ep.5|You don't even exist to me

323 22 2
                                    

"Nora neler oluyor?" Jeongin sorgular ifade ile Minho'yu süzmeye başlamıştı ne hakla Nora'nın yanına otururdu bu adam "Hadi ama Jeongin bir hoşgeldin yok mu? Karımın yanınada oturabilirim bence" Nora gülmüş Minho'nun elini omzundan çekmişti "Öyle bir şey yok tabikide Jeo sadece neyse sana her şeyi anlatıcam" Minho gülmüş ayağı kalkıp oğlunu alıp çocuklar için ayrılan parka götürmüştü böylece daha rahat konuşurlardı.

"Evet Nora dinliyorum" Nora derin bir nefes almış nereden başlıyacağını düşünüyordu.

Herseyi anlattığında jeongin'in aklında sonunda tüm parçaları yerine oturtmuştu "Bende Minho'dan ölesiye nefret eden Nora nasıl olurda onunla evlenir diyordum" Jeongin'in göndermeli sözlerine Minho gözlerini devirmişti "Jeongin hiç bir şey bilmiyorsun, bak sana kızmak istemiyorum sonuçta çocuğuma baktın bunca zaman çok teşekkürler ama bilmediğin işlere burnunu sokma" Jeongin önünde duran americanodan bir yudum alıp yerine geri koymuş Minho'ya dönmüştü "burada bilmeyen tek kişi ben değilim Nora'da bilmiyor... ama anlatırsan bilebiliriz." Nora yanında oturan Minho'nun sinirlendiğini fark ettiğinde ayağa kalkmış "biz kalkalım jeo başka zaman tekrar buluşuruz" Jeongin'de Nora ile ayağa kalkmış ve elini tutmuştu "Nora biraz daha kal az sonra eski sevgilin sizi neden terk ettiğini açıklayacak" Minho Jeongin'in sözlerine dayanamamış suratına yumruğu geçirmişti "ağzını kapamazsan yumruğumu başka yerlerede tattırmaktan zevk alacağım" Nora Minho uzaklaştırmış Minjae'yide alıp gitmesini söylemişti. Gittiklerinde Jeongin'in yanına oturmuş özür dilemiş ve onunla hastaneye kadar gelmişti.

"Tekrardan özür dilerim Jeo Minjae çok ısrar edince oda bizimle geldi çok özür dilerim" Jeo derin bir nefes almış Nora'ya bakarak gülümsemişti "artık özür dileme senin bir suçun yok aslında hastaneyede gelmeye gerek yoktu" Nora kaşlarını çatmış duygusal mooddan çıkıp azalama mooduna geçiş yapmıştı "ne demek yoktu kaşın çok kötü kanıyordu ki hala kanıyor nasıl vurduysa Allah'sız pansuman yapılması lazımdı" Jeongin gülümsemişti Nora'nın bu düşünceli tavrına "annemden daha çok anneme benzedin."

"Jeongin ah tekrar özür diliyorum başka zaman tekrar buluşuruz olur mu?" Jeongin gülmüş "yeter artık bu kaçıncı özür birşeyim yok işte, iyiyim." Nora ellerini birleştirip tekrar mahçup olduğunu belirterek eklemişti "yarın sana yemek ıslıyorum o zaman" Jeongin gülümsemiş arabasının kapısını açmıştı "hayır diyemem ve ayrıca seni ben bırakıyorum atla" Nora gülmüş ellerini gerek yok anlamında sallamıştı "hayır hiç gerek yok"
Jeongin dudağını büzmüş gözlerini kaçırmıştı "hadi ama lütfen" Nora kıkırdamış açtığı koltuktan arabaya binmişti.

"Evet nereye gidiyoruz şimdi" Nora telefonunu çıkarmış "sende Minho'nun numarası var mı Minjea nerede ona göre bakarız" Jeongin gülmüş "siz ayrıldıktan sonra pek konuşmadık ama var sanırım numarasını değiştirmediyse eğer". Jeongin telefonunu açıp Nora'ya vermişti Nora'da rehbere girip Minho'nun adını aratmıştı çıkan ilk seçeneğe dokunup aramıştı telefon çalıyordu demekki Numarasını değiştirmemiş arama bittikten sonra kendi rehbere kayıt etmeyi aklına not etti Nora bir süre daha çaldıktan sonra telefon açılmıştı fakat Nora oğlunun sesini duymayı beklemiyordu
"buyrun" Nora gülümsemiş "aşkım hala Babanla mısın seni almaya geliyoruz şimdi" Jeongin duyduğu sözlerle Minho'nun evine kırmıştı direksiyonu "ahh evet anne babamlayım babam tuvalete gitti de telefonu sehpada kalmış" Nora oğlunu onaylayan sesler çıkartmış "aşkım tuvaletten çıkınca babana sözle gelmek üzere olduğumuzu tamam mı?"
Minjae Babasının geldiğini fark ettiğinde "oh dur anne kapatma babam geldi şimdi ona vericem" Nora beklemeye başlamış çok geçmeden telefonu alan Minho söze girmişti "efendim" Nora nefes almış ve söze girmişti "Minho gelmek üzereyiz de Minjae'yi alıp gideceğiz lütfen eşyalarını toplar mısın" Minho onu onaylayan mırıltılar çıkarıp telefonu kapamıştı.

Nora arabada bekleyen Jeongin'i daha fazla bekletmek istemediğinden kapı ziline basmıştı çok geçmeden Minjae kapıyı açtığında Nora gülümsemiş oğlunu kucağına almıştı.
"Aşkım hadi gel gidiyoruz" Minjae kafasıyla onaylamış "bekle anne babam daha hazırlandı" Nora kaşlarını çatmış tam konuşacakken arabasının anahtarlarını almış olan Minho'yla göz göze gelmesi bir olmuştu.

"Yine Jeongin'e ayıp ettik" Minho göz devirmiş "O adamın kendisi ayıp zaten" Nora'da aynı şekilde göz devirmiş yolu izlemeye geri dönmüştü evde Minjae uyuduktan sonra Minho ile çok güzel bir şekilde konuşacaktı.

Nora sonunda uyuyan oğluna bakıp oh çekmiş salona Minho'nun yanına inmişti o sırada televizyon izleyen Minho Nora'yı görünce ona dönmüş "oh uyudu mu?" Nora Minho'nun umursamaz sözlerine derin bir nefes almış televizyonun önüne geçip kapatmıştı "Minho niye Böyle yapıyorsun neden Jeongin'i kıskandırmaya çalışıyorsun-" cümlesini yarıda kesen şey Minho'nun söze girmesiydi "Jeongin mi?" ayağı kalkıp televizyonu geri açmıştı "benim için yok bile" Nora derin bir nefes almış televizyonun fişini çekmişti bu sefer "Minjea uyuyor uyurken televizyon açık kalındığın da rahatsız oluyor... tabii sen bilmezsin nerden bilceksin" Minho koltuğa geri oturmuş önünde duran Nora'nın konuşmasını beklemişti bir süre konuşmayınca kendisi bir konu açmıştı "özür dilerim... telafi etmek istiyorum,eğer izin verirseniz sen ve oğlumuz hakkında her şeyi öğreneceğim" Nora da Minho'nun oturduğu koltukta yanına oturmuş konu değiştirmişti "her neyse Madem Jeongin'i kıskanmıyorsun o zaman onunla çıkmama da bir şey demezsin heralde"









 telafi etmek istiyorum,eğer izin verirseniz sen ve oğlumuz hakkında her şeyi öğreneceğim" Nora da Minho'nun oturduğu koltukta yanına oturmuş konu değiştirmişti "her neyse Madem Jeongin'i kıskanmıyorsun o zaman onunla çıkmama da bir şey demezsin h...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bombayı patlattım... neyse bu bölüm garip oldu ya yazmayı unuttum sanki neyse idare edin.
Bu arada sizce Nora ile Jeongin gerçekten çıkıyor mu yoksa Nora Minho'yu kıskandırmak için mi öyle söyledi.

Regret~lee knowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin