Kız uyandığında yorgun görünüyordu, göz altı torbaları vardı. Denizin oraya gitti ve öylece oturdu. Burnunu çekti ve cebindeki peceteyi çıkarmak üzereydi ki cebinde Davet yazılı kartı gördü, Sahil yazıyordu. Arka sayfasında adres vardı. Ne olduğu hakkında bir fikri yoktu fakat merakına yenik düştü ve adrese gitmeye karar verdi. Ne olur ne olmaz hazırlıklı olmak için yanına bir kaç eşya aldı ve yola çıktı.Bunu gördüğüne inanamıyordu, ışıklar, eğlenceler, burası gerçekten bu dünyaya mi aitti? Yaşadığı dünya bile bu kadar aydınlık değildi. Tam olduğu yerden ayağa kalkmak üzereydi ki kafasına bir poşet geçirildi.
Ne olduğunu anlamamıştı, cok karanlıktı. Bir anda kafasından çıkarılan poşetle gözleri açıldı. "Ne oluyor?" diye sordu sinirli bir bakışla. Şapkacı "Sahile hoşgeldin" dedi. Sadece şapkaciyi dinliyordu. "Demek davetiyeyi kabul etmissin, bu bir onurdur." Konuşmaya devam etti. "Artık bu ütopyaya aitsin, şimdi sana kuralları açıklayacağım." O kuralları açıklarken dediği son şey dikkatini çekti "İhanet eden ölür." Kız sahili anlamaya çalışıyordu, üstüne bikini dışınada her zaman giydiği yarım boğazlı ceketi vardı, fermuarı sürekli kapalı duruyordu.
Chishiya anlatım
Sahilde gezinirken garip bir sey oldugunu gördüm. Birisi dovuluyordu. Bu kişinin oyunda yaralanan o kız olduğunu farkettim.
Yazardan devam
Aptal çete lideri buradada karşısına çıkmıştı kızın. "Yine mi karşılaştık? Ne büyük tahlilsizlik, bana oyunda yaptıklarının iki katını vereceğim sana, kaltak!" Kızı saçından tutup yere fırlattı, önceden patlattığı dudağını tekrar patlatmıstı, cevredekiler karışmıyordu bile sadece olan biteni izliyordu. Kızı tekmelemeye devam ederken aradan parasını çaldığı genç adam çıktı ve kızın kosarak yanına gitti ve yakasından tutup boynuna baktı aynı yara vardı. Bu o yankesiciydi. Bu sefer diğer genç adam konuşmaya başladı. "Bu o yankesici! Hey! PARAMI HEMEN GERİ VER, NEREYE SAKLADIN ONU" Genç adam konuşurken cevredekiler adının Arisu olduğunu söylemişti. Kız bu sefer Arisu'ya bakıyordu. Arusi kızın yakasından tutarken çete lideri Arisu'ya baktı "Ne yaptığını sanıyorsun sen piç kurusu?" Arisu "Bana bak it herif! bu kız benimde paramı çaldı onun yüzünden beş parasızım." Çete lideri Arisu'nun üzerine yürümeye başladı, kızgınca bakıp "it herif?" dedi. Arisu korktu "Efendim, demek istediğim ikimizinde ortak noktası bu kız, değil mi?" Adam "nerden tanıyorsun onu?" dedi. Kız cebindeki çakıyı cıkarmak uzereyken şapkacının gelmesiyle olaylar karıştı. Chishiya hala durmuş olan biteni izliyordu. "Yankesici ha?" diye geçiriyordu içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗧𝗿𝗮𝗰𝗲 𝗢𝗳 𝗗𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗹𝗹 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮
Mystery / Thriller🃏Duygusal ve dram içeren bir hikaye. Genellikle hikaye üçüncü kişi ağzından anlatılmaktadır, şimdiden iyi okumalar.