Selam tekrardaann bu bolumde bana fikir veren bir arkadasim var. Yazdiklarimin cogu onun fikiridir. Oda kitap yazmaya baslıcak tiktok hesabı; only._.riki.ew wattpad hesabi mina_minlay onu da takip ederseniz sevinirimm iyi okumalarr. Bu arada siyah sapkalı ve maskeli olan kisiye maskeli dicem bir yere kadarr <33
___________________________________________
°•.♡.○°♡°•.♡.•°♡°•.♡.•°___________________________________________
Seun kolunu tutan adama bakar ve "Amacın ne kardeşim? Kimsin lan sen? Ne tutuyon kolumu bıraksana aa." Der.
Maskeli Seun'u kolundan sürükleyerek kimsenin bilmediği, okulun deposuna getirir.
Maskeli Seun'u içeri atar. Ve maskesini çıkartır.
Maskeli "Hani sordun ya bana amacın ne diye, asıl senin amacın ne? Zorbalık yapmanın havalı olduğunu mu sanıyorsun, zorbalık yapmanın seni havalı gösterdiğini mi sanıyorsun?" Der.
Seun "Hey, heyy. Sen kim olduğunu sanıyorsun? Der.
Maskeli sırıtarak "O seni ilgilendirmez, ama Jungwon'a zorbalık etmeye devam edersen, kim bilir belki katilin olurum." Der.
Seun kahkaha patlatır. "Senden korkacağımı mı sanıyorsun. Çok komiksin.
Ah ah o pice zorbalık etmeye devam etmicem mi sanıyorsun? Tabii ki zorbalık etmeye devam edicem. Senin gibi bir enayi beni uyarıyor diye etmeyeceğim mi sanıyorsan, yazık sana." Der.Maskelinin sırıtan yüzü bir anda sinirle dolar ve Seun'un suratına sert bir tokat atar.
Maskeli "Sana son kez söylüyorum, Jungwon'la uğraşmayı kes!" Der ve Seun'un suratına yaklaşır ve "Ha eğer ben zorbalık etmeye Jungwon'u rahatsız etmeye devam edicem dersen," maskeli Seun'un suratına biraz daha yaklaşır ve "senin işini burda kimse görmeden bitiririm ve kimseninde haberi olmaz." Der.
Seun maskelinin suratına gülerek "Daha yanınd silah taşımayan biri, beni nasıl oldurucekmis az mantıklı konuşsana zoptrik." Der.
Maskeli cebinden çakı çıkartır.
Maskeli çakıyı sağ sola sallar ve Seun'un gözü çatıya kayar. Seun çakıya bakarak yutkunur.
Maskeli "Silah kullanırsam ses çıkartır, ve herkes buraya toplanır değil mi? Ama çakı veya bıçak türü şeyler kullanırsam hiç kimsenin olanlardan haberi olmaz. Şimdi mantıklı konuşan kimmiş?" Der.
Seun boğazını temizler ve "Tamam tamam şöyle yapalım, ben Jungwon'a zorbalık etmem artık rahatsız da etmem," bağırarak "AMA ŞU ÇAKIYI ÇEKER MİSİN?!" Der.
Maskeli "A, bu kadar kolay mıydı? Güzel güzel." Der.
Maskeli Seun'u salar, tam kapıdan çıkacakken, Seun'un yanına ilerleyip okul formasından kendine çeker. Seun yutkunarak bakar. Çakıyı Seun'un çenesine koyar ve "Bana bak kimseye burda olduğumuzu veya yaşanlardan birini bir kişiye bile anlattığını duyarsam, ne olacağını çok iyi biliyorsun." Der.
Seun korkmuş bir şekilde "Tamam tamam kimseye hiç bir şey söylemem merak etme." Der.
Seun titreyerek az önce olanları kabullenmeye çalışıyorken zil çalar ve sınıfa çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
* /unknowns\ *
RandomJungwon okulda sessiz,sakin ve utangaç birisiydi.Bu utangaçlığı yüzünden de çok arkadaşı yoktu.Sadece konuştuğu en yakın arkadaşı Sunoo vardı.Bunun yanında da Jungwon çok utangaç olduğu için onu okulda sürekli zorbalarlardı.Jungwon da onları karşılı...