XIV

89 2 12
                                    

Chishiya gözlerini açtığında kendini çalıştığı hastanede buldu. Yanına gelen hemşire durumu anlattı. "Bu sebepten 1 dakikalığına kalbiniz durdu. Meteor oldukça büyüktü şu anda dışarıda insanları kurtarmaya zaman yetmiyor, tüm hastaneler doldu." Dudağını araladı  "1 dakikalığına mı?" dedi. Hemşire onaylarca başını salladığında Chishiya "Anlıyorum" dedi. Hemşire ona ilaç verdi ve içti, şu an durumu iyiydi, ayağa kalkabiliyordu. Etrafa bakınmak için odadan dışarıya adımını attı ve önce balkondan dışarıya baktı. Hastane bahçesinde çocuklar eğleniyordu, durumu iyi olanlar adına sevinmişti. Doktor bir arkadaşı yanına geldi.

Demek uyandın Chishiya "Daha iyi misin?" Chishiya "Evet." dedi. Diğer doktor konuşmaya devam etti "O zaman meteordan zarar görmüş veya ondan öncesinden beri hasta olan çocuklarla ilgilenir misin?" Onaylarca başını salladı. "Pekala, çocuğun oda numarası 236. Anne ve babası yok. Sadece ablası vardı fakat meteor çarptığında ağır bir hasar almış, hayatını kaybetti..." Chishiya yüzünde acı ifadeyle bir şey demeden odaya doğru gitti. Odanın kapısını çaldı. İçeriye girdiğinde yaklaşık 8-9 yaşlarında bir çocukla karşılaştı. Chishiya "Daha iyi misin?" diye sordu, çocuk cevap vermedi. "Peki, adın ne?" Çocuk konuştu "Jakuchō Kaito" Bu isim benzerliği olsa gerek bir yerden tanıdık geliyordu. Kaito konuşmaya başladı "Efendim.. acaba ablamın nerde olduğunu biliyor musunuz?" Chishiya onu üzmek istemiyordu "Eminim başka bir hastanede güvendedir" dedi. Kaito'nun yanında duran masaya baktığında ablasıyla olan fotoğrafını gördü.

 Kaito'nun yanında duran masaya baktığında ablasıyla olan fotoğrafını gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu yüz ona çok tanıdık geliyordu ama çıkaramamıştı. Hanae bu fotoğrafta hiç gülmediği kadar çok gülümsüyordu. Chishiya fotoğrafa daldığını farkettiğinde Kaito'ya "Aç mısın? Umarım bir şeyler yemek istersin. Bundan sonra senin doktorun benim ve seninle ben ilgileneceğim" dedi. Kaito acıkmıştı, evet anlamında başını salladı ve yataktan kalktı. Chishiya, Kaito'nun elini tuttu ve büfeye doğru ilerlediler.

Chishiya farkında olmasada Hanae'ye verdiği sözü tutuyordu. Kaito'ya bakıyordu...


Yazar Son Söz

İki gencin hikayesi yarım kalmıştı. Chishiya, kıza karşı olan hislerinden bahsetmeye fırsat bile bulamamıştı. Ancak eminim ki ikinci yaşamlarında kader onları tekrar bir araya getirecektir.



Ve buraya kadar okuyan herkese mütteşekkirim, iyi günler!!

🎉 𝗧𝗿𝗮𝗰𝗲 𝗢𝗳 𝗗𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗹𝗹 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝗧𝗿𝗮𝗰𝗲 𝗢𝗳 𝗗𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗹𝗹 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin