1. luku

36 2 9
                                    

Alku selostus tähän... Felix ja Y/n on päähenkilöt ja he eivät tunne toisiaan. Felixin paras kaveri on Jimin ja Y/nin on Ariela:)

Vuosi 2007:

Koulu alkaa. Luokalle 1b. "Tervetuloa kouluun 1b!" Iida toivotti. "Kiitos!" Kaikki oppilaat vastasivat innoissaan. "Tänään jaan teidät pareihin." Iida aloitti. "Y/n ja Felix, Ariela ja Jimin, Aera ja Taehyung, So-hee ja Bangchan..." "Teidän tehtävänne on tutustya toisiinne ja kertoa yksi salaisuus..." Iida kertoi salaperäisesti. Kaikki oppilaat siirtyivät pariensa viereen. "Moi, mä oon Yn, mua joskus kutsutaan Ynnieks ja mä oon 7..." Yn kertoi. "Okei. Mä oon Felix, mun lähimmät ystävät kutsuu mua Lixiks, mä oon vasta 6, mutta mulla on synttärit muutaman viikon päästä." Felix kertoo. "Kiva:) Sit piti kertoo joku salaisuus. Kerro sä eka." Yn sanoi jännittyneenä. "Mmm.. M-mä ty-tykkään yhestä tytöstä." Felix kuiskasi. "Oikeesti?!" Yn huudahti. "Mmm.. Sun vuoro..." Felix vastasi. "Okei, kukaan mun perheen ulkopuolelta ei ees paras kaveri tiiä et mul on identtinen kaksonen, koska se kuoli pari vuotta sitten." Yn kertoi surullisena. "Mä oon pahoillani." Felix sanoi ja tuli myös surulliseksi.

Kun koulu loppui Yn ja Ariela puhuivat niitä näitä ja samaan aikaan kuin Felix ja Jimin... "Moro! Mitä jäbä?" Jimin kysyi. "No ei täs mitää, Chim." Felix vastasi. "Minkä salaisuuden sä kerroit?" Jimin kysyi uteliaana. "Sen et mä tykkään yhestä tytöst..." Felix kertoi ujosti. "Ouuu! Lix! Miten sä kerroit saman?!" Jimin ihmetteli. "Kenestä sä sit tykkäät?" Felix kysyi virnistäen. "A.." Jimin aloitti. "Ariela?!" Felix keskeytti ja Jimin nyökkäsi. "Entä sä?" Jimin jatkoi. "Y.." Felix kertoi. "Yn?!" Jimin keskeytti tällä kertaa. "Kyl." Felix vastasi. Keskustelu jäi siihen ja pojat lähtivät koteihinsa.

Muutaman kuukauden päästä...
"Noniin oppilaat. Meillä on viikon päästä ensimmäisen luokan tanssiaiset!" Iida sanoi äänekkäästi. "Uuu!" Tytöt innostuivat. "Ääh..." pojat huokaisivat. "Kyllä! Meillä on nyt liikkatunti, joten menemme harjoittelemaan askeleita, mutta ennen sitä katsotaan video." Iida sanoi. "Kuka tanssii kenenkin kanssa?" Ariela kysyi. "Ainiin... Oman pulpettiparin kanssa:)" Iida kertoi.

Liikuntasalissa...
"Nyt menkää parinne viereen ja yrittäkää tanssia kuten videossa." Iida sanoi. Musiikki alkoi soida ja kaikki tanssi valssia.

Pikakelaus viikko eteenpäin...
Tanssiaisissa tytöillä oli kauniit mekot ja pojilla puvut. Kun valssi oli lopussa, tapahtui jotain, jota kukaan ei osannut aavistaa...

Muhahaaa... Voitte arvata mitä tapahtui😏🤭 Julkasen 2. luvun huomenna ja saatan jopa 3. myös. Mut kertokaa mp? See you🔥

Be with me forever[Felix Ja Y/n FF](VALMIS)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang