"Bebeğim dün akşam babanla eğlendiniz mi?" Nora yattığı yataktan oğlunun saçlarını okşayıp bir yandanda içini kemiren soruları sormaya başlamıştı. "İyiydi ya büyükannem çok güzel yemekler yapmıştı, hatta hediye bile almış baya güzeldi yani" nora kaşlarını çatmış duyduğu sözcükler onu sevindirmiş olacakki gülümsemişti "sevindim o zaman neyse uyku vakti iyi geceler" kapıyı ve ışığı kapatıp oğlunu uykunun kollarına bırakmıştı nora.
Üstünü değişmiş, yatağına uzanmış uykuya dalmaya çalışıyordu fakat aniden telefonunun çalması titreyerek ayaklanmasına neden oldu. Telefonunu eline alıp baktığında hiç beklemediği birinin adı görmüştü "Jeongin" gezenin bu saatinde neden arıyordu ki? Telefonu çok bekletmeden oğlunu uyandırmamak için lavaboya girip kapıyı kapatmıştı, ardından duyulmadığını düşündüğü ses tonuyla telefonu yanıtlamıştı
"Efendim Jeongin gecenin bu saatinde ne oldu" telefonu açar açmaz arkadan gelen yüksek sesler Jeongin'in evde olmadığını açıkça belli ediyordu. "Nora... beni alır mısın?" Nora nefes almış "Yanında konum atabilecek biri var mı? ...Yada sen konum atabilir misin?" Bir kaç dakika sonra yanıtlamıştı "ben... sana konum atıcam" bekeletmeden telefonu kapamıştı.
Çok geçmeden beklediği konum gelmişti, bu saatte taksi geçmediği için ya kendi başına yürüyerek gidecekti ya da Minho'yu arayıp birlikte gideceklerdi. Nora suan verilebilecek en mantıklı kararın Minho'ya mesaj atmak olduğuna kanaat getirmiş öylede yapmıştı.
Minho.
Nora
Minho bakar mısın?
görüldüyazıyor...
Minho.
Bu saatte noldu Nora.
Nora
Rahatsız ettiysem özür dilerimde
Bir yere kadar gitmem lazım müsaitsen götürür müsün?
görüldüyazıyor...
Minho.
Tamam götüreyimde? Minjae falan mı hastalandı noldu??Nora
Yok ya bir şey olmadı birini almam lazım.
görüldüyazıyor...
Minho.
Tamam geliyorum.Nora üstünü değişip Minho'nun gelmesini bekliyordu, çok geçmedem gelmiş evin önünde durmuş korna öttürmüştü.
Nora ayakkabılarını giyip dışarı çıkıp Minho'nun arabasına binmişti.
"Nereye gidiyoruz?" Nora telefonundan Jeongin'in attığı konumu açmış "buraya" demiş telefonu Minho'ya vermişti. Minho telefonu sabitleyip konuma sürmeye başlamıştı.Çok geçmeden attığı konuma gelmişlerdi, nora arabadan inmiş Jeongin'i aramaya başlamıştı tabii arkasında onu takip eden Minho'nun varlığından habersiz. Çok geçmeden Jeongin'in bir koltukta uyuyakalmış bir şeklide bulmuş yanına gidip uyandırmaya çalışsada uyanamamıştı. En sonunda arkasında onu izleyen Minho bu duruma kayıtsız kalamamış Nora'nın yanına gelip Jeongin'i destek alarak arabaya kadar götürmüştü.
Nora'da Jeongin'in yanına oturmuş, arabayı çalıştırmışlardı. "Bumuydu nora önemli işin" Nora derin nefes almış sorusunu yanıtlamamıştı "cidden sana inanamıyorum ya bu pezevenk için oğlumuda evde yalnız bıraktın." Bunun üzerine Jeongin uzun uğraşlar sonucu uyanmış Minho'nun koltuğuna sarılmıştı. "Senden daha pezevenk olamayacağım kesin" Minho'nun koltuğuna yapışan Jeongin'i kolundan tutarak geri koltuğuna çekmişti Nora bunun üzerine Jeongin Nora'ya sarılmıştı bu sefer. "Neden bu kadar içtin ki?" Nora derin bir nefes almış durumdan kurtulmak istediğini belirtir bir şekilde fakat duyduğu sey onu daha kötğ bir duruma sürekledi "Sana olan aşkımdan".
Selam naber bayadır bölüm atmıyorum🥰 neyse sizce jeongin taasak mı geçiyor yoksa ciddi mi?? .
Ya ben norayla minhonun arasını nası yapıcam olm bunlar iki düsman gibi🥰 neyse görüşürüz seviliyorsunuz❣️