,,Trebuie să plec"

562 22 2
                                    

      Cum stai lipită de perete îi simți palmele pe spatele tău cum urcă spre ceafă. Atingerea sa îți lasă dâre de foc pe trup, iar o mică înțepătură se făcu prezentă în zona ta intimă. Limba lui se luptă cu a ta pentru dominare, niciuna nu cedează. Când vrei să te eliberezi din brațele sale simți cum plutești, instinctiv îți încrucișezi picioarele de șoldul său și cu brațele îl prinzi de gât. Uiți să mai respiri, te uiți uimită la el, iar acesta se bucură de victoria obținută asupra gurii tale.

      Îi simți palmele pe fese cum strâng carnea moale și dornică de mai mult, îi simți mădularul prin haine cum pulsează fix de sexul tău, îi simți limba pe buzele tale cum le linge, dar nu în ultimul rând îi simți inima din piept cum mai are puțin și sare pe podea. Fiind liberă din sărut te tragi puțin în spate pentru a-i privii minunații ochi și fără să realizezi te freci cu vulva de penisul său, astfel obținând un mârâit din partea sa. Vrei să-l înnebunești, să-l faci să regrete că s-a pus cu tine și continui să te freci de el ca și cum doar acest lucru te mai ține în viață. Îi poți observa cu ușurință sclipirea drăceașcă din ochi, vena care-i pulsează pe gât și faptul că nările i se dilată, iar aceste lucruri te bucură, ai reușit să întărâți satana. Acum este vremea să pleci de aici. Privindu-l cât poți de dulce, spui:

      — Mă poți lăsa jos ninfomanule, s-a făcut târziu și trebuie să plec.

      Uimirea combinată cu nervi îi dansează pe chip, iar tu abia te poți abține să nu râzi. Pur și simplu ai fost mult prea concentrată să te joci cu nervii lui încât nu realizezi când ați ajuns în camera lui, fix lângă pat. Abia când acesta își ia palmele de pe fundul tău și aterizezi buimacă pe pat realizezi că joaca a cam luat-o razna.

      Te uiți puțin speriată la el, începi să te tragi în spate pe așternutul răcoros a-l saltelei până când te lovești cu spatele de tăblia lui și închiți în sec, studiindu-l pe cel din fața ta. Trupul bine lucrat este încordat ca dracu', umflătura din pantaloni este greu de ignorat, dar cel mai mult te ,,îngrozește" privirea sa. Își trece degetele prin păr de câteva ori privindu-te în timp ce-și mușcă nervos buza de jos. Nu știi ce este în mintea lui, nu știi ce lupte se duc în interiorul său, nu știi nimic, dar ai vrea. Ai vrea să-l înțelegi, să-l simți în tine cum te posedă și cum te umple. Aceste gânduri te șochează, fața îți ia foc, iar el imediat observă. Cu vocea sa răgușită și ușor groasă, spuse:

      — Pacoste te-ai rușinat? Doar din atât? Haha, lasă că ăsta-i doar începutul.

      Îl privești cum înconjoara patul până ajunge în dreptul tău, apoi se așază grijuliu lângă tine și îți înconjoara chipul cu palmele sale mari și te privește. Dorința este imensă, dar ceva îl reține. Să fie frica atât de mare? Frica de a nu te răni, de a nu te pierde? Atât de multe întrebări fără răspuns. Te tragi de lângă el doar pentru a te ridica în genunchi pe salteaua moale și a te repezi spre el. Îl încaleci, băgându-ți degetele în părul său, astfel lăsându-i capul pe spate pentru a-i săruta buzele dulci, moi și cărnoase.

      Acțiunea ta l-a luat complet pe nepregătite, însă nu durează mult până când acesta își revine din micuțul ,,șoc". Degetele sale prind de tricoul tău, astfel în mai puțin de două secunde ai rămas în sutien. Rupe sărutul doar pentru a continua să-ți plasese mici săruturi pe gât în jos spre sâni. Cupa sutienui îl incomodează, dar încă-l lasă acolo. După ce buzele sale îți atinge pielea, acea porțiune ia foc. Îl vrei, îl dorești, vrei să fii a lui. Îți duci singura mâinile la spate și cât ai clipi sutienul dispare.

      Privirea sa lacomă alunecă spre sânii tăi, iar limba dornică să-i guste îmbrățișază buzele sale. Îți împingi bustul în spre el, semn că vrei să treacă la acțiune. Exact ce dorea, nu mai pierde nicio secundă și începe să-ți sărute micuții mugurași și să-i ronțăie. Miile de senzații te copleșesc. Totul este nou, dar foarte plăcut. Corpul tău preia conducerea astfel frecându-se de partenerul tău. Îl poți auzi cum geme ușor, atunci când simte prin materialul pantalonilor tai cât de udă ești. Degetele sale pricepute încep să-ți maseze sexul, iar un nou val de gemete, de data aceasta ale tale, învăluie camera.

      Fiind încă în brațele sale nu poate să facă prea multe, de aceea decide că ar fi timpul să te faci comodă, pe pat. Te întinde pe saltea, astfel ajungând deasupra ta. Te scapă și de restul hainelor, astfel fiind vulnerabilă în fața lui. Buzele sale se lipesc de gâtul tău, coborând lent spre sâni, unde poposește ceva vreme, apoi coboară spre sexul tău. Își linge buzele, privindu-te în ochi înainte de a-și îngropa chipul între picioarele tale.

      Îți ții respirația atunci când limba lui îți atinge vulva și închizi ochii rușinată. Îndrăzneț continuă să exploreze valea plăcerilor, oferindu-ți sute de stări noi. Îți muști buza, sperând că o să-ți poți înghiți gemetele, dar în clipa în care limba sa continuă să facă cerculețe în jurul clitorisului, orice încercare de a păstra liniștea se năruie. Corpul începe să-ți tremure, iar buzele ți se deschid, lăsând gemetele să-i încânte auzul. Dorința de a-l avea s-a mărit, astfel că-l prinzi de cap cu degetele tremurânde, ridicându-i privirea spre tine înainte de a șopti:

      — Mai mult...

      Era tot ceea ce voia să audă. Scapă de pantalonii săi imediat, apoi se apropie de tine, găsindu-și locul între picioarele tale imediat, apoi îți freacă penisul de vulva ta simțind-o cât de fierbinte și de udă este. Era mai mult decât pregătită pentru el. Rapid o fixează la intrarea în vagin, apoi se lasă ușor spre chipul tău, vrea să te sărute. Ridici capul în înaintarea sa, iar imediat cum îi simți buzele peste ale tale preiei frâiele sărutului, iar el începe să se împinga ușor spre intrare. Face mișcări scurte și cu grijă.

      Palma sa dreapră îți mângâie sânul, gura ta o sărută pe a sa, iar penisul său alunecă încet și sigur în interiorul vaginului. O mică durere se simte atunci când o ultimă împingere, puțin mai puternică, rupe himenul. Mișcările lui se opresc, doar pentru a te lăsa să te acomodezi cu noua senzație. Atunci când a observat că încordarea ta a disparut, își permite și el să se miște în interiorul tău. Pereții vaginului se strâng în jurul penisului, astfel fortându-l să de-a mai tare și mai repede. Durerea aproape a dispărut, iar plăcerea i-a luat locul. Cu fiecare minut care trecea, plăcerea crește, până când gemetele voastre prevestesc un orgasm puternic, din partea amândurora.

      Se retrage ușor din tine și se culcă pe saltea, în dreptul tău, iar brațele sale îți înconjoară trupul gol și transpirat. Te simți protejată, iubită, iar atunci când buzele sale îți sărută fruntea uiți de toate. Te simți acasă în brațele sale și realizezi că el este tot ceea ce-ți dorești.

Ringul pasiuniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum