Selams.
Ölümü sevmek beye yazmıştım ama bana bir geri dönüşte bulunmamıştı daha gerçi bendeki de heves işte adama Tanrı bilir bir günde kaç yüz kişiden mesaj geliyordur, beni mi görecek o kalabalıkta?
Gerçi benim niyetim ciddiydi çok faydalı bir iş için onu rahatsız etmiştim, bir kitap yazacaktım motorlarla ilgili ve buna modellik için Daren'i uygun bulmuştum kendisi içimde uyuyan motor sevgisini tekrar gün yüzüne çıkarmıştı ve benim gözümde bu role en çok o yakışıyordu.
Ben 17-18 yaşlarındayken motorlara ilgim olduğunu fark etmiştim ama ailem buna karşı gelmiş ve motor ehliyeti yerine araba ehliyeti almamda baskı kurmuşlardı. Ben de dediklerini yapıp motor sevdamı bir kenara kaldırmıştım ta ki Instagramda gezinirken karşıma ölümü sevmek diye bir hesap çıkana kadar.
O gece sadece o hesaba baktım her gönderisini inceledim videolarını tekrar tekrar izledim hesabın sahibini de araştırmak istedim ama kendisiyle ilgili hiç bir bilgi vermemişti yüzünü bile hiç paylaşmamış hep kask ile yapmıştı ne yapacaksa. Hesabında isim yerinde Daren yazıyordu ve o onun gerçek ismi mi yoksa sadece lakabı mı emin değildim.
Neyse işte o geceyi motorları inceleyerek sabah ettim önceden kalma bilgilerim vardı evet ama zamanla unutulmaya yüz tutmuşlardı onları tazelemek bana çok iyi gelmişti.
Sonra aklıma bir fikir geldi, ben neden bu ilgimi, sevgimi yazıya dökmüyordum ki diye düşündüm kendi kendime ve kendimi ölümü sevmek'e yazarken buldum işte bana cevap vermezse ben onun resimlerini kullanacağım çünkü ben ona yazdım, bildirdim.
Yeniden Instagram'a girip dm kutuma tıkladım. Hesabımda herhangi özel bir şeyim olmadığı ve mesajlarımın direkt kutusuna düşmesini istediğim için hesabım gizli değildi. Ayrıca fan sayfalarında gördüğüm editlere göre Daren gizli sayfalara cevap vermiyordu. Bu durum beni az da olsa rahatlatıyordu.
Kimi kandırıyorum, benden binlercesi var.
motorhastasiyazar: Hayırlı günlerin ola beyim.😻
motorhastasiyazar: Umarım bugün fark edersin beni.😿
motorhastasiyazar : Yoksa günah benden gitti diyip kullanacağım çatır çatır fotoğraflarını.😺😹
motorhastasiyazar: Ama nerde bende o şans binlerce kişi vardır benim gibi mesaj bekleyen ama benim mesajlarımı bi' okusan bak anlayacaksın niyetim ciddi. Hayırlı bir iş için geldim dm kutuna🤭
motorhastasiyazar: *ses kaydı*
Bak ben senin kadar olmasın motorları çok severim, böyle de şey oldu sanki seni motorlardan çok seviyorum yani seni de seviyorum tabi ama ben sana olan ilgim hayranlık bazen rüyalarımda da görüyorum o ayrı.motorhastasiyazar: *ses kaydı*
Of o kadar boş yaptım ki demem gereken şeyi unuttum. Ee şey diycektim şey, heh! Şimdi aklıma geldi dedim ya çok severim motorları ama o sevgim canım ailem tarafından engellendi o yüzden motor sürme hayalim hep içimde kaldı.motorhastasiyazar:*ses kaydı*
Ve inanır mısın seni fark edip tanıdıktan sonra artık motorlara olan ilgim tekrar gün yüzüne çıktı sayende tekrar eskisi gibi hatta eskisinden daha çok motorlarla ilgili şey biliyorum.motorhastasiyazar: FARK ET LANET OLASI SENİ!
motorhastasiyazar: Sonra ağlama bana o resimler ne diye.
motorhastasiyazar : Telif hakkı falan filan diye bir sürü hikaye yazarsın bozuşuruz bak.😡🤬
motorhastasiyazar : Ay ben sana sinir de olamam ki..
motorhastasiyazar : Ee beyim, yüzünü ne zaman atıyorsun bana?
Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELİF HAKKI (+18 Texting)
ChickLitolumusevmek : *fotoğraf* olumusevmek : Kitabına fotoğraflarımı koyarken kaslarımı koymayı unutmuşsun. olumusevmek : Ayrıca neden benim fotoğraflarımı benden izinsiz kullanıyorsun?!