Taehyung küçüğünü öperek uyandırdı, ona kahvaltı hazırladı, bir saniye temas etmeden duramıyorlardı. Jungkook'un boynunda morarmayan yer kalmamıştı ama hâlâ devam etmek istiyordu, uzun zamandır ilişkide olmadıkları için mi yoksa ten uyumlarının mükemmellğindem mi bilinmez jungkook tae'nin her dokunuşumda eridiğini hissediyordu, sevilmeyi tekrar hatırlamıştı, yüksek hazzın doruklarındaydı, hâlâ arada bir ünlü birinin kendisinden hoşlandığını idrak etmeye çalışsa da tae oldukca doğal bir insan olduğu için çabucak unutuyordu. Tanrım kendisi de şarkı cıkaracaktı üstelik listeleri alt üst edebilecek bir şarkı. Hayatında bir şeyler yolunda gidiyordu, mutluydu. Hazırlanıp yola koyuldular tae ilk önce danışanları ile seanslarını yapacak sonra da bir dergi çekimi için modellik yapacaktı. Jungkook ise stüdyoya kayıt yapmaya gidiyordu. Akşam date için sözleştiler, ikisinin de dudakları şişmişti ve sanırım jungkook oturmakta sorun yaşıyordu. Herkes fark edecekti ama onların umrunda değildi.
Namjoon kayıt sürecinde jk'e inanılmaz destek olmuştu. İlk gittiğinde eli ayağı titreyen jk onun desteği sayesinde mükemmel bir iş ortaya koymuştu tamam kayıt sonlanmamıştı ama büyük bir kısmı hallolmuştu. Şarkı çok anlamlıydı kimin yazdığı ise meçhuldü. Jk kimin yazdığını merak etse de söylemediler.
Stüdyodan direkt evine geçti ve akşam için hazırlanmaya başladı, tıraş oldu, duş aldı, cilt bakımı yaptı, 1-2 saat ne giyeceğine karar veremedi. Tanrım sevgilisi çuvalın içinde bile harika görünürken o hangi kıyafeti giyecekti, birini seçmek zorunda kaldı, kot pantolon kot ceket, beyaz t-shirt ve bir şapka ile kombin yaptı ve aynadaki görüntüsünü sevdi. En pahalı parfümünü sıktı, yüzünü nemlendirdi, hafif göz makyajı yaptı, ayakkabılarını giyip sözleştikleri yere gitmek için dışarı çıktı, mecbur yürüyecekti, parası yoktu, daha ona bir ödeme yapılmamıştı o da zaten hak ettiğini düşünmediği için sesini çikarmadı. Tam evinden çıkınca taehyung'un arabasını gördü. Tanrım bu adam cok centilmendi.Taehyung oldukça klasik giyinmeyi seven günlük kombinleri bile takım elbise olan çok şık bir beyefendi idi. Yine aynı şekilde giyinmişti açık kahve tonlarındtonlarında pantolon ve yelek içine ise beyaz bir gömlek giymiş kahverengi kravat takmıştı. Yüzünde makyaj yoktu, saçları dağınıktı ama kendisinden 10 kat hatta 100 kat yakışıklıydı. Tanrım omu hak edecek ne yapmıştı? Bütün bu yaşananlar rüya mıydı? Kendini çimdikledi, ahh' diye inleyince tae bişi oldu sanıp endişelendi, jk gülmeye başladı' sadece senden etkilendim sevgilim, gerçek misin diye duyularımı kontrol ediyordum ama biraz acıdı' diyince tae kocaman gülümsedi ve jk'i dudağından öptü. 'Bak bakalım gerçek miyim?'
Tae'nin jungkook'u getirdiği yer oldukça şıktı, jk ağzı açık etrafı seyrediyordu. Burası oldukca lüks dedi sevgilisine, 'zahmet etmeseydin'. Dudaklarını büzüp tae'ye gözlerini çıkarmış bakıyordu. Tae biraz daha böyle bakarsa kendisini öpeceğini söylediğinde vücudunda ki tüm kanlar yanağına hücum etti, vücudu zangır zangır titremeye başladı. Tamam onun yanımda rahattı ama bütün ünlüler ve maddi durumu iyi olanlar bu restorandaydı, herkes cok şıktı, kıyafetine baktı, keşke daha şık giyinseydim diye düşündü, tae'nin arkasından ona tutunarak yürümeye başladi, gözükmek istemiyordu sanki başını bile kaldırmadı masaya geçene kadar. Herkes sanki ondan bahsediyor, onun buraya ait olmadığını söylüyordu, kaçıp gitmek istedi, yüzleşmesi gerekenler sorunları vardı biliyordu ama elinden geleni yapacaktı, tae için.
Taehyung date boyunca küçüğünü gülümsetmek için her şeyi yaptı, tavşan dişlerini görmek için art arda espriler yaptı, komik dağa tırmanma anılarındn bahsetti, kampta nasıl ayılar tarafından etrafının sarıldığını ve onun ağaca tırmandığını anlattı. İlk modellik deneyiminde düşmüştü ve o dahil herkes kahkalarla yere atmıştı kendini. Tae ahlak anlayışı üst düzey bi insandı cidden. İnsanları değiştirmeye çalışmıyor aksine onların kendilerini bulmaları konusunda yardımcı oluyordu. O ise ergenliğinden beri kimlik karmaşasını kontrollü yönetmiş, olumlu olumsuz özelliklerinin farkında kendi gerceği ile asıl gerçeği ayırt edebilecek kapasite de algı düzeyi oldukça yüksek birisi. Kapasitesinin farkında ve yetenekleri doğrultusunda hareket eden biri. Bu yüzden de oldukça samimi geliyordu her hareketi, sözü jungkook'a . Kendisini rahat hissettirmek için eski anılarından bahsettiğinin farkında jungkook ama o kadar samimiydi ki tae bunu sadece güldürmek için yapmıyor aslında an'ı yaşıyor, ilk date'lerini unutulmaz kılıyordu. Jungkook işinde ne kadar profesyonel olduğunu düşündü, danışanların çok şanslı dedi. Tae iltifat karşısında teşekkür etti ve küçüğünün yanağına elini bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengârenk
RomanceHerkese merhaba arkadaşlar 👋🙋 Bu benim ilk hikayem, umarım beni desteklersiniz ☺☺ Bu hikaye de taekook'u oldukça soft ve yetişkin görecegiz, kaostan uzak olacak, onların hayallerine ulaşmalarına ve birbirlerinin sevgisiyle nasıl iyileştikerine şa...