Yıldıza tıklayıp oy verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler 💕
~~~~~~~~~~~~~~
"kara kara ne düşünüyorsun, evet yada hayır diyeceksin" bakışlarımı ellerinden gözlerine çıkardım. 'sadece partner olucaz en fazla ne olabilir ki' derin bir nefes alıp elini tuttum. "Neden ben, yani neden başka biri değilde ben" dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı. " Bunu yemeğin sonunda öğreneceksin." Çok merak etmeye başlamıştım. Acaba neden...
Elimi daha sıkı tutup beni içeri doğru yönlendirdi. İçerisi gerçekten çok büyük ve güzeldi. Ama benim aklım hala birleşen ellerimizdeydi. Ne ara bu kadar yakınlaşmıştık anlamıyorum. Bir masada durduğumuzda tüm gözler birleşen ellerimizdeydi. Bende en az onlar kadar şaşkındım.
*************
Aras bey kısa bir konuşma yapmıştı. Bu sırada ben ve Sena bir sohbete girmiştik. "Nee, nasıl yani. Aras bey mi sana teklif etti" neden bu kadar sesli konuşuyordu ki. "Evet sena anladığın gibi, ama biraz sessiz ol" sena derin bir nefes verip "tamam ama ne biliyim çok heyecanlandım" onu anlayabiliyordum. Aras bey gerçekten çok yakışıklıydı. Ben de hala şaşkınlığımı üzerimden atmış değilim.Aras bey ve Kenan bey konuşmalarını bitirmişlerdi ve çok hoş bir şarkı çalıyordu. Dans pistine çiftler çıkmaya başlamıştı. Benim daha çok dans edesim gelmişti. Görüş açıma bir el girdi. Sahibine baktığımda bunun Aras bey olduğunu gördüm. "Dans etmek istermisin." Ne Aras bey bana dans teklifi mi etmişti. ' kızım partnersiniz tabi dans edeceksiniz' düşüncelerimden uzaklaşıp elimdeki şarap bardağını bırakıp elini tuttum ve piste doğru yürümeye başladık. "Dans etmeyi biliyomusunuz" sorduğum soruyla bana döndü. Ben bir zamanlar dans kursuna gitmiştim kafamı dağıtmak için. "Birlikte görelim"
Bir elimi omzuna bir elimi eline yerleştirdim. O da bir elini belime bir elini elime koydu. Ve dans etmeye başladık. Bir ileri bir geri gidip geliyorduk. Bir süre öylece devam ettik. Ve gerçekten çok güzel dans ediyordu, 'ah dans ederken neden bu kadar seksi ki' boğazımı temizleyip kendime geldim. Bir anda kulağıma yaklaşıp "nasıl, dans edebiliyor muyum" hafif uzaklaştı ve gözlerime baktı. Dudağında bir sırıtış vardı, biraz şaşırsam da konuştum."evet" diyebildim sadece. Gülümsemesi büyüdü. O an gamzesini fark ettim. Dudağının kenarındaki o küçük çukur tüm yaşantısını içinde besliyor gibi. Gülümsemesi sarhoş edecek cinstendi. Tüm gün gülüşünü seyredebilirdim. Gözlerimi dudaklarından çekip etrafıma baktım. Dans pistinde kimse kalmamıştı ve bizi izliyorlardı. Çok utanıyordum. Bunu Aras bey de fark etmiş olacak ki "utanmana gerek yok, yanlış bir şey yapmıyoruz" derin bir nefes verip Aras beye döndüm. Haklıydı, yanlış bir şey yapmıyoruz. Kulağıma yaklaştı "ne kadar güzel koktuğunun farkında mısın" yerimde kas katı kesildim. Yanaklarım ısınmaya başladı. Gözlerinin içine baktım. O da baktı, hiç birşey diyemedim. Hiç bir şey demedi. Şarkı bitti ellerimiz ayrıldı ve yerlerimizde geçtik. Sena bizi ağzı açık izlemiş olacakki şaşkınlığı yüzünden okunuyordu. "Ben az önce doğru mu gördüm, sen Aras bey ile dans mı etti" ve bir çığlık kopardı. Gülümsemesi tüm yüzüne dağılmıştı. Ona göz devirip elime bir şarap bardağı aldım ve içmeye başladım. Sarhoş olmak istemiyordum. Çünkü Aras beyin cevabını merak ediyordum.