Günlerden Pazar Savaş büyük bir heyecan ile babasının işten gelmesini bekliyordu. Sınav da en yüksek not Savaş'ındı. Babası artık onu da sevecekti. Ege nasıl seviliyorsa onun saçını nasıl okşuyorsa o da aynısını görecekti. Ege ne zaman yüksek not alsa babası onun saçını okşar mutlu olur para verirdi. Hayır Savaş'ın derdi para değildi, o babası Ege'ye nasıl davranıyorsa öyle davranmasını istiyordu kendisine. Babası ona bu zamana kadar hiçbir sevgi belirten bir davranışta bulunmamıştı. Oda diğer çocukları neden seviyorsa onların hareketini yapıyor babası onu sevsin diye binbir türlü şey yapıyordu. Kapının sesini duyunca koltuktan indiği gibi kapıya koştu."Hoşgeldin baba"
"Hoşbulduk annen nerede?"
"Başı ağrıyormuş yattı o bende seni bekledim ama yemeğin hazır ısıtayım mı?"
"Yok sen de yat hadi ben hallederim"
"Baba"
"Efendim"
"Bugün en yüksek notu ben aldım sınıfta ki herkes düşük aldı" babası Savaş'a gülümseyip saçlarını yüzünü sevdi.
"Aferin evlat sana" o mutfağa geçince Savaş hoplaya zıplaya odasına geçti. Artık oda seviliyordu. Ege'yi sonunda sevebilirdi. Sonuçta babası onu da seviyordu sadece Ege'yi değil.
~~~~~~~~~~
Ertesi gün Savaş zorla da olsa okul için kalkmayı başarmış okul formasını giymeye çalışıyordu. Kapıda babasını görünce gidip bacaklarına sarıldı.
"Günaydın baba"
"Günaydın oğlum" gülerek daha sıkı sarıldı. Oğlum demişti ilk defa.
"Formamı giymeye yardım eder misin baba"
"Bende seninle onu konuşacaktım okulu seviyor musun evlat"
"Hayır baba çok kötü bir yer sürekli ses var çok yaramazlar asla söz dinlemiyorlar bir sürü ödevi var"
"Peki gitmeni istemesem gitmezsin değil mi?"
"Gitmem baba sen ne istersen ben onu yaparım ki"
"Aferin benim oğluma artık sende bizimle çalışacaksın Ege'nin babası Mehmet amcanın yeni sağ kolu sensin seni eğitecek"
"Benim oğlum eline silah mı alacak" kapıdan gelen annesinin sesi ile Savaş gidip annesine sarıldı.
"Günaydın yakışıklı oğlum"
"Günaydın anne"
"İşime karışma ben ne dersem o olacak benim izimden gelecek"
"Onu kötü biri yapamazsın"
"Beni sen mi durduracaksın" Savaş telaşla babasının elini tuttu.
"Ben senin yolundan gideceğim söz baba giyinmeme yardım eder misin?" Annesi derin bir iç çekti. Nasıl göz yumacaktı ki. Sonuçta babası olmayan bir adamın sevgisini kazanmaya çalışan yaralı biriydi Savaş. Bilse babasının olmadığını ne yapardı acaba.
"Aferin sana gel bakalım yardım edeyim"
~~~~~~~~~~~~~~
"Hala yatıyorlar ya kız kalkın ben boşa mı hazırladım kahvaltı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZ
Teen Fiction''Sana inanamıyorum bunu bana nasıl yaparsın'' ''Beni bir dinler misin?'' ''Annemin katili olan bir psikopatı dinlemem ben'' ''Asel...'' yüzüne bir tokat indirip ayrıldım o evden. ''Asel bekle güzelim'' ''Sakın bana güzelim deme sen nasıl bir insans...