3.1) Erkekler Tuvaleti

39 6 0
                                    

Çince dersi bitmeden önce Zhao MinJun ödevi olarak sınıfa bir hafta içinde Li Sao*1 şiirini ezberlemelerini ve sonra da ödevlerini sınıf başkanına teslim etmelerini söyledi.

Lu Xingci, pencerenin yanında bulunan grubun lideriydi. Duan Jiayan gözleri yarı açık yarı kapalı bir şekilde bir bakış attı ve ders yeni biter bitmez bazı kızların şiiri ezberlemeye çalıştığını fark etti.

Doğal olarak, Duan Jiayan bunu ezberlemeyi düşünmüyordu. Dikkatini dağıtmak için oyun oynamak niyetiyle telefonunu çıkardı.

Son birkaç gündür kendini biraz huzursuz hissediyordu.

Dün okulun yakınındaki bir internet kafeye gittiğinde tanıdığı gelip elini omzuna koymuştu.

Bu kişi bir alfaydı ve nedense o anda Duan Jiayan'ın vücudundaki her hücre onun bu yakınlığını reddetmişti adeta.
Eğer ki bu dürtüyü zorla bastırmasaydı, refleks olarak kişiyi uzaklaştırabilirdi.

Tam oyuna başlamak üzereyken Song Yi ona bir mesaj gönderdi.

Duan Jiayan, Song Yi ile yan yana oturdukları için yazmaktansa neden doğrudan söylemediğini merak etti.
Mesajı açtığında, bunun Lu Xingci'nin bir resmi olduğunu gördü.

Lu Xingci, hafif nemli saçları ve iyice belirginleşmiş kol kaslarında parıldayan teriyle az önce egzersiz yapmış gibi görünüyordu.

Maden suyu şişesinden su içiyordu, kristal berraklığındaki gözlerinin üzerinde yer alan yarı kapalı göz kapakları ile fotoğraftan bir gençlik duygusu geldiği hissedilebiliyordu.

Fotoğraftan hormon fışkırıyordu ve gizli gizli çekildiği açıktı.

Duan Jiayan, "?"

Song Yi hızla mesajı sildi ve açıklamak için ona döndü.

"Yanlış yere gönderdim. Bunu aslında 'Ningcheng Lisesinin Yükselen Yıldızları' grubuna göndermek istemiştim."

'Ningcheng Lisesinin Yükselen Yıldızları' adı kulağa aşırı etkileyici geliyordu ama gerçekte, grubun üyelerinin hepsi Ningcheng Lisesi'nden omegalardı.

Geçen sefer Duan Jiayan, Song Yi'nin telefonuna bir göz atmıştı ve grup, okullarındaki hangi alfanın şeyinin en uzun olduğunu tartışıyordu.

Gerçekten hiç utanmaları yoktu.

"Ayrıca gizli bir şekilde çekmişsin, yuh. Bunu yapacak yetilerin varsa, bunu şiir ezberlemek için kullanmalısın." Duan Jiayan, Çince kitabında "Li Sao" kelimesini işaret etti.

"Bu kadar sao (cilveli) olmadan önce 'Li Sao'yu öğrenmelisin."

Song Yi buna güldü. Ardından, aniden bir şey fark etti ve Duan Jiayan'ı dürttü,

"Yakışıklı olduğunu söyleyen bir erkek birinci sınıf öğrencisi var. Alfa olsaydın, kesinlikle sana yürümez koşardı. Sürekli evet, evet diyor... Küçük Duan, oldukça popülersin he."

Duan Jiayan oyununu oynamaya devam etti ve "Birinci sınıf arkadaşa söyle, eğer bana yürümek istiyorsa, onu bekliyor olacağım" dedi.

Song Yi, bu dediğini bir şaka olarak gördü ve ciddiye almadı.

Duan Jiayan flörtöz görünebilirdi ama Song Yi onu çok iyi tanıyordu. Duan Jiayan çocukluğundan beri sadece kızlarla ilgilenmişti.

Görünüşe göre gruptaki omega, Duan Jiayan'a gerçekten ilgi duyuyordu, zira onu övmeye devam ediyordu.

Song Yi buna içten içe başını salladı.

Öğle tatilinden sonraki derste, Duan Jiayan resmen uyuyakaldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Like Your PheromonesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin