《23》

0 0 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"You drew stars arround my scars but now I'm bleeding"
Bu satır, bana hep seni hatırlatıyor, bana net sinyaller vermek yerine karışık sinyaller veriyorsun..
Bazen seni ve neden bana gelmediğini gerçekten anladığımı hissediyorum ama bazen de..
Senin hakkında hiçbir şey bilmiyormuşum gibi hissediyorum, bazen adını bile bilmiyormuşum gibi bana geliyor..
Bu acıtıyor,gerçekten acıtıyor...
Gözlerinde o çok düştüğüm bakış var, günlerce soruyorum kendime,nasıl?
Hayatımda senden başka hiçbir erkeğe dikkatimi vermedim..
Senin için ağladığıma hala inanamıyorum.
Hayatımda ilk defa kendimi bu kadar kaybolmuş hissediyorum..
Karışık sinyallerin arasında kayboluyorum, tuhaf hareketlerin arasında kayboluyorum..
Gözlerinde daha çok kayboluyorum,sende daha çok kayboluyorum..
Gözlerimi her zaman güzel bulmuşumdur ama söz konusu seninki olunca senin gözlerin benimkinden çok daha güzel diyebilirim..
Sadece gözlerin değil, içlerindeki bakış..
Bana sadece öyle mi bakıyorsun bilmiyorum ama muhteşem..!
Bu satır,insanlar diğerlerine onları terk ettiklerinde ya da ihanet ettiklerinde söylerler ama şimdi senin benim için yaptığın hiçbir şey olmadan,merhaba bile demeden sana söylüyorum..
Evet yaralarıma yıldızlar çizdin,ben tamamen unutana kadar çizmeye devam ettin,bir bakışla...
Ama satırın dediği gibi..
Şimdi kanıyorum, senin için ağladığımı söylediğimi hatırlıyor musun?
Şimdi de senin yüzünden..
Görünüşün yüzünden şu an içim kanıyor ama...
Seni benden koparmadığın için şükrediyorum..
Umarım o gün hiç gelmez..
Çünkü tüm bunlara rağmen,içimdeki varlığın şu an beni hayatta tutan şey..
Bencillik ettiysem özür dilerim ama ölmektense yaşamayı tercih ederim..
Ben sadece,gözlerine bakmaktan vazgeçmek istemiyorum..
Ve ölürsem bunun mümkün olduğunu düşünmüyorum..
Yani, evet ..dediğim gibi:
"You drew stars arround my scars but now I'm bleeding"
-Özvermek-

★Jüpiter Uzaktan★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin