Mi smo još malo pričali. Taman smo stigli do svlačionice i ja sam uletela prva da se presvučem. Izašla sam napolje i čekala Bakulu,Jevtu i Gobelju. Dok sam ih čekala pričala sam sa Dušanom i Nemanjom. Nakon deset minuta i njih troje u izašli pa smo otišli na piće u kafić blizu Mare. Sedeli smo i pričala oko dva ipo sata u kafiću i krenuli smo kući. Na putu do kuće njih dvoje su pričali a ja sam slušala muziku na slušalice. Naravno slušala sam moju omiljenu pesmu "Pobeda". Stigli smo kući i ja sam odmah otišla da se kupam. Okupala sam se i otišla sa jedem. Kad sam jela otišla sam u dnevni kod Dušana,Filipa,Sergeja,Nemanje i Natalije. Nešto smo pričali i meni se jako prispavalo.
Posle nekoliko dana...
Ležala sam u krevetu i razmišljala šta bih mogla da radim. Kad od jednom meni stiže poruka od moje i Filipove sestre Nikolina da će doneti našu malu nećaku Iskru na mesec ipo dana kod nas. Ja sam odmah otišla dole u dnevni da kažem Filipu.
J:Filipe doći će Nikolina da nam dovede Iskru na mesec ipo dana.
F:To je jako sjajno. Jedva čekam da vidim Iskru. "Reče Filip jako uzbuđeno"Otišla sam da spremim sobu za Iskru. Nakon nekih dva sata Nikolina je dovela Iskru. Filip je odneo kofer u sobu. Nikolina je bila samo na kratko kod nas i otišla je.
Kad je ona otišla nas troje smo sedeli u dnevnom i pričali. Posle nekog vremena stiže meni poruka. Naravno od koga bi drugog bila, nego od Dušana.Dušan🤍🤍🫶🏻
D: Oćeš da idemo negde danas meni je jaaaako smor
J: Može ali moram da vodim i moju i Filipovu nećakinju Iskru
D: Dobro nikakav problem samo hoću konačno da te vidim
J: Bože Dušane nismo se videli samo dva dana
D: Dva dana sasvim dovoljno da te se uželim
J: Daj Dušane ne lupetaj gluposti nego se spremaj ako hoćeš da se vidimo. Ja i Iskra smo kod tebe za nekih dvadesetpet minuta
D: Dobro ajde vidimo seKad smo završili sa dopisivanje rekla sam Filipu da idem ja da se spremim jer idem da se nađem sa Dušanom a on za to vreme neka sprema Iskru jer i ona ide samnom. Spremio je Iskru i nas dve smo krenule. Posle deset minuta bile smo već kod Dušana(inače da napomenem Dušan i Jana su u vezi). Zvonim mu na vrata i on otvara. Odmah me je zagrlio i ušli smo u kuću. Otišli smo u njegovu sobu i igrali play station. Iskra je zaspala meni u krilu, pa sam odlučila da ostanemo kod Dušana da prespavamo. Pisala sam Filipu da zna.
Fića🤍🤍
J: Mi ostajemo kod Dušana da prespavamo.
F: Dobro samo nemoj nešto da ste Dušan i ti napravili
J: Ne brini nećemoKad sam završila dopisivanje sa Filipom legli smo malo da spavamo. Dušan i ja na jedan krevet a Iskru smo stavili na drugi krevet jer Dušan ima dva kreveta u sobi jedan je od njegove sestre Anđele a drugi je njegov. Inače njemu sestra nije kući jer se udala a sada živi u Norveškoj. Kad smo legli malo smo se grlili i ljubakali, pa smo onda i nas dvoje zaspali. Spavali smo jedno četiri sata. Kada smo ustali otišli smo u šetnju. Išli smo u park da se Iskra igra. Posle parka Dušan je rekao da idemo u prodavnicu. Otišli smo do prodavnice kupili šta nam treba i vratili se kod Dušana kući....
NASTAVIĆE SE...
KAMU SEDANG MEMBACA
Fudbalska ljubav
AcakOvo će biti priča o Jani Kostić sestri fudbalera Juventusa Filipa Kostića, Jana će upoznati najboljeg prijatelja od svog brata Dušana Vlahovića koji će joj promeniti život.......