Wstęp.

35 0 0
                                    


(opis historii)


   W spokojnym, małym mieście Mystic Borders ukrywa się podział, który trwa od wieków. Społeczność dzieli się na dwie skrajnie różne grupy: skrajnie biednych i skrajnie bogatych. Najzamożniejsze rodziny w Mystic Borders są dziedzicami fortuny zgromadzonej przez ich przodków, poszukiwaczy złota z XVII Wieku. Obie grupy, ładnie mówiąc, nie przepadają za sobą. Najzamożniejsze rodziny, w tym Fosterowie, mają szczególne znaczenie w życiu mieszkańców, bogatych rodzin jest kilka- jednak to Fosterowie są najbardziej wpływowi. W sercu tych intryg stoi ojciec Valerie Everhart, dziedzic ze Wschodu, który ma bardzo obsesyjne podejście do pieniędzy. John Everhart zrobi dosłownie wszystko byleby dowiedzieć się, w jaki sposób zdobyć fortunę bogatych rodzin Mystic Borders, jest na tyle zdesperowany, że wciąga w tą grę swoją 19-letnią córkę. 

Główna bohaterka, Valerie Everhart, dorasta w atmosferze zmienności, chciwości i braku stabilizacji- głównie z powodu wiecznie zmieniających się partnerek John'a. Jej ojciec ma obsesje na punkcie złota i dążenie do posiadania jeszcze większego bogactwa przysłania mu wartości rodzinne i troskę o córkę. Valerie, jest nieświadoma głęboko zakorzenionych manipulacji, którym poddaje ją ojciec, zostaje wciągnięta do kolejnego chorego planu John'a. Każe on jej wyruszyć do Mystic Borders i zdobyć poufne informacje, Valerie, zmuszona jest wkroczyć na grunt bogaczy udając, że pochodzi z biednej części społeczności, której udało się zdobyć stypendium na studia. Pod osłoną tej historii Val ma zdobyć informacje i odkryć sekrety dotyczące bogactwa rodzin w Mystic Borders. Głęboko nieświadoma mrocznych intencji ojca, Everhart wyrusza do miasteczka, z pełnym zaangażowaniem i determinacją, by spełnić jego oczekiwania, jednak z czasem zaczyna dostrzegać, że zostaje wykorzystywana jako pionek w grze John'a. 

Sprawy komplikuje również fakt, że rodzina Foster'ów nagle okazuje "skruchę" i podejmuje nieoczekiwaną decyzję, postanawiają przyjąć studentów ze stypendiami do swojego ekskluzywnego lokum od najbliższego roku akademickiego. Everhart, jest jedną z uczestniczek tego programu. Główna bohaterka, ma również dodatkowe zadania, narzucone przez ojca - musi pracować dla niego jako informator, donosząc mu o wszelkich informacjach, które zdobędzie na temat bogatych rodzin, w tym Fosterów. Całodobowe podwójne życie, samotność, konieczność utrzymania kamuflażu, zapoznawanie nowych ludzi, aby nie wyglądać podejrzanie, oraz studiowanie, stanowią ogromne wyzwanie dla Everhart, szczególnie żyjąc w "akademiku" na ziemi Fosterów. Nigdy nie może zapominać, że jej ojciec stoi za nią, czekając na każdą cenną informację. To podwójne życie, samotność i trudności z utrzymaniem prawdziwych relacji stawiają Valerie, na bardzo trudnej pozycji.

"Tajemnice Mystic Borders" to powieść o manipulacjach, zakazanej miłości i walce o prawdę. Valerie musi podjąć decyzję, czy nadal pozostanie marionetką w rękach ojca, czy też stanie się silniejsza i postawi na siebie, a może dowie się sekretów, które mogą zmienić losy mieszkańców Mystic Borders? Czy uda jej się przeciwstawić chciwości i odnaleźć swoje własne szczęście, pomimo zagrożeń czyhających na jej drodze, głownie ze strony własnego ojca? 


Mystic BordersWhere stories live. Discover now