《30》

0 0 0
                                    

Bugün gelmesini beklemediğim şey geldi..
Ve seninle hissetmeyi beklemediğim şeyleri hissediyorum..
Bunu neden yaptın?
Benden gerçekten bu kadar mı nefret ediyor?
Sözlerinin iyileşme değil incittiğini hala anlamadın mı?
Ama doğru,yazdıklarımın hiçbirini sana söylemedim..
Haklısın,hata bende..
Özgüvenimi unutana kadar seni sevdim..
Bahse girerim şu an neden bahsettiğim hakkında hiçbir fikrin yok..
İşte böylesin,düşünmeden konuşuyorsun..
Hala aklımda olan,varlığımı yaralayan, kalbimi kanatan sözlerden bahsetmiştim sana yazılarımda..
Şimdi sana bir müjde vermek istiyorum,o cümlenin şimdiye kadarkilerin en ağırı..
Ve seni suçlamıyorum,
seni sevdim ve faydasız bir yolda devam etmek istedim..
Şimdi bu yolun bedelini karşıdan karşıya geçmenin cezası olarak ödüyorum..
Yaktığın duygularımı,açtığın psikolojik sorunlar,mesela akıttığım kanları telafi edecek miktarın garantisini verecek misin?
Tabii ki hayır,miktar o kadar yüksek ki, ödeyemezsin..
Bana gelince,daha önce çok şey veren zengin bir kız,şimdi de ödeyebilirim,değil mi?
Sana temiz bir aşk,saf bir kalp,masum bakışlar,ilk hayranlık,belagatlı şiirler,mektuplar,hayali kitaplar,güzel bir gülümseme verdim..
Haklısın, istediğini bedavaya verenler varken neden karşi vereceksin ki?
Ben olsam bende aynısını yapardım..
Ancak hesaba katmadığın bir şey var, kalbimde ve aklımda ne vereceğim hiçbir şey kalmayana kadar sana her şeyi vermiş olmamdır..
Sana tavsiyem,sana verdiğimi asla kimseye verme..
bu kişi ben olsam bile..
-Tavsiye vermek-

★Jüpiter Uzaktan★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin