Îi simt trupul cum tremura ușor în brațele mele, inima care-i bate nebunește în piept de fiecare dată când buzele mele îi sărută pielea sensibilă a gâtului, respirația haotică care îi părăsește buzele îmbrăcate într-o nuanță sângerie și îi face pieptul să se ridice și să coboare repede. Spatele său este lipit de peretele din camera sa, în timp ce palmele mele se odihnesc tot pe acesta, în dreptul capului său, în timp ce corpurile noastre se ating timid.
Bustul său este lipit de pieptul meu, frecându-se din cauza agitației sale interioare sau poate doar încearcă să se controleze și să nu sară pe mine ca o mică prădătoare. Habar n-am, dar ceea ce știu clar este că sunt înnebunit după fiecare reacție pe care o are când sunt în preajma sa. Felul in care-și mușcă buzele, crezând că nimeni nu o vede, felul în care mă privește pe furiș, încercând să pară că nu o interesez atât de mult, pe cât o fac de fapt, modul în care-și freacă pulpele între ele când cel mai probabil lenjeria sa este umedă și aș putea continua mult și bine.
— Daniel…
— Da, vulpițo?
Din nou își mușcă buza de jos, în timp ce ochii săi îmi analizează fiecare mușchi de pe chip, fiecare centimetru expus de piele, iar trupul său începe să se miște mai mult decât o făcea inițial. Las privirea ușor în jos, analizând-o și observ cum micuța brunetă își freacă pulpele, în timp ce brațul sau drept se ridică și se așază pe abdomenul meu. Degetele sale urcă și coboară pe materialul tricoului simțindu-i unghiile cum îmi alintă pielea sensibilă și dornică. Îmi lipesc fruntea de a sa, în timp ce îmi trec limba peste buzele ușor uscate, iar vârful acesteia îi mângâie buzele abia sesizabil, obținând un micuț geamăt din partea sa.
Orice urmă de control pe care-l mai avea dispare, iar brațele sale se încolăcesc de după gâtul meu în timp ce buzele sale se lipesc de ale mele, mișcându-se peste ele. Inițial degetele de la mâna stângă mi se pierd în părul său negru, trăgându-i ușor capul pe spate, astfel reușind să o țin nemișcată, doar pentru a mă bucura de buzele acelea apetisante. Dinții mei încep să le muște, uneori mai tare, alte ori mai ușor, în timp ce limba mea trece fugitiv peste ele, reușind să ameliorez cât de cât durerea cauzată.
Andra geme frustrată când încearcă să-mi depărteze buzele, pentru a mă săruta, pentru a pune stăpânire pe interiorul gurii mele, iar eu nu o las. Îmi așez palma dreapta pe piciorul său stâng, mângâindu-i pulpa, urcând extrem de lent și chinuitor spre sexul ei. Cu fiecare centimetru pe care-l parcurg, îi simt corpul cum se cutremură la pieptul meu, ceea ce-mi face penisul să tresară excitat în pantaloni.
Când am ajuns pe la jumătatea pulpelor, picioarele sale se depărtează ușor, făcându-mi loc să-mi strecor degetele sub materialul fustei sale. După cum bănuiam, lenjeria sa este udă, iar imediat cum degetele mele îi găsesc mugurașul excitat prin materialul acesteia, frumoasa fată desparte buzele, gemând, astfel oferindu-mi ocazia să-mi vâr limba în gura sa. Îi înghit la propriu geamătul, în timp ce limba mea se freacă de a sa, parcă vrând să o domine complet, doar că vulpița din fața mea nu se lasă mai prejos și încearcă să preia controlul.
Limbile noastre se luptă, pentru dominare, în timp ce degetele mele i-au descoperit vulva, având acces complet asupra clitorisului său pe care încep să-l masez rapid. Picioarele încep să-i tremure, în timp ce degetele sale s-au prins de tricoul meu, strângând materialul între acestea. Cu degetele încă în părul său, îi trag capul mai pe spate, lipindu-i trupul de perete, în timp ce cu mâna dreaptă continui să-i fac cerculețe în jurul mugurașului care pulsează de nerăbdare.
— Ai de gând să mi-o tragi sau continui să te porți ca un virgin timid, blondule? rostește aceasta printre sărutări aprige.
Când îi aud întrebarea, mârâi deranjat de mica sa insultă, ca să o numesc așa, înainte de a-mi retrage mâna dintre picioarele sale și a o ridica în brațele mele, în timp ce picioarele sale se înconjoară automat de șoldul meu. Vulva sa se freacă de penisul meu la fiecare pas pe care-l fac, în timp ce aceasta zâmbește mulțumită de reacția mea. O port în brațele mele, până în dreptul patului, unde îi dau drumul pur și simplu, aceasta căzând pe spate, deasupra saltelei.
CITEȘTI
Ringul pasiunii
Short StoryATENȚIE! Conținut sexual explicit! Nerecomandat minorilor! Erotismul este o artă greu de înțeles, pentru mulți dintre noi. Nu ar trebuii să confundăm eroticul cu pornografia, chiar dacă uneori autorii mai folosesc unele cuvinte mai vul...