ep.1|To be abandoned

759 27 10
                                    

-beş yıl önce-
'Minho ne diyorsun sen' Nora karşısında ona bakan Minho'nun sözlerinin şaka olduğunu umarak söylemişti ancak Minho şaka yapmıyordu. 'Şaka yapmıyorum Nora ben sizi istemiyorum çocuğunu da al çık git hayatımdan...senin ve aptal hatan yüzünden hayatımı mahvedemem' Minho bavulunu kavrayıp kapıyı çarpıp çıkmıştı. Fakat arkasında nasıl bir fırtına bıraktığının farkında bile değildi tek isteği kariyerini mahvetmemekti bu hatasından pişman olacağından bir haber şekilde. Nora karnında yeni öğrendiği bir aylık çocuğuyla tek başına kalmıştı ne yapıcağını ne yapması gerektiğini hiç bilmiyordu, oysaki Minho'nun mutluluktan havalara uçucağını falan zannetmişti yanılmıştı her zaman ki gibi. Kapıya yaslanmış ağlıyordu, ağlamamak dimdik durmak istiyordu Minho'nun karşısına çıkıp 'ben başardım... ben yaptım' demek istiyordu ama yapamazdı asla Minho'nun önüne geçemezdi ondan daha başarılı olamazdı. Minho soylu bir aileden geliyordu ailesi zengindi her yerde tanınıyordu. Çocukluğundan beri her istediğini elde eden Minho'nun aksine Nora kendi tırnaklarıyla kazıyarak elde ederdi her şeyini. Minho ile sevgili olduğunda çok şanslı olduğunu düşünüyordu fakat yanılmıştı tıpkı şuan olduğu gibi.

Aradan bir hafta geçmişti Nora'nın yanında en yakın arkadaşı Jeongin vardı onunla bile Minho sayesinde tanışmıştı Jeongin Nora'ya yardım etmeye çalışıyordu en azından çocuk doğana kadar. Şuan Nora çalışamazdı işi olsaydı belki ancak hamile birini kimse işe almazdı . Jeongin'de aynı Minho gibi zengin bir aileden geliyordu zaten Minho ile bu sayede tanışmışlardı.

Kimi zaman Jeongin Nora'ya yardım ettiği için Minho ona kızardı Jeongin ise doğmamış çocuğunu ve sevgilisini terk ettiği için Minho'ya kızardı, sanki Minho'nun vicdan azabını o çekiyormuş gibi sürekli yardım etmişti Nora'ya 8 ay boyunca. Doktor kontrollerinde, çocuk odasında, bebeğin masraflarında hatta çocuğu doğduktan sonra çocuğuna bakabilmesi için iş dahi ayarlayabileceğini söyledi Jeongin fakat Nora her seferinde reddetti çocuğunu babası bile istemezken bir yabancının bunları üstlenmesine gerek yoktu.

Minho'nun Nora'yı terk edişinin üstünden tam 1 yıl geçmişti çocuğu doğmuştu, bir erkek çocukları olmuştu, daha şimdiden Minho'ya çok benziyordu tıpatıp aynılardı sanki.

2 yıl... koskoca iki yıl geçmişti Minho ne aramıştı ne de sormuştu arada sırada Jeongin onları kontrol etmeye gelir bir ihtiyacı olup olmadığını sorardı. Nora işte bulmuştu kendine Jeongin sayesinde, gerçekten Jeongin'e olan borcunu asla ödeyemezdi resmen Minho'nun yapamadığını bir başkası yapıyordu.

3 yıl... bir iki derken üç yıl oldu oğlu Minjae artık yürüyordu yürümeyi bırak konuşmaya bile başlamıştı arada sırada baba diye sesleniyordu
Jeongin artık pek gelmiyordu fakat ayda bir kere sürekli arardı Nora'yı sürekli bir istediği olup olmadığını sorardı Nora'ya, Nora ne kadar yok desede Jeongin sanki anlıyormuş casına sürekli Nora'ya çocuğun ihtiyaçlarını karşılayacak kadar nakit yolluyordu.

4 yıl... artık saymayı bırakmak istiyordu saydıkça daha fazla üzülüyordu. Gün geçtikçe Minjae babasına daha çok benziyordu, hem de artık konuşuyordu biraz devrik cümle kursada annesi ile iletişim kuruyordu. Yürüyordu, konuşuyordu, artık tek başına yemek bile yiyordu bazen babasını sorup annesini sıkıştırsada Nora sürekli bir bahane uydurup geçiştiriyordu.

5 yıl... Minjae artık okula gidiyordu, yani tam okul olmasada kreşe gidiyordu. Artık sürekli babasını sorar olmuştu gerçekten bu Nora'yı yorsada bir şekilde hep oğlunu susturuyordu.

 Artık sürekli babasını sorar olmuştu gerçekten bu Nora'yı yorsada bir şekilde hep oğlunu susturuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam ilk Minho kurgum. Aslında bu hikaye hakkında baya bir düşündüm ne yazabilirim diye umarım güzel olmuştur. Doğruyu söylemek gerekirse ilk başta Hyunjin yazacaktım fakat sonradan fikrimi değiştirdim ve sonuç Minho oldu.

Yazım yanlışları varsa özür dilerim, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sağlıkla ve Minho ile kalın iyi okumalar.

Regret~lee knowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin