Chishiya kızın adını duyduğunda "Hanae.. Jakuchō Hanae, güzel isim pek yaygın değildir." Hanae, Chishiya'ya öylece baktı. "Ah, az daha unutuyordum." dedi cebinden çıkardığı kağıda bakarak. "Bu çizim bir yeraltı istasyonuna ait olmalı. Kuina'yı da alıp birazdan oraya gitsek iyi olucak." Hanae, Chishiya'ya sordu "Onu nerden aldın?" Chishiya "Apartman dairesinde geçen oyunda bende oradaydım. Seni görmüştüm hatta ebenin silahi seni yaramıştı, oyunu temizlediğimizde üst katta bir tane daha ebe vardı. Boynundaki tasma patlayınca yanına gittim ve cebindeki kağıdı gördüm, bunu anlamak biraz zamanımı aldı tabii."Üçü birlikte yeraltına inen yolu izlediler, oraya vardıklarında hiç görmeyi beklemedikleri kişiler vardı. Arisu ve Usagi. Chishiya "Sizi burada görmeyi hiç beklemiyordum. Ama akıllı birisin Arisu burayı bulman normal." Arisu en sonunda Hanae baktı "Odada olanlar için üzgünüm, o benim son paramdı ve biraz ileri davrandım." Hanae susmuş sadece Arisu'yu dinliyordu. "Nasıl olsa bu dünyada paranında bir önemi olmadığını anladım. Şu an sadece gerçek dünyaya dönmek istiyorum." Hanae "Bana uyar." dedi. Arisu onaylarca başını salladı, "Peki bunları bize kim yaptırıyor" diye sordu Arisu. Chishiya "Belkide uzaylılardır ya da tanrının ta kendisi.."
Ekranda beliren Mira ile herkes şaşırmıştı. Bu zamana kadar ne çok yoldaş kaybettiklerini anlatıyordu. Mira buraya kadar geldiğimiz için bize bir ödül vereceğini söyledi. Kuina "Eve mi dönüyoruz?" dediğinde Mira resimli kart oyunlarını birlikte oynayalım diye bağırdı. Sonraki aşamanın yarın öğle saatlerinde başlayacağını söyledi. Usagi "Yine başlıyoruz." diye ekledi. Chishiya "buna üzüldüm diyemem." dedi. Hanae ise umutsuzca terlemiş, ince kahkulleri arasından Mira'ya bakıyordu sadece, bu hayatta tek düşündüğü kişi kardeşiydi. Yanına dönmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗧𝗿𝗮𝗰𝗲 𝗢𝗳 𝗗𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗹𝗹 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮
Mystery / Thriller🃏Duygusal ve dram içeren bir hikaye. Genellikle hikaye üçüncü kişi ağzından anlatılmaktadır, şimdiden iyi okumalar.