Merhaba!!!!
Ay heyecan yaptım biraz çünkü bu yazacağım ilk fic. Umarım sizi hayal kırıklığına uğratmam.
Daha fazla sizi bekletmeden bölüme geçelim.
🐨🐹
Rüyalar, kâbusların ortağıdır. Seni derin bir kuyuya düşürdüğünde oradan çıkman zaman alırdı. Birileri seni uyandırmadığı sürece o kuyudan çıkamazdın. Şu an bir kuyunun içerisinde değildim, değildik.
Biz 7 adam, üzerimize buluşan lanetten hiçbir zaman kurtulamamış, korkulu kâbuslarımızda ayak tabanlarımız kanayana kadar koşanlardık.
Biz, birbirimizi seven ama kendimizden nefret edenlerdik.
Biz, birbirimize ölümüne değer veren ama kendimiz söz konusu olunca can yakandık.
Biz, sevdiklerimiz söz konusu olunca can alandık ama kendimiz olunca can verendik.
Başımı ağrıtan yüksek sesle derin bir iç çekip ayağa kalktım.
Jimin ve diğerleri masanın etrafında toplanmış etraftaki insanları izlerken kısaca hepsinde gözlerimi gezdirdim. Kaderleri ortak olan 7 adamdık. Hepimizin kendi içinde kendinden nefret etme sebebi vardı, sebepler hiçbir zaman küçük değildi aksine çoğu insanı nefrete boğacak ve nefesini yavaş yavaş, en acı şekilde kesecek türdendi.
Taehyung ile göz göze geldiğimizde hiçbir tepki vermedim. İkimizde gözlerimizde ne gördüğümüzü biliyorduk.
"Nerede kaldın oğlum ya?" Namjoon'un sesi ile ona döndüm. Yanlarına ilerlediğimde Jungkook'un uzattığı bardağı alıp kafama diktim.
"Hallettim, bir sorun çıkarmayacak" Dediğimde şaşkın gözlerle bana baktılar.
"Bundan emin misin, ya bizi yine kandırıyorlarsa?" Yoongi'nin sözleri ile başımı iki yana salladım.
"Bu defa bizi o konu üzerinden sıkıştırmayacaklar, eminim çünkü-"
Jimin, "Umarım yanlış bir şey yapmamışsındır" Dedi sözümü yarıda keserek.
Kendime göre yanlış değildi, çünkü gözden çıkardığım hiçbir şey onlardan değerli değildi.
"Üzerimdeki hisseleri onun üzerine geçirdim, paradan başka bir şey bilmeyen bir şerefsizdi o yüzden zor olmadı" Sözlerimle Yoongi ve Taehyung sinirlenirken Jungkook ve Hoseok bana delirmişim gibi baktı.
"Sen deliridin mi Jin? Böyle bir şeyi nasıl yaparsın?"
"Lan imzalarken hiç mi elin titremedi?"
Hoseok'un sözüyle birkaç saniye düşündüm. Daha sonra sallayarak cevap verdim. "Hiç titremedi"
"O piç kurusu başımıza bela olmaya devam edecek bundan eminim"
"Olursa kendi ayağına sıkar, çünkü bu sefer onu gerçekten öldürürüm" Yoongi'nin sözlerine Taehyung cevap verdi.
"Umarım onu öldürürken bana haber vermeyi unutmazsın"
Bu iki psikopat ciddi anlamda sinirlerimi bozuyordu.
"Bir sorun çıkarmayacak dedim ya, eğer bir sorun çıkartırsa işini zaten bitireceğim" Dediğimde Jimin bir elini omzuma koydu ve bana baktı.
"Başına dert açmaya devam ediyoruz, ailen bu duruma ne diyecek diye düşünmek bile istemiyorum"
"Saçma sapan konuşma-"