeliydi.

Kime ne olduğunu merak ediyordu. Bu yüzden eline telefonu alıp tanıdığı herkese sordu.

Hiç kimseye bir şey olmamıştı. Genya şaşkındı. Birden aklına o geldi. "Tabii ya! İyilik meleği!"

...

"Abla hadi gelmiyor musun?" Diye seslendi shinobu. Kanaenin kalkacak durumu yoktu. Çok kötü haldeydi. Biraz kendini toparlamaya çalıştı ve hızlıca yerleri silip aşağı indi.

"Tuvalete gitmiştim birşeyim yok." Dedi sahte gülümsemesi ile. O gün herkes çok eğlenirken kanae için çok kötüydü.

Gece 1 gibi Aoi gitmişti. Perişan olan kanae kendisini odasına atmıştı. Shinobu ve kanao ise kanae de birşey olduğunu anlamışlardı fakat ailelerinin ölümü yüzündendir diye geçiştirmişlerdi.

Kanae yatağında oturmuş bu durumu google da aratırken penceresi açıldı. "Shinazugawa san?!"

Kanae çok olmuştu. Sanemi burada ne arıyordu nasıl gelmişti? "Sorgulama. Sen benim iyilik meleğimsin değil mi?" Dedi ve sanemiyi kucağına almaya başladı.

Kanaenin bacakları saneminin omzuna gelecek şekilde. "Shinazugawa san ne yapıyorsun?!" Dedi kanae, çok şaşırmıştı. "Amane chan sayesinde senin kan kustuğunu öğrendim. Hastaneye gidiyoruz akıllım."

Dedi sanemi camdan çıkarken. Kanae hala şokunu atlatamamıştı. "Bekle! Burada nasıl yürüyeceksin?" Dedi. "Amane chan bana bir kerelik güç verdi o kadar."

Şimdi kanae askitellam anlatsın

Hala şaşkındım. Sanemi niye beni bu kadar merak edip taa odama kadar gelmişti? Hem daha adımı bilmiyordu ki? "Adını biliyorum kanae."

Bu benimle ilgili bilgilere nerden ulaşmıştı. Birden beni indirdi. Onunla ilk defa bu kadar yakındık. "Demek iyilik melekleri gerçekmiş."

Gözlerimi devirdim tam önüme doğru yürüyecektim ki omzumda bir el hissettim arkamı döndüğümde saneminin dudakları çoktan dudaklarıma değiyordu.

Ananı sikim bana mı aşıktı? Aşıksa neden beni öpüyordu bekle öyle değildi neden bana aşıktı yada aşık mıydı aşık olsa neden- bekle beni öpüyorsa bana aşıktır.

Peki neden bana aşık- neyse demek ki bana aşık o yüzden öpüyor kocam. Kocam mı? Neden kocam dedim?

Senin içim böyle bi sahne yaptım Saneminin_Yarasi ehe

Sanemiye karşılık verdim. "Aman tanrım sen bana aşık mısın?" Dedim ve etrafında dolanmaya başladım. "Aslında evet. Sen bana aşık mısın?" Dedi sanemi.

Bende sanırım ona aşık olmuştum ama ne ara beni bu kadar tanımıştı ki? "Yani.. evet.." dedim. "Utanma biz sevgiliyiz."

"Sevgili miyiz?!"

"Değil miyiz?"

"Neyse öyleyiz."

"Ok."

"Neyse hadi hastaneye."

Hastaneye vardığımızda beni bir sedyeye aldılar ve bir kaç test yaptılar. Biraz zaman geçti kolumda serum takılıydı yanımda sanemi oturuyordu ara sıra onunla sohbet ediyorduk.

Telefonumdaki bildirime baktım.

İnstagram

Shinobu.kocho

27 beğeni 10 yorum
Kanao.best ve diğer 26 kişi beğendi

Tümü | mesaj

Son mesajlar

@yakışıklı.sanemi
Görüldü

@Amane ubuyashiki
Sabah 6 da uyanmış olun

@kanao.best
Ramune yaptın mı nee san

@shinobu.kocho
• 1 yeni okunmamış mesaj
Abla nerdesin??

@Amane ubuyashiki

Dün

K: kaçta gelim

A: sabah 6 da uyanmış olun

Bugün

K: amane san shinobu ve kanaoya söylermisin biz hastanedeyiz saneminin başına kötü bişey gelmiş de lütfen bana birşey olduğunu bilmesinler

A: tamam şimdi gidemem kocamın yanındayım yazarım

Tam telefonumu kapattığım anda doktor içeri girdi. "O iyi mi?!" Dedi sanemi ayağa kalkarak. Doktor pek iyi görünmüyordu.

"Kanae kochou lenf kanseri ve sayılı günü kalmış.."

"Ne?!"

•İyilik Meleğim• SaneKanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin