Öğle tatilinde, dersi kıran çocuklar tek tek ve sessizce sınıfa girdiler.
Song Yi bir sosisi çiğnemekle meşguldü. Duan Jiayan'ın ise eli boştu. Sınıfın arkasına doğru yürüdüler, Song Yi ve o en arkadan ikinci sırada oturuyorlardı.
Yerlerine otururken Lu Xingci'nin sırasının yanından geçmeleri gerekiyordu.
Lu Xingci'nin başı öne eğikti, önündeki matematik sorularını yavaşça çözerken diğer eliyle çenesini tembelce desteklemekteydi.
Duan Jiayan birdenbire durdu.
Dudaklarını yaladı, Lu Xingci'nin sırasının yanında durdu ve belirsiz bir tonla, "Sınıf başkanı, daha önce fark etmemiştim ama ağzın oldukça iyi görünüyor." dedi.
Lu Xingci'nin kalemi aniden durdu.
Genellikle, Chen Yue yanında gürültülü bir şekilde telefon oyunları oynarken bile, Lu Xingci onu görmezden gelip soru çözmeye devam edebilirdi.
Ama bu sefer, nedense, düşünce zinciri Duan Jiayan tarafından kırılmıştı.
Duan Jiayan, bir serseri gibi olduğu yerde durarak hâlâ buna bir cevap vermesini bekliyordu.
Lu Xingci başını kaldırdı, mürekkep karası gözleri Duan Jiayan'ı yukarıdan aşağıya taradı ve gelişigüzel bir şekilde "Daha önce denemiş miydin?" diye sordu.
Onun yanında oturan Chen Yue artık kendini tutamayıp gülmeye başlamıştı.
Duan Jiayan: "..."
Duan Jiayan şaşırıp kalmıştı. Lu Xingci'nin onunla konuşacağını ve hatta böylesine bir cevap vereceğini kestirememişti.
Ne cevap vereceğini bilememişti. Orada daha fazla durmak istemediğinden arkasını döndü ve sırasına doğru yürümeye başladı.
Onun kül rengi yüzünü gören Song Yi içten içe başını salladı.
Duan Jiayan, yerine oturduktan sonra düşüncelere dalmış gibiydi. Zil çaldığında bile hareket etmemişti.
Song Yi kibarca, "Paşam, öfken seni mal mı etti?" diye sordu.
Duan Jiayan kaşlarını çattı, "Lu Xingci'nin kokusunu almış mıydın?"
Betaların sayısı, etraftaki alfa ve omegaların sayısından çok daha fazlaydı.
Hatta son yıllarda omegalar bu konuda nesli tükenmekte olan hayvanlara benzer hale gelmişlerdi.
Yine de, bu okulda sadece omegalar değil alfalar da koku engelleyici kullanmak zorundaydı.
Song Yi, bu sorunun kendisiyle alay etmek için sorulduğunu düşünmüştü.
Ne de olsa o bir omegaydı ve henüz Lu Xingci'nin feromonlarını koklamamıştı.Daha doğrusu, daha önce hiçbir omega Lu Xingci'nin feromonlarını koklamamıştı.
Hatta okulun idolünün nasıl koktuğunu öğrenmek için ellerinden gelenin en iyisini yapan kız kardeşler de olmuştu.
Ama Lu Xingci'nin özdenetimi o kadar güçlüydü ki daha önce hiç kontrolünü kaybetmemişti.
Song Yi şu anda Duan Jiayan'ın ona laf atmasını bekliyordu ama Duan Jiayan bunun yerine sessizce "Oldukça güzel kokuyordu..." diye mırıldanmıştı.
...
Zhou XingChen sınıfa geri döndüğünde, Lu Xingci ve Chen Yue'nin önünde oturan bir kız gördü.
Akşama doğru olan bir teneffüste oldukları için sınıfta neredeyse kimse yoktu. Kız test kağıdını masanın üzerine koydu.
"Her zamanki gibi, sınıf başkanı en iyisi. Bu haftanın matematik testi çok zordu, hoca anlatırken hiçbir şey anlayamamıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Like Your Pheromones
Fanfiction''Feromonlarını Seviyorum'' Açıklama: İyi bir aile geçmişine sahip iyi görünüşlü bir beta olan Duan Jiayan 10 seneden fazla bir süre boyunca sorunsuzca yaşamıştır, ta ki lisede Lu Xingci ile karşılaşana dek. Lu Xingci'nin ailesinin durumu onunkinden...