Gözlerimi açtığım gibi kalkıp duşa girdim. Kısa bir duşun ardından hazırlanıp evden çıktım. Telefonumu çıkarıp Sasha'yı aradım."Efendim"
"Bugün değil mi?"
"Evet bugün çıktın mı?"
"Çıktım çıktım"
"İyi balım dikkat et öpüyorum kartına para attım"
"Tamam abla" telefonu kapatıp minibüs durağına geçip beklemeye başladım.
~~~~~~~~~
Kuaförden içeri girip etrafa bakındım.
"Hoşgeldin Asel değil mi?"
"Evet Sasha bana randevu almıştı"
"Evet geç içeri sen hazırlan geliyorum" başımı salladım. Hadi bakalım buyurun cenaze namazıma.
~~~~~~~~
"Kart ile olacak ödemem"
"Tabi okut şöyle"
"Kolay gelsin"
"Teşekkür ederim" telefonum çalınca çantamdan alıp açtım.
"Naptın?"
"Bitti eve gidiyorum"
"Tamam hadi öptüm akşam geç gelirim"
"Tamam abla" kapatma tuşuna basıp Ege'yi aradım.
"Efendim"
"Napıyorsun?"
"Yemek yiyorum sen?"
"Afiyet olsun eve gidiyorum"
"Teşekkür ederim dikkat et"
"Ederim"
"Bugün gidiyor muyuz müzeye"
"Olur gidelim"
"Tamam ben hazırlanıp geliyorum"
"Bekliyorum"
~~~~~~~~~~~
Şimdi ben ne giyeceğim. Paçoz gibi gitmek istemiyorum. Telefonu alıp Sasha'yı aradım.
"Efendim"
"Abla yardımın gerek ben ne giyeceğim"
"Eşofman Asel sen başka bir şey giymiyorsun" sağol ablacım bende biliyorum bunu.
"Ben de biliyorum onu Ege geliyor müzeye gideceğiz başka şeyler giymem lazım"
"Ha sen ona hazırlanacaksın"
"Abla ya konuyu değiştirme"
"Tamam tamam geç odama dolabım dan sana olan bir pantolon ile kazak giy veya sweat''
"Tamam aşkım cok sağol"
"Fotoğraf atarsın" telefonu yatağa atıp Sasha'nın odasına geçtim. Siyah bol bir pantolon giyip paçalarını katladım. Üzerine ise koyu yeşil kazak giyerek saçlarımı taradım. Tepeden sıkı bir şekilde toplayıp rimel ve nude bir ruj sürdüm. Sasha'ya fotoğraf atıp aradım hemen.
"Olmuş muyum?"
"Mükemmel olmuşsun kızım sen niye hiç böyle giyinmiyorsun"
"Rahat edemiyorum abla" beğendiği için mutlu olmuştum.
"Ay abla hadi kapa Ege arar ulaşamaz"
"Eşşek" telefonu kapatıp bir oraya bir buraya yürümeye başladım. Çantamı alıp içine cüzdanımı koyup aşağı indim. Kapıyı açınca Ege ile karşılaştım. Gözleri kocaman açıldı baştan aşağı bakmaya başladı bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZ
Jugendliteratur''Sana inanamıyorum bunu bana nasıl yaparsın'' ''Beni bir dinler misin?'' ''Annemin katili olan bir psikopatı dinlemem ben'' ''Asel...'' yüzüne bir tokat indirip ayrıldım o evden. ''Asel bekle güzelim'' ''Sakın bana güzelim deme sen nasıl bir insans...