PASAPORT İŞLEMLERİ

14 2 1
                                    

Babamla birlikte ilçe müdürlüğünün orda oturmuş pasaport işlemlerine başlatıyoduk.Bahadır gelmişti babama baya ısrar etmişti ama nafile babam ikna olmamıştı.'baba ben su almaya gidiyorum bir şey istermisin'diye sordum ama babam öğle bi bağırdıki 'otur ben alırım!'dedi.

Galiba benim kaçacağımı düşündü ah zavallı father sana ne oldu aslında babam böyle değildi yani annem ayrıldı bir zamanlar babam annemi çok severken annem babamı sevmemeye başlamış çünkü başka birine aşık olmuş ve annem başka birini sevdiğini ama babamı aldatmadını falan söylemiş ondan sonra annem sevdiği adamla evlenmiş 1 yıl önce annemin sevdiği adam ölmüş annemi bi gizli odası var sürekli kilitli bi hizmetli içeri yanlışlıkla girmiş annemde ona kızıp kovmuştu kadın tam kutusunu alıp çıkarken içerde ne oldunu sorduğumda bir sürü adam resmi oldunu söylemişdi üvey babamı tanıyodum iyi biriydi ama çok samimiyetimiz hiç bir zaman olmadı.

Ondan sonra babam da nefretle evde otururken eve iş görüşmesi için esin abla gelmiş babamda 2 yıl sonra onu sevdini falan filan söylemiş babamın hikaye tarafına bakılırsa biraz klişe ama anneme babamı neden sevmedin diye hiç kızmıyorum çünkü açık açık herşeyi söylemiş diyer kadınlar gibi onu aldatmamış bu iyi birşey bence ama bazende sorasım geliyo açıkcası ama şunu söylemeliyim eski babam yok oldu.

Babamı dürttüm bizde sıra içeri girdik .Adam bize hayat bezme pozu verince noluyo lan dedim içimden gerçekten bu aralar yurt dışına giden çok öğrenci oluyo.

Adam fotoğraf falan işte kaç yaşında oldumu sordu hepsini cevapladım noter moter şaçmaladılar bi babam ondan sonra babamın ayağı kalkıp adama seni döverim dedini duydum adama baktığımda korkmuştu çıktığımızda adama nedeen bağırdını sorunca senide döverim dedi www.babagerigel.com diye site açcam tövbe tövbe...

Eve gittim ve annemi aradım sesi tuhaf geliyodu 'ne oldu diye sorunca?' salakmışım gibi sanane dedi türkiyede yaşamakta zor bana göre ingilizce ana dilim gibi olduğu için salak gibi konuşuyorum insanlarla sanane diyince sinirklenip telefonu yüzüne kapattım gerçi esin teyze ingilizce biraz bliyo birisiyle konuşacal kadar ama çok iyi bilmiyo nese yattama yattım ve bahadırı aradım o kadar tatlı ve mutlu konuşuyoduki ne oldunu sorunca süpriz dedi ama o kadar çok ısrar ettimki sonunda benimle amerikaya gelceni söyliyice ben mutluluktan altıma kaçırcak gibi oldum diyebilirim...

lütfen herkes üşenmeyip sevdiği şarkıyı yazarsa çok mutlu olurum :):):)

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin