Uglavnom momci su prespavali kod nas. Pošto imamo jednu gostinsku sobu sa tri kreveta tamo spavaju Nemanja,Vujadin i Marko, Filip spava u svojoj sobi a Dušan spava kod mene jer ja imam veliki bračni krevet. Naravno ja sam se složila sa tim da on spava kod mene u sobi jer mi se na neki način sviđa. Jako je nežan i ljubazan prema meni. Ja sam ležala u sobi i iz misli me je prekinulo kucanje na vrata moje sobe.
J: Ko je? "Upitala sam"
D: Ja sam Dušan, mogu da uđem? "Odgovara i upita me"
J: Naravno uđi. "Odgovaram i otvaram mu vrata"Ušao je i legao pored mene. Ja sam nešto gledala na telefonu i počela da se savijam od bolova. Dušan je gledao u mene i približio mi se. Raširio je ruke i ja sam se pribila njemu u zagrljaj. Malo sam počela da plačem jer nisam mogla baš da izdržim bolove. Dušan je samo ustao izašao iz sobe i otišao po Nemanju jer je Filip spavao kao top i nije mogao da ga probudi. Nemanja je došao do mene sa Dušanom. Ušli su u sobu i Neca je zamolio Dušana da izađe iz sobe. Dušan je izašao i otišao do sobe kod Gobelje i Vujadina pa su njih troje nešto pričali, dok je Neca bio kod mene i smirivao me.
Nemanja: Jano smiri se, proći će to. Hoćeš da ti donesem neku tabletu? "Grlio me je i upitao"
J: Ne moraš izdržaću. "Odgovorim plačući"
Nemanja: Ejj nemoj da plačeš oćeš da ostanem sa tobom kod ne zaspiš ili da idemo u sobu kod Giške,Gobelje i Dušana da pričamo sa njima? "Upitao me je"
J: Ajde da idemo do njih. "Odgovorila sam mu"
Nemanja: Ajde idemo.Otišli smo do njih. Ušli smo u sobu i njih troje su videli da sam plakala i došli do mene da me zagrle. Uzvratila sam im zagrljaj i onda smo seli na krevet i pričali. Vujadin je sedeo pored mene i pitao me:
V: Jano oćeš da dođeš da naš trening sutra rekao je i Žule, jer imam slobodno. "Upitao me je"
J: Naravno Giška doći ću. "Odgovaram"Malo smo još pričali i meni se prispavalo pa som ja i Dušan otišli u moju sobu. Nešto smo pričali i legli da spavamo.
*Jutro*
Ustala sam poslednja i sišla dole kod svih. Otišla sam da jedem pa u kupatilo. Kad sam se obukla sišla sam ponovo dole kod njih. Sedeli smo i pričali kad od jednom meni Gobelja kaže:
G: Jano oćeš da te dodamo ja i Vujadin u grupu koju imamo na Wa sa ostali igračima? "Upita me Gobi"
J: Sve mi jedno kako hoćete ali neće smetati ovim ostalim? "Upitam"
V: Neće oni svi tebe vole. "Reče Vujadin"
J: Okej kako god oćete ali bolje pošaljite poruku u grupu da znaju. "Odgovaram"
G: Dobro evo poslaću poruku. "Tada je poslao poruku u grupu"*Zamislite da pišu na Wa*
Gobeljić: Ljudi hoćete da dodam Janu u grupu jer joj je trener dozvolio da trenira sa nama i to.
Eraković: Naravno dodaj našu malu Janči.
Leković: Daa dodaj Janu.
Vigo: Yes, add Jana in this group.
Mijatović: Dodaj je momentalno.
Pop: Dodaj je
...Kada su se svi složili da me dodaju u grupu Gobelja mi je rekao:
G:Jano rekli su da ste dodam.
J:Okej dodaj me onda.Gobelja me je dodao u grupu na Wa i počele su da stižu poruke.
*Zamislite da se opet dopisuju na Wa*
Gobeljić: Evo dodalo sam Janu našu
Leković: Janooo naša malaaa.
Eraković: Ćao Janči naša.
Mijatović: De si Kostićkaaa.
Vigo: Hiii Janooo.
Pop: De si devojkooo.
Prucev: Janooooo.
Kostićka: Ćaooo svimaaaa.
Mitar: Jančiiiii
....Još smo se malo dopisivali i onda smo odlučili Gobelja,Vujadin,Nemanja,Dušan,Filip i ja da zovemo Sergeja,Nataliju i Isidoru da dođu da gledamo neki film. Oni su došli i gledali smo film. Posle su Gobelja i Vujadin otišli a Sergej,Natalija i Isidora su ostali kao i Dušan i Nemanja. Mi smo nešto pričali i onda su nam Sergej i Natalija odlučili reći jednu nama šokantnu vest:
S i N:Moramo nešto da vam kažemo.
D,Nemanja,J,I,F: Šta??
N: Trudna sam dobićemo devojčicu.
D,Nemanja,J,I,F: Čestitamooooo.Tu smo se mi izgrlili i pričali. Bilo je kasno i otišli smo da spavamo. Ja i Dušan smo spavali u mojoj sobi, Nemanja Sergej i Natalija su spavali u gostinskoj sobi a Filip je spavao u svojoj sobi. Ja i Dušan nismo mogli da spavamo pa smo pričali...
NASTAVIĆE SE
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fudbalska ljubav
DiversosOvo će biti priča o Jani Kostić sestri fudbalera Juventusa Filipa Kostića, Jana će upoznati najboljeg prijatelja od svog brata Dušana Vlahovića koji će joj promeniti život.......