Bahadırla 2 yıldır arkadaşız ona çok aşığım ama benim gibilerle ilgilenmez o.
Süslü ve tiki kızlarla ilgilenir.Ben yarı kızsam yarıda erkeğim.
Kisaca biraz erkek fatmayım ama kız özelliklerimde var.
Yataktam kalktım ve hemen bahadırı aradım.Cevap verdim.
"Naber kankisi " dedim sesimi mutluyum pozisyonu alarak.
"Kankim bugün napıyoruz"dedi gülerek.
"Aslında bugün gezicez ama sana söylemem gereken birşey var amerikaya gidiyorum nir daha dönmemek üzere"dedim.
"Neee?"dedi.Sesi soğuk ve üzgün gelmeye başladı sesi.
Ve telefonu kapatta biz her zaman taksimde ki papatya kafesinde buluşuruz.
Hazırlandım ve esini görmeye gittim hemen öptüm onu, dışarı çıktım.
Papatya kafesine 20 dakika sonra vardım bahadır oturmuştu bide bizim uğurlu masamız vardı.
Bi kere bahadır orda oturan bi çifti kaldırmıştı.Heme yanına gittim ve kahve istedim garsondan.
Bahadırın surat ifadesi kötüydü. Hemen konuşmaya başladı.
"Nasıl gidersin berire sana inanamıyorum"dedi ve kaşlarını çattı.
"Anlamıyosun bahadır babam zorluyo"dedim ve kahvemden bi yudum aldım
Bi süre öyle durduk ve şunu düşündüm acaba ona sevdiği söylemeliymiydim ve sonra düşündüm söylemeye karar verdim.
"Sana söylemem gereken birşey var "dedim.
Hemen "ne ?"dedi.Biraz titrek bir sesle "seni tanıştığımızdan beri çok seviyorum sana aşığım bahadır"dedim
O yüzüme şaşırarak bu dakka boyunca baktı ve şunları dile getirdi.
"Ben seni hep gördüğümde şunu dedim bu kız benimle çıkmaz çünkü sen erkek fatma gibiydin o yüzden sana açılırsam bana gülerdin ama sana şunu söylicem
(Seni seviyorum berire)dedi.