8.Bölüm

1 0 0
                                    


Asel sabah büyük bir heyecan ile uyandı. Bugün babası ile konuşacaktı.

"Balım" annesi odaya girince yataktan inip sarıldı.

"Dünaydın annecim"

"Günaydın bebeğim güzeller güzelim"

"Budün babam ayıyor beni dimi"

"Evet bitanem hadi kahvaltıya" neşe ile yüzünü yıkayıp aşağı indi annesi ile Asel. Güzelce yemeklerini yiyip koltuğa oturdu. Annesi yanına gelince telefonu alıp beklemeye başladı. Çalınca gözleri dolu dolu açtı telefonu.

"Baba"

"Prensesim güzelim nasılsın"

"İyi sen"

"Bende iyi kızım napıyorsun"

"Del ben seni istiyom bulda bütün helkesin babası yanında"

"Prensesim benim işim burada ve kardeşin için senin için para lazım ama söz annenin doğumuna geliyorum kardeşini beraber bekleyeceğiz tamam mı?"

"Tamam baba seni seviyom ben"

"Bende seni bitanem ver hadi annene onun sesini de duyayım seni çok ama çok seviyorum bekle beni olur mu hep de arayamıyorum çok çalışıyorum"

"Tamam baba" telefonu annesine verip televizyona bakmaya başladı. Babası onunla konuşmuştu.

"Kızım mutlu oldun mu?"

"Oldum"

"Güzeller güzelim" annesine sıkı sıkı sarılıp televizyona bakmaya devam etti. Hattın diğer ucunda ki Kemal ve Serpil sıkıntı ile birbirine baktı.

"Böyle olacak değil gibi"

"Öyle de Özlem dinlemiyor beni"

~~~~~~~~~~~~~~~~

Sasha ve annesi toparlanıp arabaya binince annesi ona döndü.

"Gidiyorsun dimi oraya"

"Evet"

"Bir şeyler bulma ihtimaline karşı beni bırak sizin oraya beraberiz yine arkadaşımın yerinde rahat uyuması lazım"

"Anne gerçekten gerek yok"

"Var artık uzadı bu konu yeter senelerdir dışarıda hiçbir suçu yoktu benim arkadaşımın" Sasha derin bir nefes verip arabayı çalıştırdı.

~~~~~~~~~~~

Gözlerimi açarak nerede ne yattığımı algılamaya çalıştım. Ege'nin kolları belime sıkı sıkı sarılmış bir şekilde yatıyordu. Başı yana düşmüştü.

+Çocuğun her yeri ağrıdı kesin.

Doğrulup Ege'nin başını dizlerime koydum. Saçları yumuşacıktı.

"Günaydın balım" gülümsedim.

"Günaydın uyandırdım mı?"

"Hayır ama uyusam biraz"

"Olur uyu" elimi saçlarına atıp oynamaya başladım.

~~~~~~~~~~

"Çok özür dilerim" başımı eğip Ege'ye baktım. Terlemişti.

"Ege uyan hadi" kolları sıkı bir şekilde kollarımı tuttu.

"Ben yaptım ben çok özür dilerim"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin