Jungkook derin uykusunda ilginç bir rüya görüyordu, Taehyung'un evindeydiler, DC oynuyorlardı, şişenin ucu jungkook'a denk gelmişti, cesaretlıiğ seçmişti, Jimin de onu Tae ile öpüştürmüştü. Sonrasında beraber uyumaya başladılar, Tae JK'in kulağına eğilip 'seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum' dedi ve kulağından öptü sonra jungkook yüksek bi binadan düşmeye başladı, yere çakıldı ve zıplayarak uyandı. Saate baktı daha uyuyalı yarım saat olmuştu, oflayarak kalktı, rüyasını düşünmeye başladı, sanki gerçek gibiydi, bazen rüyalarıyla gerçeği karıştırırdı, acaba gerçek miydi gördükleri, bunun cevabını nasıl alabilirdi?
Rüyayı boşverip telefonda dolaşmaya başladı instagramında Joon, yoongi, hoseok ve Sana' dan gelen istekler vardı hemen kabul etti, profillerini inceledi. Ah Sana çok güzeldi bu ailede güzellik genetikti. Jimin ve Jin e istek attı, taehyung'un profilini görememişti. Dolaşırken psikolog kim taehyung adlı hesabı gördü, profilinde daha çok psikolojik yazılar paylaştığını gördü yine de takip etti, bakalım o dönecek miydi...
Taehyung'un gözünden: Uyandığında jungkook'u göremedi, suratı düştü sonra notu fark etti. Nee! JK kendisine sevimli taetae mi demişti. İçinde garip bir karıncalanma oldu, çok mutluydu, gülmeye başladı, hızlıca duş alıp giyindi, bugün 3 danışması vardı, ofisine gitti, maillerine baktı, ınstagram'dan jungkook'u geri takip etti, o gün etrafına neşe saçtı, yerinde duramıyordu, saç rengini değiştirmek istedi, siyah yaptı, bunun sebebini biliyordu, insan sevdiğine benzemek isterdi, insan beyni bütüncül algılamaya programlıydı, benzer görünenleri bir algılardı, JK ile bir görünmek istiyordu, onun rengi ile kendi rengini karıştırmak istiyordu, ikisi de birbirinden farklıydı biliyordu. Tae oldukça feminendi, klasik normları yıkardı, dantelli kıyafetler giymeyi severdi, babet ayakkabı tercih ederdi, tüllü pantolonlar giyerdi onun aksine JK tam bi maskülendi, coğunlukla siyah, gri, mavi renkleri tercih eder, kalın tabanlı botlar , oversize t shirtler giyer, büyük büyük zincirler takardı. Sol kolu tamamen dövme ile kaplıydı. Tae JK ile beraber olunca tüm renklere sahip olacaklar, karşıdan rengarenk görüneceklerdi. Tae JK i ilk gördüğü andan beri bu zıtlığı fark etmişti ama aynı zamanda çok da benzerdiler bu yüzden ona daha da benzemek istiyordu hemen kuaföre gitti saçını siyaha boyattı.
Jungkookla konuşmak istiyordu fakat bahanesi yoktu derken aklına onu sevk etmediği geldi onun iyileşmesi gerekiyordu sonradan bi ilişkiye başlayabilirlerdi. Hemen arkadaşı Mina'yı aradı ve sevk işini halletti. Evet artık jungkook'a mesaj atabilirdi.
Taehyung:
Jungkook merhaba nasılsın, dün başıma bela olmadın merak etme, ne yapıyorsun kendine geldin mı?Jungkook:
İyiym tae kendime geldim, evde oturuyorum dersten geldim sen ne yapıyorsun?Taehyung: Süper! Saçımı boyattım bendeee...
Jungkook:
inanmıyorum bana fotoğraf atar mısın?Taehyung :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengârenk
RomanceHerkese merhaba arkadaşlar 👋🙋 Bu benim ilk hikayem, umarım beni desteklersiniz ☺☺ Bu hikaye de taekook'u oldukça soft ve yetişkin görecegiz, kaostan uzak olacak, onların hayallerine ulaşmalarına ve birbirlerinin sevgisiyle nasıl iyileştikerine şa...