P R O L O G U S

599 24 5
                                    

Dwa lata temu

。⁠.゚⁠+

— Kolejna wstrząsająca tragedia w Louisville — powiedział mężczyzna siedzący za białym stołem. — Dzisiejszego poranka, około godziny ósmej, policja została zawiadomiona o kolejnej ofiarze morderstwa. Ciało znaleziono przez dwójkę siedmioletnich chłopców w lokalnym parku Waterfront. Według rodziców, dzieci zaczęły gonić za piłką, która toczyła się z niewielkiego wzgórza prosto w krzaki. Wtedy jeden z chłopczyków zauważył jakiś skrawek materiału wystający spod rośliny. Zanim jednak sprawdził czym jest znalezisko, zauważył kolejna tajemniczą rzecz. Była to ręka. Chłopcy od razu pobiegli do rodziców powiedzieć co znaleźli, a gdy im opowiedzieli, jeden z opiekunów od razu zawiadomił policję.

— Kiedy służby dotarły na miejsce okazało się, że przedramię, należało do Alexis Pérez - uczennicy Louisville High School. Została ona pozbawiona ubrań, a głowa była owinięta materiałem. Do zgonu nastolatki doszło prawdopodobnie w nocy, bądź przed wschodem słońca. Na jej ciele znaleziono dwadzieścia ran po dźgnięciach czymś ostrym, najprawdopodobniej nożem, które najpewniej spowodowały śmierć Alexis. Według śledczych dziewczyna została dwukrotnie zgwałcona - przed i po śmierci. Tą zbrodnie możemy kojarzyć z poprzednią, która miała miejsce rok temu. Tamtą zamordowaną również była nastolatka, która została zadźgana i zgwałcona. Czy zabita osiemnastolatka była kolejną ofiarą tego samego mordercy co rok temu?

— Policja prosi o nie wychodzenie samemu z domu w nocy, jeśli nie jest to konieczne, a także o pojawienie się na komisariacie, jeżeli ktoś widział zamordowaną w godzinach między drugą a czwartą w nocy...

。⁠.゚⁠+

#stmwatt

Solum Tenebrae Manebant [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz