5. luku

18 2 7
                                    

Yn ja Felix alkoivat rageemaan Jiminille ja Arielalle. "Te lupasitte olla kertomatta!" Yn ja Felix huutavat. "Sori!" Ariela pyytää anteeksi. "Me ei huomattu, että ne kaikki kuuntrli siinä takaa!" Jimin jatkoi. "Argh!" Yn turhautui. Yn lähti raivoissaan Felix perässään pois. "Onko se nyt niin vakavaa???" Felix kysyi. "No on!" Yn vastaa. "Meijän pitää mennä, koulu alkaa:)" Felix sanoi. "Okei." Yn tuli Felixin pususta hänen otsaansa paremmalle tuulelle.

Koko päivän Yn ja Felix olivat allapäin/noloissaan, kun kaikki luokkalaiset paitsi Ariela ja Jimin kyselivät heiltä kysymyksiään joka välkällä, mutta he eivät niihin vastanneet.
Sillä välin...
"Mitä mä mentiin oikein tekemään." Jimin katui ääneen. "Yn nirhaa mut!" Ariela sanoi itku silmässä. "Ei se dua nirhaa, sähän oot sen paras kaveri." Jimin sanoo. "En varmaan enää." Ariela tuhahti. "Puhu sille!" Jimin käski. "Selvä." Ariela lähti Jimin perässään etsimään Yniä. Ariela ja Yn puhuivat, Felix ja Jimin vieressään. "Mä oon pahoillani, anteeksi." Ariela pahoittelee. Felix tuijottaa Yniä tavalla, että hänen täytyisi antaa anteeksi. "Okei sä saat..." Yn katseli maahan samalla. Ariela rutisti Yniä. Ja molemmat alkoivat hymyilemään...

Koulun jälkeen...
"Voitko sä olla?" Felix kysyi. "Tottakai!" Yn vastasi innoissaan. "Tuutko vaiks meille?" Felix kysyi virnistäen. "Juu." Yn vastasi ja peitti naamansa käsillään.

Felixillä...
"Mennään mun huoneeseen..." Felix virnisti uudestaan. "Tehään läksyt eka?" Yn kysyi. "Joo, mutta ensin..." Felix aloitti. "Mmmh..." Yn huokaisi. Samalla, kun Yn yritti kysyä mitä, niin Felix suutelee häntä huulille intohimoisesti. Sitä jatkui seuraavat 30 minuuttia... Ennen kuin Felix siirtyi tekemään violetteja jälkiä Ynin kaulalle samalla kantaen Ynin sängylleen. Vähän väliä hän meni koko ajan alemmas nostaen paidat pois. Poika nosti lopun paidan pois ja nosti omansakkin. Yn innostui ja nopsasti riuhtoi Felixin vyön pois. Felix virnisti suuresti ja laski molempien kaikki loput vaatteet pois... "Tehäänks ne läksyt nyt?" Felix kysyi hengästyneenä. "Juu..." Yn vastasi punastuen ja puri huultaan.

✨️Oon maailman surkein kirjottaa smuttia joten joudutte kestää sitä🙈 mut nii joo hellurei😅🎶

Be with me forever[Felix Ja Y/n FF](VALMIS)Where stories live. Discover now