Kapanmış acı defter

40 6 13
                                    

Biraz rahatsız edici sahneler ve loveship eklemeye karar verdim rahatsız olucaksanız okumayın asklarım.Keyifli okumalarr💗🎀

___________________________________________

Sunoo- Noluyo?!

Sunghoon Sunoo'ya döner ve adam Sunoo'nun sesini duyunca Sunghoon'dan kolunu çekip koşarak kaçmaya başlar.

Sunghoon hemen adamın peşinden gider.

Sunoo olayı anlamadığı için boş verip Jungwon'un yanına girer.

Sunoo;
Jungwon~ bak neler aldım.

Jungwon;
Vay canına yine bir kremalı ekmek.

Sunoo;
İstemiyorsan yeme ben yerim hih.

Jungwon;
Yok yok yerim ver ver.

Sunoo ve Jungwon kremalı ekmeklerini yerlerken Sunghoon ve adam hala tom ve jerry oynuyordu.

Adam nefes nefese bir şekilde arkasını döner ve Sunghoon'u göremez ve biraz dinlenmek için ellerini bacaklarına koyarak eğilir ve nefesini düzene sokmaya çalışır.

Tam o sırada da adamı biri kendine çevirir.

?;
Kimden kaçıyordun?

Adam;
Sunghoon, tanıdı beni ondan kaçıyordum.

?;
Jake, eğer dikkatsiz olucaksan neden koruyorsun Jungwon'u?

Jake;
Sen istedin çünkü. Ona yaptıkların yüzünden bu durumdayız hatırlatırım.

Adam Jake'in yakasından tutar sinirli bir şekilde konuşmaya başlar.

?;
Peki ona yaşattıklarımı yapmaya zorlayan kimdi? Ben zorbalık yapmaya çok meraklıydım değil mi? Aç o gözünü senin yüzünden ben hiç bir suçu olmayan çocuğa zorbalık yaptım.

Jake;
Sanki ben kendim istedim bende kullanılıyordum. Eğer sende bende ona zorbalık yapmasaydık Seun bize ne yapardı tahmin edebiliyor musun?

?;
Bundan sonra sana gerek yok Jungwon'u ben korurumaya çalışırım.

Adam Jake'in yakasını bırakır ve ordan ayrılır.

Aradan 3 hafta geçer. Jungwon'un kolundaki kas yırtılması tamamen iyileşmişti.

Okulda Jungwon hala zorbalık görüyordu ve sesini çıkarmıyordu.

Sunoo elinden geldiğince Jungwon'u korumaya çalışıyordu.

Sunghoon bu sıralarda Sunoo'ya eski okulunda yaptığı zorbalıkların pişmanlığının içinde daha fazla arttığını hissediyordu.

Aynı zamanda kafası 3 hafta önce gördüğü Jake'e gidip geliyordu.

Sunoo Sunghoon ile az da olsa yakınlaşmıştı.

Ve önemli bir sınav haftası gelmişti.

Hoca;
Çocuklar 12. Sınıfa geçmenize az kaldı. Bu yılın son sınav haftasındasınız. Elinizden geleni yapın.

Jungwon eğer bu sınavlardan yüksek alamazsa babasının ona neler yapıcağını çok iyi biliyordu.

Okul çıkışı saatinde Sunoo Jungwon'a bir şeyler yiyelim mi diye sormuştu ama Jungwon cevap veremiyecek kadar haline utanmıştı.

* /unknowns\ *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin