Genç kız nereye geldiği hakkında hiç bir fikri yoktu. Çok düşünmeden emin olmak için hastaneye gitti ama bomboştu. En sonunda the game yazan panoyu gördü ve gösterdiği oku takip etti. Oyun alanına girdiğinde insanları gördü yanlarına gitti ama ne olduğunu sormadı bile. Tek kelime etmedi. Ama herkesin gözlerinde korku dolu bakışlar vardı. Dikkatli baktığında o kişilerden birinin onu döven çete lideri olduğunu gördü, gizlenmeye çalıştı.KAYITLAR DOLDU. OYUN BAŞLIYOR.
VERİLEN SÜREDE BİTİŞ ÇİZGİSİNE ULAŞIN VE LAZERDEN KAÇIN.Bir an şaka olduğunu sanmıştı. "Ne..." Kızın bunu söylediğini duyan yanındaki adam ona "Ne yaparsan yap, hayatta kal. Birazdan olacaklar normal şeyler değil." Garipsedi.
OYUN BAŞLAMIŞTIR.
Yerde bloklar vardı. İki kişi korkarak adım attı ama guvendelerdi. Kız arkasına baktığında onunla oyunu bilmeyen iki kişi daha olduğunu fark etti. Aralarında tassak geçiyorlardı. "önce kim bitişe ulaşırsa diğerine 400 yen vericek!!" Ve bir anda koşmaya başladılar sonrasında olanlarla kızın çekik ve küçük gözleri korku dolu bakışlarla açıldı. İkiside kafasından bir anda lazer yemişti, herkes korkmaya başladı. Kız oyunun amacının doğru bloklara basarak bitişe ulaşmak olduğunu anladı. Bu resmen bir katliamdı, şok içindeydi ama sağlıklı düşünmek zorundaydı bu işin şakası yoktu.
Korkudan insanlar sürekli bir bloğa basan kişinin arkasından geliyordu, genç kız ise çete liderinin arkasından geliyordu. Kurallara göre arkaya dönmek yasaktı bu yüzden adam onu takip eden kişinin kim olduğunu göremiyordu. Adam korku ve sinirli bir ifadeyle sordu "Siktiğimin kaltağı kimsin sen?" Kız, adamın saçından tuttu "seni bir anda yere atıp düşürsem ne yapabilirsin ki?" ifadesi bu durumda dalga geçer gibiydi, az da olsa adamın ona yaptığı onca şeyden sonra ona böyle davranabildiği için eğleniyordu. "Koyduğumun orospusu, senin ne işin var burda?" sesi titriyordu adamın. Kız yandan sinsi bir gulumsemeyle "Bu kadar korkak olma aptal, titriyorsun." dedi. Adamdan uzaklaşıp geri kalan zamanında kendi yolundan ilerledi. Sakin ve temkinli tavrını koruyarak bitiş çizgisine ulaştı.
SÜRE DOLDU. OYUN TEMİZLENDİ, TEBRİKLER.
Zaman dolduğunda bloklarlarda olan insanlar lazerle öldürüldü, 4 gün vize verilmişti. Başkalarına güvenmiyordu, bu yüzden burayı kendi başına çözücekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗧𝗿𝗮𝗰𝗲 𝗢𝗳 𝗗𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗹𝗹 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮
Mystery / Thriller🃏Duygusal ve dram içeren bir hikaye. Genellikle hikaye üçüncü kişi ağzından anlatılmaktadır, şimdiden iyi okumalar.