"Okeii..." Yn vastasi ja pussasi Felixiä poskelle ja he halasivat. "Muuten. Sä saat kertoa yhelle sun kaverille et me seurustellaa, mutta se ei saa kertoo KENELLEKÄÄN! Ja mä kyl haluan tietää kenelle kerrot." Yn sanoi. "Ofc käy, luultavasti tai siis kerron Jiminille:)" Felix kertoo pienesti innoissaan. "Ja mä aion kertoa Arielalle." Yn sanoi. "No nähdään maanantaina!" Molemmat sanoivat ja suutelivat.
Hetken kuluttua Felix kertoo Jiminille ja Yn Arielalle...
"Chimmy... Arvaas mitä..." Felix sanoi hymy korvissa asti. "No?" Hän kysyi. "Mä seurustelen!" Felix kertoi. "Mitääh?!" Jimin hämmästyi. "Ynin kaa... Et saa sit kertoo kenellekään!!!" Felix jatkoi. "Omg! Et oo tosissas?!" Jimin sanoi ja hänenkin hymynsä levisi suureksi. "Juu, mut nähään." Felix sanoi ja lähti kotiansa kohti.
Ynin ja Arielan luona...
"SÄ SEUKKAAT FELIXIN KAA?!" Ariela huusi. "Ethän sä nähnyt? Et saa kertoa kenellekään tai mä nirhaan sut! Ja täs asias en vitsaile..." Yn sanoi. "Näin ku suutelitte. En haluu kuolla, joten mul ei varmaan oo vaihtoehtoja." Ariela vastasi. "Mun pitää lähtee, nähään!" Yn sanoi ja lähti. "Moi!" Ariela huusi perään.Felix ja Yn lähtivät. Ariella ja Jimin alkoivat juttelemaan tapahtuneesta. "Siis mitä ihmettä?!" Ariella karjaisi. "Yn ja Felix seukkaa!" Jimin jatkoi. "Me ei voida kertoo kenellekään tai Yn tappaa mut..." Ariela kertoo. "Ei tietenkään." Jimin sanoi ja he lähtivät.
Maanantaina koulussa, kun Felix ja Yn eivät ole tulleet vielä kouluun. Ariela ja Jimin puhuvat Ynin ja Felixin seurustelusta, mutta eivät huomanneet, että muut luokkalaiset kuuntelivat takana. "Mitä ihmettä?!" Kaikki luokkalaiset huusivat. "Felix ja Yn SEURUSTELEE!?!? Aera ja Taehyung huutavat samaan aikaan.
Yn ja Felix tulevat samaan aikaan heidän taakseen. "Ariela!" Yn huusi kauhistuneena. "Jimin!" Felix huusi pelokkaana. "Anteeks! Se oli vahinko." Ariela katsoi järkyttyneenä Felixiä ja Yniä. "Jep, oikeesti!" Jimin täydensi. "Nyt molemmat tonne ja vähän äkkiä!" Yn huusi.
Lyhyt taas:/ Mua ärsyttää et kaikki muut on parempia tekemään fanfictioneita ja mä ihan surkee😭😭😭 Mä ite tykkään vähän lyhyemmistä luvuista joten teen niitä. Seuraavassa luvussa EHKÄ saattaa olla hieman sus kohta mut en lupaa mitään🤭 Hellurei🌹
ESTÁS LEYENDO
Be with me forever[Felix Ja Y/n FF](VALMIS)
RomanceKoulu alkaa ja poika kertoo rakastavansa sinua. Mutta muutaman vuoden päästä pidätte toisistanne ja kaikki muuttuu...