Bat din picior nervoasă, în timp ce inspir adânc în încercarea de a mă bucura de aerul curat oferit de către natura pe care o vizitez atât de rar. Chiar dacă este unul din jocurile echipei de psihopați, n-am mai simțit aer curat de câteva luni bune, eu fiind toată ziua închisă într-un birou nenorocit. Toată gașca de nebuni este prezentă, doar că organizatorii au avut sclipitoarea idee de a ne împărțiți în mici grupuri. De parcă o pădure bântuită nu era de ajuns, mai trebuia să fim și lăsați în voia sorții.
Sunt câte cinci grupuri de către patru persoane, plus cei doi organizatori care au fost puși în colțuri separate. Eu am căzut cu încă două fete, una din ele fiind gata să o rupă la fugă și să se ascundă până la ivirea zorilor, iar cealaltă va rupe pământul alergând spre linia de sosire, în speranța că nu va întâmpina nici o capcană. Dar piesa de șoc, cum s-ar spune, este blondul în ochii căruia parcă se reflectă verdele crud care acoperă pădurea peste care soarele apune. Bărbatul e cunoscut pentru îndemânarea și concentrarea pe care le oferă în fiecare joc și pentru faptul că iese mereu primul din pădure.
În timp ce ochii fetelor privesc, prinse în gânduri sau absente, blondul analizează fiecare cărare, fiecare cale de scăpare sau posibilă capcană. Pieptul acoperit de tricoul mulat, alb i se ridică și coboară în repetate rânduri datorită respirației haotice. Dacă nu l-ai cunoaște a-i spune că e agitat. Doar un nebun ar crede una ca asta. Asul e nerăbdător să dea cu noi de pământ. Să ne arate cine e șeful și cine iese mereu învingător. Încă simt vânătăile căpătate de la el în urmă cu patru ani, din păcate nu în scopurile pe care le voiam eu.
Da, bărbatul este întunericul în persoană, în ochii lui se revarsă de multe ori furtuni și catastrofe colosale, iar acțiunile lui și comportamentul lasă de dorit, dar mâinile lui îți pot face întreg corpul să tremure și aici nu mă refer la frică. Blondul se poate lăuda cu un trup sculptat de însăși zeii greci, pieptul și abdomenul lucrat, atât de lucrat încât m-a durut pumnul trei zile când am încercat să îl pocnesc în glumă, brațele pline de mușchi puternici, fundul este numai bun de a-ți infige dinții în el, fund pe care sunt geloasă până și eu, ca femeie, iar palmele sale bătătorite demonstrează că nu e doar un bărbat dus des pe la sală, ci unul greu trecut prin viață.
Atunci când soarele se pierde, asupra noastră începe să se așterne întunericul, iar nouă ne rămâne doar să așteptăm să ne acopere în întregime, pentru a putea începe jocul mai mult sau mai puțin fatal. Lovesc cu piciorul, plictisită, o creangă căzută la pământ în timp ce glasul meu ajunge la urechile celorlalți:
— O să fie distractiv!
— Da, fenomenal. Murmură blondul ironic. Eu și voi trei. Cu ce am greșit, Doamne?
Un mic chicot îmi scapă la vederea bărbatului dezamăgit. Probabil se aștepta să pice cu unul din prietenii lui.
— Ce s-a întâmplat, Asule? Nu ne faci față la toate? întreb râzând.
— Ai face bine să-ți controlezi vorbele, Ladora. Să nu uităm că totul ne este permis, nu-mi forța răbdarea. se simte amenințarea din tonul folosit.
Mda, eu și bruta de lângă mine nu suntem în relații foarte bune, motivul fiind faptul că nu și-o trage cu colegele de grupă, iar eu cam vreau să mi-o pună.
— Că altfel ce? O să-ți pătezi mâinile?
Un zâmbet îi conturează buzele în timp ce degetele sale îmi prind bărbia și o ridică la nivelul ochilor săi. Fir-ar ea de înălțime de un metru șaptezeci a mea, că abia îi ajung la baza gâtului.
CITEȘTI
Ringul pasiunii
ContoATENȚIE! Conținut sexual explicit! Nerecomandat minorilor! Erotismul este o artă greu de înțeles, pentru mulți dintre noi. Nu ar trebuii să confundăm eroticul cu pornografia, chiar dacă uneori autorii mai folosesc unele cuvinte mai vul...