BAHADIRIN EVİ

11 0 0
                                    

Sessizce kapıyı açtım.Bahadır tekrardan 'şışş'dedi sinir bozucu bir şekilde onların evine giriyorduk ailesi ve benim ailem bişey demezdi tabi ama bu sefer çok farklı kanka olarak değilde sevgili olarak giriyorum evlerine çok heyecan verici gerçi kaç kız gelmiştir bu eve şerefsiz bahadır.

Dikkatlice bahadırın odasına girdik .'Berire sesiz ol ve kendin için getirdiğin yer yatağını bana ver sen benim yatağımda yat 'dedi.

'hayır olmaz ben yatarım yerde sen merak etme sen yat yatağında 'dedim sesimi çok az yükselterek.bi süre yüzüme baktı ve dediki' bu yüzden seni çok seviyorum berire'dedi.

O an sanki rüyada gibiydim sanki bulutların üzerinde uçuyordum ve bi enerji bahadırın yanağını öptüm o farklıydı üzerine giydiği baskı star wars badisi ona çok yakışmışti aklıma onunla harry potterı izlemek geldi izledikte ben 100 kez izlememe rağmen ağlıyordum dumledore un ölmesine ama o put gibi durup ne varki bunda yaşlı adam diye gülüyordu hay benim mal sevgilim ...

Onu boğasım geldi çünkü feci harry potter hayranıydım 100 yakın harry pottre badim vardı ve eşyaları tonlarcaydı odamdada büyük kocaman heykelleri vardı karakterlerin.

Yorulmuştuk ve yatmak için hazırlancaktık taki ben kitap okumak istedim ama bahadır konuşuyordu yurt kalmicaktım yeni dayalı döşeli bir evde beraber kalacaktık bahdır herşeyi ayarladı amerikaya değilde ingiltereye gidecektik bu arada söylemeyi unuttum annem benimle babamın izni olmadan bir daha görüşemicekti bi dava açtı babam kazandı çok saçma babama yalvardım ve kızdım ama babam 4 yaşımdaki halime bir daha dönemiyecekti çünkü o annemsizdi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin