(Multimedya berire)
Esin annem bana öylece baktı ve yüzünü buruşturdu.
"Bana acımana gerek yok esin anne"dedim ve hafifce gülümsedim.
"Sana acımıyorum çünkü sen çok güçlü bi kızsın berire"dedi beni teselli edercesine.
Can sıkıntısından boynumdaki dünya barışı isaretli koliyeme dokundum.
"Esin anne şey ben dehayla buluşucam
çıkıyorum "dedim ve hemen odama çıktım ve üzerime harry potter işaretli badimi ve siyah şort giydim.Hemen çıktım.Dehayı aradım"alo deha nerdesin "dedim.
"Canım ben ezgiyleyim"dedi.Dislerimi sıktım ve dehanın suratına kapattım telefonu.
En iyisi abimi aramaktı ama bana kızabilirdi o yüzden öz annemi aradım.
"Alo"dedim.hemen cevap verdi."efendim tatlım bişeymi oldu bizde ananenle kahve içiyoruz yoksa esin mi kizdirdi"dedi.
"Hayır o bişey yapmadı hemde senden daha iyi annelik yapıyo senin gibi yurt dışında değil "dedim.
Sinirimu annemden çıkartım.Annem garip bu ses tonuyla "tatlım benimle alakalı bişey mi oldu?"dedi.
"Hayır anne babam abimi yatılı okula benide senin yanına göndercekmiş şey ben üzüldüm biraz"dedim.
"Annem sakince bana söyledi belki ingilterede daha rahar ediceksin tatlım 'dedi.
"Tamam"diyip telefonu kapattım.
Başım arımaya midem bulanmaya başlamıştı zor nefes alıyordum ve kendimi yere bıraktım.