6.0

76 17 14
                                    

Hass*ktir.. sayılı günüm kaldıysa shinobu ve kanao'ya nasıl bakacağım? Sanemiye ne olacak? Ve bu genetik sanırım. Yakın bir zamanda annemin lenf kanserinden vefat ettiğini öğrenmiştim.

Sanemi sinirle ayağa kalktı. "NE DEMEK LENF KANSERİ LAN?? BİR YANLIŞLIK OLMALI!" Diye bağırdı.

Doktor ise cevap vermedi. "Sanemi.. lütfen sakin ol." Dedim ve sanemi yerine oturdu. "Ben gerçekten lenf kanseri miyim?" Diye sordum.

"Evet malesef. Şey.. erkek arkadaşınızla birşey konuşacağım. Sizi dışarı alabilirmiyim?" Dedi doktor. Kesin bilirsem kriz geçireceğim bir bilgiydi.

Hiçbirşey demeden sedyeden kalkıp odadan çıktım. Çok üzgündüm kardeşlerimi yalnız bırakacağım için. Sanemiyi kötülüklerden koruyamayacağım için. Annemin intikamını almayacağım için.

Kendimi tutmalıydım. Ağlamamam gerekiyordu ağlarsam annem çok kızardı. Tedavisi yok muydu bu kanserin? Başımı duvara yasladığımda şu sesleri duydum.

"TEDAVİSİ YOK MU?"

...

"Malesef. Son evrede ve tahminen şu kadar günü kalmış ..."

Tam kaç günümün kaldığını duyacakken telefonum çaldı.

Shinobu aşkitellam

Aç | reddet

"Alo nee san?"

"Ah.. shinobu! Efendim?"

"Neden bize haber vermeden sanemiye gittin?"

"Durumu çok acildi sadece..!"

"Dark Angel mı?"

"A- şey evet!"

"Neyse abla ben kapatıyorum biraz kanao ile ramune içeceğiz."

"A- tamam tabi.. görüşürüz!"

"Sanada nee san."

Shinobunun atamasının tam zamanıydı ya.. herneyse. Bunu elbette sadece sanemi bilecekti yoksa shinobu veya kanao net intihar ederdi.

Sonra sanemi geldi. Çok üzgün görünüyordu. "Kanae. Şey istersen bugün bende kalsana. Birbirimizi tanıyalım." Dedi sanemi. Onu kırmamak için kabul ettim.

Birlikte yeryüzüne döndük. Eve vardığımızda sanemi anahtarla kapıyı açtı ve eve girdi. "Genya san yok mu?" Diye sordum. Sanemi ise "Arkadaşlarıyla gezmeye gitti." Diye cevapladı.

O gün çok güzel geçmişti. Sanemi ile birbirimizi tanışmıştık. Artık sevgili kriterlerine uyduğumuza göre sevgili olabilirdik. O bana iyilik melekleri hakkında soru sormuştu bende ona insanlar ile ilgili..

 O bana iyilik melekleri hakkında soru sormuştu bende ona insanlar ile ilgili

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sonra ise saat gece 2 sularında uyumaya karar verdik. "İyi geceler!"

"Sanada güzelim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


...

"Abi! Biraz geciktim pardon!" Genya eve girdi. Abisinden ses alamayınca yattığını düşündü ve bakmak için odasına girdi.

"Tatlı rüyalar a- LAN EVE KIZ MI ATTIN SKEJDJDJSJEJRJJD" Genya gülme krizine girip odadan çıktı.

Sabah

Yüzüme gelen bir kaç damla su ile uyandım. Shinobu mu döküyordu kanao mu anlamamıştım. Gözümü açtığımda sırıl sıklam olan sanemi ve ona damacanayla su döken genya vardı.

Hass*ktir sanemide kaldığımı unutmuştum ve genya bizi yanlış anlamıştı bu yüzdende sanemiye su dökmüştü.

Bir dakika çıplak mıydım?

Yok değilmişim

Sanemi ayağa kalktı ve söylenmeye başladı. "Genya her sabah beni banyo yaptırarak uyandırmak zorunda mısın?" Dedi. Genya ise gülmeye başladı.

Bende kalktım. "Genya san.. iyilik meleği olduğum doğru evet ama sandığın şey doğru değil!" Dedim utanarak.

Sanemi bir anda elimi tuttu bende şaşırdım tabii. "Sevişmedik ama o senin yengen. Benimde sevgilim." Dedi sanemi. Ne kadar özgüvenli biriydi.

Genya bunu duyar duymaz bana "iyilik meleği yengem var ağlayın!!" Diye sarıldı. Ne kadar tatlı biriydi.

Sonrada biraz sohbet ettik ve kahvaltıya kalmam için ısrar ettiler fakat ben kardeşlerimin yanına gitmem gerektiği için kabul etmedim.

Gökyüzüne çıkarken düşünüyordum. Lenf kanseri olduğumu ve zamanımın az kaldığını amane san da biliyordu. Acaba kızlara söylemiş miydi..

Umarım söylememiştir. Eve geldiğimde çok üzgün durumdaydım. Ama kendimi motive edip gülümsemeye çalıştım ve kapıyı tıkladım.

Ardından shinobu açtı. "Hoşgeldin nee san!" Diyerek boynuma sarıldı, bende karşılık verdim. "Hoşbuldum. Nasılsın? Kanao nerede?" Diye sordum.

Ve shinobu bana sarılmayı bıraktı. "Mutfakta. Kahvaltılıkları çıkarıyor." Dedi shinobu. Sonra kanao da geldi ve o da bana sarıldı.

"Hoşgeldin nee san!"

Sonra birlikte kahvaltıları hazırlayıp oturduk. Shinobu, omletini yerken sordu. "Abla. Bugün sanemi de kalmanı gerektirecek ne oldu?" Dedi.

Artık itiraf etmem gerekiyordu. "Aslında başına kötü birşey gelmedi o beni kaçırdı." Diye itiraf ettim.

Kanao ve shinobu ağızlarındaki lokmaları yutamadılar. Kanao heyecanla "Seni mi kaçırdı? Hızlıymış! Sevgili oldunuz mu?" Dedi kanao.

Ben cevaplamadan shinobu cevap verdi. "Kanao sen onu bırak sevgili oldularsa gece ne yaptılar.."

Kanao şaşırdı. Onlara Olanları, sevgili olduğumuzu vb anlattım. Sonra konuyu kapatıp başka konular açıldı.

"Ben sanırım tomioka san'a aşık oldum.."

•İyilik Meleğim• SaneKanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin