Selamm. Bu fic'i bir arkadasimim yazdigi pov'dan fikir alarak yaziyorum. Kendisinin tik tok hesabi var hesabinin ismi .lkedyy onu da takip ederseniz cok sevinirim. İyi okumalarr <33
°•.♡.○°♡°•.♡.•°♡°•.♡.•°
___________________________________________Her sabah olduğu gibi yine Jungwon okuldaki zorbalar tarafından zorbalık görüyordu.
Seun Jungwon'un omuzuna kolunu atarak diğer arkadaşları ile sakin sessiz ve kimsenin olmadığı bir yere giderler.
Seun her sabah yaptığı gibi Jungwon'un çantasını yere boşaltarak para almak için eline cüzdanı alır. Cüzdanın içinden para almak ister ama bu sabah cüzdanda para yoktu. Bu duruma sinir olur ve Jungwon'a bağırmaya başlar.
"Her sabah getirdiğin bu para neden bu sabah yok" diyerek bağırmaya devam eder.
Jungwon bir şey diyemez çünkü utangaç,içine kapanık biri ve eski okulunda yaşadığı şeylerden dolayi zorbalar ile konuşmaktan korkuyor.
E doğal olarak cevap vermeyince sinirlenirler ve bu yuzden tam Seun Jungwon'a tokat atacakken bir ses duyarlar.
"Ne halt yiyorsunuz burda" diyen bir ses duyarlar ve sesin geldiği yöne doğru bakarlar.
Sesin geldiği yöne doğru baktıklarında Jungwon'un yüzünde gülümseme oluşur.
Çünkü o gelen kişi Jungwon'un en yakın ve tek arkadaşıydı.Seun "Sen kimsin ve burda yediğimiz haltlardan sana ne" der. (uuu cool api)
"Kendimi tanıtıyım hemen. Ben Kim Sunoo dünyanın en güzel ve en yakışıklısı olduğumu düşünüyorum aslında düşünmüyorum zaten öyleyim. He birde zahmet olmazsa Jungwon'u alabilir miyim."
Sunoo Seun'un cevap vermesine zaman vermeden Jungwon'u kolundan tutup götürür.
Jungwon her zaman olduğu gibi Sunoo'ya teşekkür eder.
"Teşekkür ederim Sunoo-ya"
"Etme artık bana teşekkür won,gerek yok. Senin için her şeyi yaparım bunu biliyorsun."
"Biliyorum. Sınıfa gidelim mi ders başlıyor."
"Gidelim,hadi"
Sınıfa girip sıralarına oturduklarında sınıfa hoca girip;
"Sınıfa yeni öğrenci geliyor çocuklar."
Diyip yeni gelen öğrenciyi sınıfa çağırır."Gelebilirsin"
Sınıfa gelen öğrenciyi gören Sunoo büyük bir şok yaşar ve ellerini sıkıp ağlamamak için kendini tutmaya çalışır.
___________________________________________
°•.♡.○°♡°•.♡.•°♡°•.♡.•°
___________________________________________Evvett bu bolum biraz kisa ooldu pek guzel olmadi ilk kez fic yaziyorum umarim begenmissinizdir. Oy verirseniz sevinirim simdiden tesekkurler. Optum sizleri gorusuruzz 🍅👅🍅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
* /unknowns\ *
De TodoJungwon okulda sessiz,sakin ve utangaç birisiydi.Bu utangaçlığı yüzünden de çok arkadaşı yoktu.Sadece konuştuğu en yakın arkadaşı Sunoo vardı.Bunun yanında da Jungwon çok utangaç olduğu için onu okulda sürekli zorbalarlardı.Jungwon da onları karşılı...