Helloo!!
Bölüm biraz gecikti ama anca fırsat bulabildim.
Neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorummm.
Bölüm şarkısı; Wild Flower
🐨🐹🐰Çaresizlik, korku bu iki duygu seni öyle bir çıkmaza sürüklerdi ki, elinden tutanın olmazdı. Seni orada boğulmaya mahkum ederdi.
Tam şu an olduğu gibi. 7 el uzatılmıştı o kuyudan ama yardıma gelen kimse yoktu, o uzatılan elleri gören kimseler yoktu. Sessizlik içinde ölüyorduk.
Ne kadar süredir aynı şekilde kesilmiş ele baktığımızı bilmiyordum, tek bildiğim birinin bizimle oynadığıydı. Taehyung korkuyla ayağa kalktığında bana doğru yürüdü.
"B.. Bunu kim yapmış olabilir?" Sorusu ile başımı iki yana salladım.
"Bilmiyorum"
"Seni arayan kimdi?" Yoongi yanıma gelip telefonu elimden aldığında son aramalara girdi.
"Baban mı aradı?" Kurduğu cümle kaşlarımın çatışmasına neden olurken telefonu elinden aldım. Az önce beni arayan numara yerine o adamın numarası vardı. Numara kendiliğinden nasıl silinmiş olabilirdi ki?
Bakışlarımı onlara çevirdiğimde benden cevap bekliyorlardı. Onları daha fazla korkutamazdım, onları daha fazla bu kuyunun içinde hapis tutamazdım. Birinin kurtulması gerekiyordu, ancak o zaman o kuyudan çıkabilirdik.
"Evet, o aradı" Diye cevapladığımda daha fazla bir şey demedi ve yönünü yerdeki kanlı ele çevirdi.
"Bu.. Doğru kelimeleri bulamıyorum, bunun neden evimizde olduğunu ya da kimin gönderdiğini bilmiyoruz! Kimin bizimle oynadığını bilmiyoruz" Sinirle gülüp masaya sert bir tekme attı.
"Suhoo yapmış olabilir mi?"
"Ona hisseleri verdim, onun tek isteği para idi, götü yemez zaten böyle bir şey göndermeye"
"O zaman kim?" Hoseok'un sorusu ile koltuğa oturdum. Bilmiyordum ama öğrenecektim. Bizden ne istediklerini bulacaktım.
Tek tek koltuklara oturduklarında baktıkları tek şey karşımızdaki kesik eldi. Kimin eliydi? Ya da sadece bize göz dağı vermek için mi böyle bir şey yapmışlardı? Kim neden böyle bir şey yapardı ki?
"Kafayı yiyeceğim artık!" Yoongi sinirle etrafında döndüğünde Namjoon onu sakinleştirmek için ayağa kalktı.
"Sakin ol, sinirle yanlış bir hareket yapma hepimiz ne olduğunu anlamaya çalışıyoruz-" Namjoon'un sözünü kesen siren sesiyle hepimiz ayağa kalktık.
"Siktir!"
"Polis!"
Siren sesleri evin yakınlarında gelirken pencereye doğru yürüyüp perdeyi hafifçe kenara çektim. Gördüğüm manzara ile pencereden hemen uzaklaştım.