"Ne oluyor burda" dedi şapkacı. "yeni gelen misafirimize bu kadar kaba olmayın, kuralları biliyorsunuz." İkiside o an ortadan kayboldu..İKİ GÜN SONRA
Kurul odasından sesler geliyordu. Belli ki bir şey olmuştu diye içinden geçirdi kız. Kapıya yaklaştı ve dinlemeye başladı. İçerden sapkacinin öldüğü ve yeni başkanın Aguni olması hakkında oylama yapıyorlardı. Zorla Aguni yeni başkan olmuştu. Kuralları açıklarlarken Aguni'nin kasanın sifresini öğrenmek için bir mektubu açacağı ayrıntılı bir sekilde duydu ve her zamanki sakinliğini korudu.
Bunu duyar duymaz tuvalete gitti ve tuvaletteki havalandırmadan içeri girdi. Odayı bulmuştu en sonunda, Aguni mektubu açıyordu. Kız o an gordugune şaşırmıştı havalandırmadan assagı mektuba baktığında içinin boş olduğunu gördü. Geri dönmek üzereydi ki havalandırmadan bir fare kızın üzerine atladı. Kız ani bir refleksle geri sendeledi.
Chishiya anlatım
Havalandırmadan bir ses geldiğini farkettim. Kesinlikle orda biri vardı ve o kim ise Aguni'nin açtığı kağıdı görmüş olmalıydı.
Yazardan devam
Çıkmayı başarmıştı nihayet. Üstü toz içinde kalmıştı ama aklında hala sorular dönüyordu. Zarfın içi boşsa kasa nerede? Tuvaletten çıkmış elini yıkıyordu. Ana lobiye doğru ilerledi, ışıklar kapalıydı, kapkaranlıktı. Aniden ışıklar açıldığında arkasında beliren kişiyi gördü, üstelik bir üst düzey üyeydi...
Arisu anlatım
Kasayı bu şekilde mi acıcagız yanı? Başını salladı Chıshıya. "Plana sadık kalın" diyede ekledi üstüne. Planı uygulamaya başladık, kasayı buldum ve Chishiya'nın dediği şifreyi yazdım, yanlış çıkmıştı. Telsizle konuşmaya başladığımda Chishiya'ya ulaşamadım...
Yazardan devam
Kız, Aguni ve Chishiya'nın konuşmalarını dinliyordu. Chishiya takım arkadaşını satmıştı. Kız için beklenmedik bir şey değildi ne de olsa onu sırtından bıçaklayan birçok insan olmuştu.
Chishiya anlatım
Kuina bana neden Arisu'yu kullandığımı sormuştu. "O sadece bir araçtı, bunu yapmasaydık riske girmiş olurduk ama eğer onu kurtarmak istersen gidebilirsin" dedim. Kuina şaşkındı bir şey demedi yani sonrakı planımızı onaylıyordu.
Akşam olduğunda kasanın yanına gittim ve şifreyi girdim kasa açılmıştı. Kuina "nasıl bu kadar emindin?" diye sordu. "Birinden yardım aldım diyelim."
Flashback (yazardan devam)
Aniden ışıklar açıldığında arkasında beliren kişiyi gördü, üstelik bir üst düzey üyeydi. O sarışın, kapüşonlu çocuktu. "Ne arıyorsun burda" dedi iki elini birleştirerek. "Seni ilgilendirmez." dedi kız. Chishiya "Ben Chishiya, üst düzey bir üyeyim. Üstelik... insanları gözetlemen hiç hoş değil." Kızın gözleri büyüdü ne de olsa ihanet eden ölür. Chishiya konuşmaya devam etti "Eğer bana yardım edersen bende sana yardım ederim." Nasıl ifadesiyle baktı kız. "Oyun kartlarını almamda yardımcı olursan birlikte ekip oluruz" dedi. Sessiz ve solgun ifadesiyle "İnsanlara güvenmem, özelliklede böyle bir yere düşenlere." Chishiya "Güvenmek için sebep yok ama biliyorsun, yapmak zorundasın... Asıl sorum, o zarfın içinde ne olduğu?" Anlatmazsa onu yakalattıracaktı. Kız konuştu "Zarfın içi... boştu." Chishiya uzun bir süre kızdan gözünü ayırmadı ve doğruyu söylediğine ikna oldu. "Yardımın için sağ ol, söz verdiğim gibi kartları aldıktan sonra sahilden cıkacagız." Kız garipser bir şekilde baktı, hala güvenilir gelmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗧𝗿𝗮𝗰𝗲 𝗢𝗳 𝗗𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗹𝗹 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮
Mystery / Thriller🃏Duygusal ve dram içeren bir hikaye. Genellikle hikaye üçüncü kişi ağzından anlatılmaktadır, şimdiden iyi okumalar.