"Yn..." Felix aloitti. "Niin?" Yn vastasi toivoen Felixin jatkavan. Felix pussaa Yniä huulille samalla, kun kaikki tanssivat... "Mitä sä teet?!" Yn huutaa hiljaa. "Se tyttö kenestä mä tykkään on...: Felix sanoo ujosti. "MINÄ?! Yn huutaa taas hiljaa jottei muutbkuule. "Juu..." Felix kuiskaa.
Tanssi loppui ja kaikki menivät ulos viilentymään... Yn raahasi Felixin juttelemaan nurkan taakse. "MITÄ IHMETTÄ SÄ TEIT?!" Yn huusi niin kovaa kuin hänen kurkustaan lähti. "Soriii!!! Mun oli pakko! Mä RAKASTAN sua! Felix huusi takaisin. Kyyneleet alkoivat virrata Ynin silmistä ja hän juoksi Arielan luokse. "Auta muaa!" Yn huusi. "Mikä hätänä?" Ariela kysyi rauhallisesti. Yn purskahti itkuun ennen kuin sai kerrottua... Kun hän sai Arielan avulla rauhoituttua, hän kertoi... "Felix tanssin lopussa suuteli mua huulille! Ja se sano RAKASTAVANSA mua! Yn kertoi. "Eikä?! Me voidaan kysyä Iidalta, että voitaisko me istua vierekkäin luokassa. Ariela rayhoitti. "Juu." Yn sanoi pyyhkien kyyneliään samalla. Ariela lähti kysymään Iidalta ja tuli myönteisen vastauksen kanssa takaisin. "Se kävi:)" Hän kertoi. "Hyvä." Yn sanoi helpottuneena.
Toisaalla...
"SIIS MITÄ SÄ TEIT?!" Jimin huusi. "No joo, mä suutelin sitä ja se juoksi melkein itkien karkuun..." Felix kertoi itkien. "Miks?!" Jimin kysyi käsittämättä. "No mä RAKASTAN sitä!" Felix selittää. "Voi että sun kanssas..." Jimin sanoo.Tää oli hieman lyhyempi mut ei varmaan haittaa koska seuraavaks tapaahtuu jotain jännää😉 Mut joo, mitä mä täs selittelen kun kukaan ei kummiskaan lue tätä🌸 Heips🫰
YOU ARE READING
Be with me forever[Felix Ja Y/n FF](VALMIS)
RomanceKoulu alkaa ja poika kertoo rakastavansa sinua. Mutta muutaman vuoden päästä pidätte toisistanne ja kaikki muuttuu...