Pişmanlık

84 9 21
                                    

Selamm ay ben fic yazmayi beceremedim gibi hissediyorum yapamiyorum sanirim daha ilk fic'im oldgu icin bazi hatalarim var ozur dilerim ama diger kitaplarda kendimi gelistirmis olurum yani umarim simdi keyifli okumalarr oy verip yorum yaparsaniz sevinirimm <33

___________________________________________

°•.♡.○°♡°•.♡.•°♡°•.♡.•°

___________________________________________

Sunoo sakin kalmak ve ağlamamak için kendini sıkarken, yeni gelen öğrencinin kendini tanıtması için öğretmen talepte bulunur.

"Evet tanıt bakalım kendini"

"Ben Park Sunghoon. Bazı nedenlerden dolayı bu okula nakil olmak zorunda kaldım. Umarım iyi anlaşırız."

"Evet boş bulduğun bir yere geçebilirsin." Der hoca.

Tek boş sıra Sunoo'nun önüydü. Bu yüzden Sunghoon Sunoo'nun önüne oturmak zorunda kalır.

Sunghoon sırasına oturmadan önce Sunoo'ya bakar ve yerine oturur.

Sunoo'nun elleri titrer bir şekilde gözleri dolmaya başlar.

Hoca dersi anlatmaya başladığında Sunoo'nun kulağında çınlama ve "cidden olacağını mı sandın?" "Ne kadar yazık" "Kapa çeneni artık!" Gibi sözler, aynı zamanda da attığı çığlıkların sesini duyar.

Sunoo elleri ile kulaklarını kapatır ve sağ ayağını sallamaya başlar.

Bunu fark eden Jungwon Sunoo'ya endişeli bir şekilde bakar.

Sunoo bir anda ayağa kalkıp sınıfı terk eder.

Koşarak tuvalete giden Sunoo'nun peşinden Jungwon seslenir

Jungwon "Sunoo bekle" diye bağırır

Ama Sunoo hiç durmadan tuvalete girip kendini kitler.

Jungwon tuvalete geldiğinde Sunoo'nun ağlama seslerini duymaya mahrum kalır.

Jungwon Sunoo'nun kapısının önüne gelip kapıyı tıklar ve "Sunoo-ya ne oldu, iyi misin neden ağlıyorsun. Anlatmak istediğin bir şey var mı?" Diye sorar.
Sunoo biraz kendini toparlamaya çalışır ve Jungwon'a "İyiyim Jungwon sorun yok, git sen." Der.

Jungwon tabii ki buna inanmaz. Ses tonundan bile iyi olmadığı belli oluyordu.

Jungwon Sunoo'ya "Sunoo seni görmeden iyi olduğuna inanmayacağımı biliyorsun değil mi? Hadi Sunoo çık dışarı" der.

Sunoo kapının kilidini açar ve dışarıya sağ gözünden bir yaş düşerken kıp kırmızı olmuş gözlerle çıkıp Jungwon'a bakar.

Jungwon onu bu halde görünce hemen kendinde Sunoo'yu çekip sarılır.

Saçını okşayarak "Geçti Sunoo, hepsi geçti, her şey yolunda, hiç bir sorun yok, her şey çok güzel." Der

Sunoo Jungwon'a sarılmış bir şekilde ağlamaya devam ediyordu.

Jungwon Sunoo'yu kendinden ayırıp göz yaşlarını siler.

Jungwon "Neler oluyor Sunoo? Anlayamıyorum, neden bu haldesin? Ne oldu birden bire?" Diye ardı ardına sorular sorar.

Sunoo Jungwon'un gözlerine bakar ve neler olduğunu anlatacağı söyler.

"Tamam anlatacağım"

"Evet dinliyorum seni Sunoo"

"Sınıfa gelen yeni öğrenci var ya"

"Kim Sunghoon mu?" Der Jungwon

Sunoo evet anlamında başını sallar.

Jungwon "E ne olmuş Sunghoon'a?" Der

Sunoo tam konuşmaya başlayacakken arkadan.

"Ne olmuş bana Sunoo" diye bir ses gelir

Jungwon sesin geldiği yöne yani arkasına dönünce Sunghoon ve Sunoo göz temasına mahrum kalır.

Sunghoon Jungwon'a doğru adımlar atarak, Jungwon'un yanına gelir ve Jungwon'a "Bizi birazcık yalnız bırakır mısın?" Der.

Jungwon utangaç biri olduğu için hem gitmek hemde Sunoo için kalmak istiyordu.

Jungwon Sunoo'ya dönüp bakar ve Sunoo gitmesini başı ile onaylar.

Jungwon yanlarından ayrılır ve Sunghoon ile Sunoo baş başa kalir.

Bir süre bakışmanın ardından Sunghoon "Sunoo, ben cidden üzgünüm." Der

Sunoo "Hangisi için? Hangi biri için üzgünsün Sunghoon? Yaptıklarından hangisi için bana üzgün olduğunu söylüyorsun?" Der

Sunghoon "Yaşananları biraz abartmıyor musun Sunoo?" Der

Sunoo şaşkın bakışlarla Sunghoon'un gözlerine bakar ve "Sırf arkadaşların sana bir erkekle çıkamıyacağanı iddia ettikleri için, bana gelip çıkma teklifi ettin, ben kabul etmedim diye seni arkadaşlarının gözünde küçük düşürdüğümü söyleyip bana zorbalık yaptın, bunun farkında mısın? Sence abartıyor muyum?" Der.

Sunghoon bir şey diyemez. Kafasını yere eğer.

Sunoo "E bir tek üzgün olduğunu mu söylemeye geldin?" Der

Sunghoon "Tamam, kabul ediyorum yaptıklarım yanlıştı hemde çok, ama bana vahşi biriymişim gibi bakmayı kes. Cidden çok üzgünüm, yaptığın her bir şey için tek tek senden özür dilerim." Der.

Sunoo "Özür dilemek? Özür dilemen çaldığın, acı yaşattığın, beni hayattan bıktırdığın günlerimi geri vericek mi bana? Özür dilemen tüm yaşattıklarını unutturacak mı sanıyorsun?" Der.

Sunghoon "Evet haklısın özür dilemek çare değil, ama gerçekten çok pişmanım Sunoo." Der.

Sunoo "İyi, pişman kal o zaman." Der ve bulunduğu yerden sınıfa yol alır.

Ders zili çalmasına az kalmıştı, Sunoo sınıfa girdiğinde Jungwon'u göremez, aynı zamanda Seun ve arkadaşları da sınfıta değildi. Sunoo az çok olanları anlamıştı.

Sunoo Jungwon'u aramaya başlar.

Sunoo Jungwon'u ararken Jungwon okulun arka bahçesinde Seun ve arkadaşları tarafından zorbalığa uğruyordu.

Seun Jungwon'a tokat atıp "Sabah arkadaşın randevumuzu böldü Jungwon, şimdi devam edebiliriz, para nerde?"

Jungwon cevap veremez.

Seun iyice sinirlenir ve tam Jungwon'a vuracakken siyah şapkalı ve yüzünde maske olan biri Seun'un kolunu tutar.

___________________________________________

°•.♡.○°♡°•.♡.•°♡°•.♡.•°

___________________________________________

Ayy bazı yerlerde çok saçmaladım gibi geldi ozur dilerim bu yuzden beni de anlayisla karsilarsaniz sevinirim ilk kez yaziyorum cunku. Okudugunuz icin tesekkur ederimm. Sizce Seun apinin kolunu tutan kimm. Bu gun 2 bolum daha atmayı denicem fikir gelirse aklıma OPTUM SIZI KOCAMANN🍅👅🍅

* /unknowns\ *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin