Eylül ayının sonunda Ningcheng'de hava yavaş yavaş soğumaya başlamıştı.
Pencerenin dışında yağmur yağıyordu ve gökyüzü kasvetliydi, yani uyumak için ideal bir havaydı.
Sınıfın arka sırasındaki öğrencilerin yarısı uyuyordu ve genellikle ilk uyuyan kişi olan Duan Jiayan şu anda WeChat'te* yüzünü tembel tembel destekleyerek tanrıçayla sohbet ediyordu.
Queenz182: WeChat Çin Whatsapp'ı gibi bir şey.
Tanrıça Jiang Qinian, sanat sınıfında bir öğrenciydi. İkisi bir süredir sohbet ediyorlardı ve hala tanıdık seviyesindelerdi.
Jiang Qinian, bir sonraki derste ona sütlü çay getireceğini söylediğinde, Duan Jiayan'ın yorgunluğunun çoğu dağılmış ve dudaklarının kenarları bir gülümsemeyle kıvrılmıştı.
Yazmayı bitirir bitirmez, Duan Jiayan birinin onu uzun uzun izlediğini hissetti. Bilinçsizce başını kaldırdı ve kürsüdeki fizik öğretmeni ile göz göze geldi.
Sabahın erken saatlerinde ilk fizik dersinde öğrencilerin çoğu uykululuğa karşı koyamıyordu ve öğretmen bunu hafife almıştı.
Duan Jiayan'ın uyumaması ve hatta moralinin yerinde olması onu şaşırtmıştı. Bu, bir yıldan fazla bir süredir Duan Jiayan'a ilk kez ders vermesiydi. acı çekmek.
Fizik öğretmeni gülümseyerek "Hey! Duan Jiayan, bu soru sende" dedi, "Bunu çöz."
Duan Jiayan ayağa kalktı ve sınıftaki büyük ekrana baktı. Görünüşe göre çoktan seçmeli sorular vardı: "c'yi seçiyorum?"
Fizik hocası: "..."
Sınıfta boğuk bir kahkaha duyuldu, Duan Jiayan'ın yanında oturan Song Yi neredeyse gülmekten ölüyordu: "Hahahaha, uyurgezer misin? Öğretmen senden sorunun çözümünü anlatmanı istedi."
"Otur," fizik hocası podyumu turladı: "Neşelenin millet, ders 10 dakikaya bitiyor."
Bu sırada sınıfın arka kapısından yüksek sesler geldi.
"...Lu-ge (Abi), arka kapı kapalı."
"Kapıyı çalmalı mıyız? Şimdi fizik dersi var, değil mi? Lao (Yaşlı) Feng iyi huylu biri ve en iyi öğrencisinin kapıyı çaldığını gördüğünde kesinlikle hiçbir şey demeyecektir."
"Bir keresinde sınıf başkanı orada dikilirken Lao Feng mutlu bir şekilde kapıyı açmıştı."
"Ders vakti içeri girip ne yapacağız," kapının arkasından hafif bir erkek sesi geldi "Bu yaptığımız dinlenmek için yerde oturmakla aynı şey değil mi?
"Ama telefonum ve mataram sınıfta kaldı..."
"Sen aptal mısın? Daha dün yer değiştirdik, şimdi sınıfın arkasında oturan kişi Duan JiaYan."
Sözler biter bitmez, başta konuşan çocuk biraz endişeyle arka kapıya baktı ama sonra bir şey aklına geldi: "Lu-ge ondan korkmuyor."
Kapının dışında, Chen Yue güldü: "Biraz daha az konuşsan ölür müsün? İlkokul bebesi misin? Hala korkmak ve korkmamaktan bahsediyorsun..."
Ardından, zil çaldı. Fizik hocası hızlı hızlı birkaç şey söyledikten sonra sınıfı dağıttı ve kısa süre sonra sınıf gürültülü bir hale geldi.
Tam o sırada birisi sınıfın ön kapısını tekmeleyerek açtı.
Kapıyı tekmeleyerek açan Chen Yue, fizik öğretmeninin seğiren ağzına baktı ve yaramazca kahkaha attı, "Merhaba Feng hocam!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Like Your Pheromones
Fanfiction''Feromonlarını Seviyorum'' Açıklama: İyi bir aile geçmişine sahip iyi görünüşlü bir beta olan Duan Jiayan 10 seneden fazla bir süre boyunca sorunsuzca yaşamıştır, ta ki lisede Lu Xingci ile karşılaşana dek. Lu Xingci'nin ailesinin durumu onunkinden...